Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE DACHU BUDYNKU NR 20

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 63 08 099 , fax. 12 63 08 099
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. Wrocławska 1-3 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 63 08 099, fax. 12 63 08 099
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE DACHU BUDYNKU NR 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku nr 20 w 5 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SP ZOZ przy ul. Wrocławskiej 1-3 w Krakowie. Budynek nr 20 jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-111. Przedmiot zamówienia obejmuje: A) wykonanie prac polegających na remoncie dachu budynku nr 20 w zakresie: 1) robót przygotowawczych, które obejmują: a) wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku zgodnie z przepisami BHP b) zabezpieczenie trenu ogrodzeniem c) przygotowanie zaplecza budowy, placu składowania materiałów budowlanych, miejsca dla sprzętu i urządzeń budowlanych d) przygotowanie i wyposażenie punktów ze sprzętem p.poż. e) montaż rękawów zsypowych do transportu gruzu f) posadowienie tablicy informacyjnej 2) robót rozbiórkowych, które obejmują: a) zdjęcie dachówki b) rozbiórka łat i deskowania dachu c) demontaż rynien i rur spustowych d) demontaż obróbek blacharskich 3) remontu dachu, który obejmuje: a) roboty ciesielskie b) wykonanie pokrycia dachowego c) obróbki blacharskie d) montaż rynien i rur spustowych 4) robót murowych, które obejmują: a) remont kominów b) tynkowanie c) malowanie 5) roboty instalacyjne w zakresie instalacji odgromowej 6) wywóz i utylizacja odpadów i gruzu. B) wykonanie tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi NFRZK. Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt i umieścić na terenie budowy tablicę informacyjną o parametrach i treści określonych w Regulaminie działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, wg danych podanych poniżej tj.: Tablica informacyjna winna zostać umieszczona na terenie prowadzonych prac w terminie 7 dni od daty ich rozpoczęcia i może zostać usunięta najwcześniej na 3 dni przed ich zakończeniem. Tablicę informacyjną umieszcza się w widocznym miejscu, w tym w szczególności - w przypadku prac realizowanych z zastosowaniem rusztowań na powierzchni pionowej rusztowania. W przypadku umieszczenia tablicy na rusztowaniu, terminy umieszczenia tablicy oblicza się względem dnia zakończenia montażu i rozpoczęcia demontażu rusztowania, na którym ma zostać umieszczona tablica. Tablica informacyjna winna mieć tło koloru białego lub zbliżonego do białego i być wykonana z trwałego materiału gwarantującego estetykę i czytelność oraz spełniającego wymogi bezpieczeństwa. Napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały, literami i cyframi koloru czarnego, o wysokości proporcjonalnej do wielkości tablicy. Minimalne wymiary tablicy informacyjnej wynoszą 100 cm x 120 cm. W przypadku prac na zewnątrz obiektu prowadzonych z zastosowaniem rusztowań, wymiary tablicy nie mogą być mniejsze niż: a) 190 cm w pionie i 280 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi mniej niż 250m2, b) 380 cm w pionie i 480 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi od 250 m2 do 500 m2, c) 380 cm w pionie i 720 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi ponad 500 m2. 5) Układ tablicy informacyjnej winien spełniać następujące warunki: a) na tablicy umieścić należy logo SKOZK w reprodukcji barwnej; logo można pobrać ze strony internetowej: www.skozk.pl b) obok lub pod logo umieścić należy tekst: Prace finansowane z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, c) w przypadku, w którym środki NFRZK stanowią jedyne poza środkami własnymi odbiorcy dotacji źródło finansowania, co najmniej 80% całej powierzchni tablicy powinno być poświęcone informacji o zaangażowaniu środków NFRZK w realizację zadania, d) rozmiar czcionki użytej do wskazania na udział finansowy NFRZK nie może być mniejszy niż rozmiar innych napisów umieszczonych na tablicy, e) na części tablicy niewykorzystanej w zakresie informacji o środkach NFRZK Wykonawca umieści nazwę Zamawiającego, jego logo i dane adresowe, oraz dane i logo Wykonawcy prac i własną reklamę. Wykonawca zobowiązany jest 5 dni przed zawieszeniem tablicy informacyjnej uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego w zakresie projektu wyglądu tablicy. Montaż i demontaż rusztowań w trakcie trwania prac na terenie obiektu nie może mieć wpływu na ciągłość ekspozycji tablicy informacyjnej. C) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej dotyczącej prac zrealizowanych w obiekcie z udziałem środków pochodzących z udzielonej Zamawiającemu dotacji NFRZK. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty odbioru końcowego robót przekazać Zamawiającemu dokumentację konserwatorską dotyczącą prac w obiekcie z udziałem środków pochodzących z udzielonej Zamawiającemu dotacji, w ilości: a) 2 egz. dokumentacji konserwatorskiej w wersji papierowej, b) 2 egz. dokumentacji konserwatorskiej w wersji elektronicznej na CD (2 płyty CD), c) 2 egz. oświadczenia autorów dokumentacji konserwatorskiej o przekazaniu na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie prawa do nieodpłatnego przetwarzania i rozpowszechniania całości lub części dokumentacji na wszystkich polach eksploracji przez pełny okres ochrony autorskich praw majątkowych. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowy przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie: a) z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , b) pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 274/10 z dnia 16.12.2010r. oraz wynikającym z niego zaleceniami dodatkowymi, tj.: a) cegła klinkierowa w kominach ponad dachem powinna być w kolorystyce spatynowanej cegły, c) należy zastosować rodzaj dachówki, który był użyty przy remontach dachów innych budynków Zamawiającego. Roboty winny być wykonane zgodnie z następującymi załącznikami : plik pdf - 1 inwentaryzacja - rzut i przekroje więźby plik pdf - 2 inwentaryzacja - rzut połaci plik pdf - 3 inwentaryzacja - elewacje dachu plik pdf - 1 PW - opis plik pdf - 2 PW - sytuacja plik pdf - 3 PW - rzut więźby plik pdf - 4 PW - rzut połaci plik pdf - 5 PW - elewacje dachu plik pdf - 6 PW - szczegół okapu plik pdf - 7 PW - przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 725,00 złotych polskich (cztery tysiące siedemset dwadzieścia pięć zł 00/100). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku - o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000 r.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej powinno zawierać następujące elementy: - określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, - zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, - nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP-ZOZ Bank BPH Oddział w Krakowie 69 1060 0076 0000 3310 0016 3698 powołując się na nazwę przetargu, nr sprawy, oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego. 5. Odpowiednie oryginalne dokumenty z ppkt b), c), d), e), należy złożyć w kasie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - SP ZOZ przed upływem składania ofert. Kasa znajduje się w budynku Komendy Szpitala, na parterze i czynna jest w godzinach od 1100 do 1400, natomiast potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie w w dokumentów dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach