Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-inwestycyjnych w obiekcie ms2 dotyczących dachów dla Muzeum Sztuki w Łodzi

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 633-97-90 w 33 , fax. 42 632 99 41
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 633-97-90 w 33, fax. 42 632 99 41
    REGON: 27750000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-inwestycyjnych w obiekcie ms2 dotyczących dachów dla Muzeum Sztuki w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowo-inwestycyjnych w zabytkowym obiekcie MS2 dotyczących dachów dla Muzeum Sztuki w Łodzi. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz warunkach zamówienia publicznego / SIWZ / wraz z załącznikami w szczególności we Wzorze umowy – załącznik nr 5, dokumentacji projektowej – załącznik nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo Wykonawcy - tylko jeśli z dokumentu rejestrowego Wykonawcy nie wynika umocowanie do reprezentacji Wykonawcy. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach