Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo - drogowych w 2 rejonach sołectw Gminy Kartuzy oraz budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Prokowie

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo - drogowych w 2 rejonach sołectw Gminy Kartuzy oraz budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Prokowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - drogowych w 3 rejonach sołectw Gminy Kartuzy oraz budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Prokowie. 2. Zamówienie dotyczy ułożenia nawierzchni z płyt drogowych w wybranych miejscowościach Gminy Kartuzy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy następujące części: 1) Część nr 1 zamówienia – obejmuje realizację przedmiotu zamówienia polegające na robotach melioracyjnych, budowlanych i drogowych: a) SOŁECTWO RĘBOSZEWO - na dz. nr 181/1 * wymiana płyt yomb na ul. Polnej (25 szt) * przełożenie płyt yomb z 2 pasów na 3 pasy płyt yomb (szer. 2,75 m) b) SOŁECTWO SMETOWO CHMIELEŃSKIE - na dz. nr 302/1 * niwelacja skarpy poprzez jej ścięcie i usunięcie * wykop nowego rowu odwodnieniowego przy drodze z płyt yomb relacji Ręboszewo-Smętowo (od drzewa do przepustu) c) SOŁECTWO KALISKA - na dz. nr 37 * wykop nowego rowu odwodnieniowego przy drodze gminnej asfaltowej, * wymiana przepustu betonowego na rurę karbowaną fi 60 cm, * założenie studni chłonnej i wykonanie nowego przepustu rurowego fi 40 cm na dz. gr. nr 23 d) SOŁECTWO SITNO - na dz. nr 84 * wymiana płyt yomb na drodze Sitno-Dzierżążno (25 szt), * dołożenie płyt yomb na szer. 1,0 m, e) SOŁECTWO MEZOWO - na dz. nr 170 * naprawa i wzmocnienie skarpy przy ul. Drobiarzy, - na dz. nr 86 * wykonanie nowego przepustu drogowego z rury karbowanej na ul. Kiełpińskiej (przepust po skosie), f) SOŁECTWO KOSY: - na dz. nr 27 * przełożenie płyt yomb na odcinku drogi o dł. L=21,0 mb i szer. 2,75 m, * poszerzenie pasa drogowego poprzez dołożenie 1 pasa z płyt yomb na szer. 0,75 m, * pogłębienie i wyczyszczenie rowu przydrożnego przy drodze gminnej (przy krzyżu)- dł. rowu 46,0 mb, - na dz. nr 26/17 i 26/19 * wjazd na Osiedle przy krzyżu- dołożenie i wymiana płyt yomb, g ) SOŁECTWO KIEŁPINO: - na dz. nr 42, 46/15 * należy dołożyć płyty yomb na skrzyżowaniu ul. Szerokiej i Grodziskowej, - na dz. nr 42 * ułożenie korytek betonowych na ul. Grodziskowej, h) SOŁECTWO BRODNICA DOLNA - na dz. nr 618 * montaż korytek betonowych przy ul. NA WZGÓRZU 2) Część nr 2 zamówienia – obejmuje realizację przedmiotu zamówienia polegające na robotach melioracyjnych, budowlanych i drogowych w następujących miejscowościach: a) Sołectwo Bącz: - na dz. nr 2 * wymiana płyt chodnikowych na kostkę betonową przy drodze gminnej (pow. 117,0 m2, dł. 52,0 mb, szer.1,50 m), - wymiana przepustu drogowego betonowego na rurę karbowaną fi 40 cm (dł. 6,0 mb), - na dz. nr 2 * wymiana płyt yomb na drodze gminnej (droga pod górę (wymiana 20 szt. płyt yomb), b) Sołectwo Mirachowo: - na dz. nr 354 w Stryszej Budzie * założenie korytek betonowych na odnodze drogi gminnej ul. Kartuskiej - wykonanie 2 studzienek rewizyjnych i 2 przepustów drogowych w Stryszej Budzie na dz. nr 366/2, c) Sołectwo Nowa Huta: - na dz. nr 132 (przy posesji sołtysa) *montaż korytek betonowych, - na dz. nr 108 * wymiana przepustu pod drogą gminną boczną przy ul. powiatowej (droga przy przystanku) - na dz. nr 58 * wymiana połamanych , uszkodzonych płyt yomb na drodze Na Diabelski Kamień i przy wjeździe z drogi powiatowej na drogę gminną d) Sołectwo Prokowo: - na dz. nr 46 * ułożenie korytek betonowych przy ul. LEŚNEJ (kontynuacja układania korytek od korytek istniejących do góry-do skrzyżowania e) Sołectwo Łapalice: - na dz. nr 158/46 * montaż korytek betonowych przy ul. Krótkiej * montaż studzienki rewizyjnej, zbiorczej i odprowadzenie ścieków do zbiornika naturalnego znajdującego na dz. nr 158/33, - na dz.158/46 * montaż studni chłonnej ściekowej, montaż korytek betonowych i rurociagu fi 20 cm, - na dz. nr 228/2 * poszerzenie ul. gruntowej ul. POLNEJ Z Funduszu Sołeckiego, f) Sołectwo Stara Huta: - wykonanie utwardzonego pobocza z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie na dz. nr 135 (wyk. pobocza z Funduszu Sołeckiego). 3) Część nr 3 zamówienia – obejmuje miejscowość Prokowo, na ul. Kościelnej – należy zrealizować budowę chodnika z kostki betonowej o szer. 2,0m na długości 72 mb wg załączonej dokumentacji technicznej autorstwa mgr inż. Łukasza Kitowskiego. 3. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 4. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 5. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: uproszczona dokumentacja techniczna (dla Części nr 1 i 2 zamówienia), przedmiary robót dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB (dla Części nr 3 zamówienia) oraz przedmiary robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 9. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości:1) Część nr 1 zamówienia – 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), 2) Część nr 2 zamówienia – 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych), 3) Część nr 3 zamówienia – 500,00 zł (pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach