Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót podczyszczeniowych na torze wodnym na rz. Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW na km 0+000 - km 2+650 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty podczyszczeniowe na torze wodnym na rz. Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW na km 0+000 - km 2+650 o kubaturze ok. 34 920 m?. 2. Roboty podczyszczeniowe należy wykonać w oparciu o dokumentację techniczną, tj. - Projekt budowlano - wykonawczy - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - przedmiar robót zgodnie z aktualnymi planami batymetrycznymi: PM 88/2009, 89/2009, 90/2009 (plany batymetryczne: PM 14/2008, 15/2008 oraz 16/2008 są nieaktualne). 3. Miejscem odkładu urobku jest rejon: km 37,0 - 39,0 (okolice miejscowości Nadbrzeże). 4. Prace podczyszczeniowo-refulacyjne prowadzone będą na obszarze objętym programem ochrony przyrody NATURA 2000. Prace należy wykonywać przed rozpoczęciem okresu lęgowego ptaków tj. w terminie do 15 marca 2010r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452471207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 17.000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (powyższy warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę współną) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane, które swoim rodzajem odpowiadają przedmiotowi zamówienia tj. wykonać 2 roboty podczyszczeniowe o łącznej wartości, co najmniej 1 600 000,00 zł (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę OC o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie). Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa ustanowiony przez tych Wykonawców pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu ws. udzielenia zamówienia publicznego). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobowym łącznie): c) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): d) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwoty w dokumentach podane w walutach innych niż złoty będą przeliczane na potrzeby oceny ofert na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2 lit b - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o którym mowa w ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty podczyszczeniowe na Torze wodnym do portu w Nowej Pasłęce oraz budowa zbiornika bezodpływowego i stanowiska odbioru wód zaolejonych w porcie w Nowej Pasłęce
Dodano: 2016-05-25 - 1.1. Roboty Podczyszczeniowe na rzece Elbląg między główkami wejściowymi LGW -PGW oraz torze wodnym. 1.2. Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym i przystani w Kamienicy Elbląskiej
Dodano: 2015-10-16 - Podczyszczenia Basenu Północnego portu w Świnoujściu wzdłuż nabrzeży nr 10 i 11 w celu przywrócenia prawidłowej głębokości oraz likwidacja przegłębień we wskazanych miejscach przy nabrzeżu nr 13
Dodano: 2015-06-16 - Przebudowa toru podejściowego do Morskiej Przystani Rybackiej w Kuźnicy z robotami podczyszczeniowymi
Dodano: 2015-02-23 - 1.1 Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym, obrotnicy i w basenie portowym we Fromborku 1.2 Roboty podczyszczeniowe na Torze wodnym podejściowym do portu w Tolkmicku
Dodano: 2014-10-07 - Podczyszczenie dna w miejscu przejścia kabla przez tor podejściowy do Portu Gdynia
Dodano: 2014-09-11 - Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Basenu Żeglarskiego w Gdyni
Dodano: 2014-04-25 - Wykonanie robót podczyszczeniowych na torach wodnych w Gdyni i naprawa odbojnic
Dodano: 2013-11-26 - Podczyszczeniowe roboty czerpalne na torze wodnym na rzece Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW wraz z 850 m odcinkiem powyżej PGW
Dodano: 2013-08-06 - Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym podejściowym do Basenu Żeglarskiego w Gdyni
Dodano: 2013-06-04