Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku „G” SGH w Warszawie przy al. Niepodległości 162.

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 150200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku „G” SGH w Warszawie przy al. Niepodległości 162.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - budowlanych stanowiących drugą część przebudowy serwerowni w budynku głównym „G” Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162. Ze względu na posiadane pozwolenia na budowę oraz źródła finansowania zamówienie podzielono na trzy zadania: a. Zadanie 1: Wykonanie instalacji stałego urządzenia gaśniczego na gaz w pomieszczeniu serwerowni (pom.nr 13C) wraz z towarzyszącym mu systemem sygnalizacji pożaru w budynku. Zadanie stanowi część większej inwestycji jaką jest dostosowanie budynku „G” do obowiązujących przepisów i wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a jego celem jest zabezpieczenie nieprzerwanej pracy serwerów Uczelni w czasie gdy budynek będzie wyłączony z eksploatacji i prowadzone w nim będą główne prace budowlane z zakresu ppoż. Podstawą wykonania zadania będzie projekt budowlano-wykonawczy pn. „Przebudowa serwerowni wraz z aranżacją w budynku G SGH przy al. Niepodległości w Warszawie”, wykonawca: Nixen sp. z o.o., ul. Raszyńska 67, 05-090 Raszyn. Prace budowlane prowadzone będą na podstawie decyzji nr 190/B/2013 o pozwoleniu na budowę z dnia 29.05.2013 oraz postanowienia nr 194 Stołecznego Konserwatora Zabytków z dnia 17.05.2013 uzgadniającego dokumentację projektową. Na ich podstawie w roku 2015 wykonane zostały prace budowlane zgodnie z dokumentacją projektową z wyłączeniem systemu gaszenia. Pozwolenie na budowę zachowało swoją ważność - Ostatni wpis w dzienniku budowy pochodzi z dnia 13.07.2015. b. Zadanie 2: Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach przylegających do serwerowni na pożarową o odporności EI60. Zadanie stanowi część większej inwestycji jaką jest dostosowanie budynku „G” do obowiązujących przepisów i wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Obejmuje ono demontaż dwóch starych okien w przylegających do serwerowni pomieszczeniach 13B (centrum informatyczne) i 15 (pomieszczenie akustyczne) i ich wymianę na okna o odporności ogniowej EI60, co ma na celu bezpieczne oddzielenie stref pożarowych. Podstawą wykonania zadania jest koncepcja dostosowania budynku do wymogów przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz projekt budowlany pn. „Projekt wymiany okien w budynku G SGH w Warszawie przy al. Niepodległości 162”, wykonawca: Makro-Budomat Development sp. z o.o. Prace prowadzone będą na podstawie decyzji nr 275/2011 o pozwoleniu na budowę z dnia 10.05.2011 oraz decyzji nr 428N/11 Stołecznego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku z dnia 17.03.2011. Obecnie w ramach odrębnego zadania w ramach posiadanego pozwolenia wymieniana jest stolarka w innej części budynku. c. Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej (bez wymogów pożarowych) w pomieszczeniach serwerowni, centrum informatycznego oraz w pomieszczeniu akustycznym, Zadanie stanowi część większej inwestycji jaką jest kompleksowa wymiana stolarki okiennej w budynku „G”, którą Uczelnia realizuje etapami. W tym przypadku wymienione zostaną okna bezklasowe w parterze budynku. Wymiana obejmie pomieszczenia 13A i B (centrum informatyczne) – łącznie 5 okien, 13C (serwerownia) – 2 okna oraz 15 (pomieszczenie akustyczne) – 1 okno. Podstawą wykonania zadania jest projekt budowlany pn. „Projekt wymiany okien w budynku G SGH w Warszawie przy al. Niepodległości 162” , wykonawca: Makro-Budomat Development sp. z o.o. Prace prowadzone będą na podstawie decyzji nr 275/2011 o pozwoleniu na budowę z dnia 10.05.2011 oraz decyzji nr 428N/11 Stołecznego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku z dnia 17.03.2011, analogicznie jak w przypadku Zadania 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421130-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5)Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wraz z informają o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części IV ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy. 6)Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach