Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 524 34 73 , fax. 058 524 34 93
- Data zamieszczenia: 2013-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku
ul. Traugutta 29 29
80-221 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 524 34 73, fax. 058 524 34 93
REGON: 00058922800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosor.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót polegających na wymianie przeszklenia z witrolitu na stolarkę aluminiową oraz wymianie stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynku Miejskiej Hali Sportowej w Gdańsku przy ulicy Kołobrzeskiej 63 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) Demontaż istniejącego witrolitu. 2) Wstawienie w istniejące ramy stalowe stolarki aluminiowej około 370 m 2. 3) Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV około 400 m 2. 4) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących. Parametry Budynku Miejskiej Hali Sportowej przy ul. Kołobrzeskiej 61 w Gdańsku: 1) Powierzchnia zabudowy - 1.812, 00 m2. 2) Kubatura - 15.459,00 m2. 3) Maksymalna wys. budynku 11 m. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w części IV SIWZ Dokumentacja Techniczna, którą stanowi: 1) Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany Remont części zewnętrznej budynku Miejskiej Hali Sportowej. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Uwaga: Dokumentacja Techniczna obejmuje zakres większy niż przedmiot zamówienia, ponieważ obejmuje wykonanie ocieplenia oraz robót ogólnobudowlanych, które nie są objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania parapetów zewnętrznych, dlatego w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace polegające na uszczelnieniu masą sylikonową dolnych części ościeży - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 10.000 PLN Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 roku Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną