Przetargi.pl
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 10 00 , fax. 46 858 10 01
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 10 00, fax. 46 858 10 01
    REGON: 75008796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.zyrarow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta, w budynkach będących własnością PGM Żyrardów Sp. z o.o., oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych, będących w posiadaniu Miasta oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Żyrardowie wyszczególnionych w zał. 10 do SIWZ. Zakres opracowania określający przedmiot zamówienia został przedstawiony w przedmiarach robót wg zał. nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót ma charakter szacunkowy, zakłada szacunkowy zakres prac i określa po jednej jednostce najczęściej realizowanego rodzaju robót. Służy on do określenia cen jednostkowych najczęściej wykonywanych robót konserwacyjnych i naprawczych oraz wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczne ilości robót w okresie realizacji zamówienia są większe niż przedstawione w przedmiarze i szczegółowo określane będą w zleceniach wystawianych przez Dział Techniczny, Inwestycji i Remontów zgodnie z potrzebami na każdy budynek osobno. Realizacja robót odbywać się będzie wg indywidualnych zleceń wystawianych w ilości i kolejności faktycznych potrzeb na budynku oraz w terminie uzgodnionym przez strony w każdym zleceniu. Każda robota musi być odebrana protokołem odbioru i rozliczona kosztorysem sprawdzonym przez pracownika działu Technicznego, Inwestycji i Remontów . UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną dyspozycyjność Wykonawcy w zakresie podejmowania działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii. Wykonawca oraz jego pracownicy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności w czasie realizacji prac w lokalach mieszkalnych oraz w częściach wspólnych budynków zobowiązani są stosować się do obowiązujących przepisów sanitarnych oraz zaleceń i wytycznych związanych ze stanem epidemii wydanych przez właściwe organy, w tym wytycznych i rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego dla zarządców nieruchomości w związku z Pandemią Coronawirusa SARS-COV 2. W przypadku konieczności wejścia do lokalu (np. w celu usunięcia awarii), w którym przebywają osoby objęte kwarantanną Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wszelkich wytycznych i zaleceń związanych ze stanem epidemii oraz realizować prace w uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną. W tym przypadku wszelkie koszty związane z zabezpieczeniem pracowników Wykonawcy(koszt ubrań ochronnych, środków dezynfekcji itp.) ponosi Wykonawca. Rozliczanie robót odbywać się będzie sukcesywnie w miarę realizowanych zleceń w cyklu miesięcznym na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę 150 000,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 250,00 zł ( słownie: dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt 00/100 zł.) 8.2 Wadium może być wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, Nr rachunku 48 2030 0045 1110 0000 0254 7140 8.4 Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach