Przetargi.pl
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w internacie położonym w Stargardzie przy ul. Os. Hallera 11 – zadanie remontowe OS 57

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-230 Szczecin, ul. Potulicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
    ul. Potulicka 2
    70-230 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4472000, , fax. 91 447 20 01
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ogólnobudowlanych w internacie położonym w Stargardzie przy ul. Os. Hallera 11 – zadanie remontowe OS 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Wykonanie robót ogólnobudowlanych w internacie położonym w Stargardzie przy ul. Os. Hallera 11 – zadanie remontowe OS 57”. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla odpowiedniej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ , Opis Przedmiotu Zamówienia, znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W związku z konieczności wykonania robót ogólnobudowlanych na nieruchomości położonej w Stargardzie przy ul. Os. Hallera 11, Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny Szczecinie polegać będzie na wykonaniu n/w prac budowlanych: - naprawa pęknięć w tynkach na ścianach i sufitach, - prace rozbiórkowe tworzyw sztucznych, glazury i terakoty, - wykonanie glazury i terakoty, - wykonanie wylewek samopoziomujących, - wykonanie izolacji płynna folią, - wykonanie posadzek z paneli podłogowych, - wykonanie malatury ościeżnic drzwiowych, skrzydeł drzwiowych, - wymiana klamek z szyldami, - wykonanie regulacji skrzydeł drzwiowych i okiennych, - wykonanie kratek wentylacyjnych, - wykonanie gruntowania ścian i sufitów, - wykonanie prac przygotowawczych, przenoszenie mebli itd., - wykonanie gładzi jednowarstwowej wewnętrznej, - demontaż kabin prysznicowych, baterii, mis ustępowych, umywalki, zaworów, zlewozmywaków, - montaż brodzików, baterii, mis ustępowych, umywalki, zaworów, zlewozmywaków, - wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowych, - wykonanie montażu gniazd wtyczkowych podtynkowych, wyłączników nadprądowych, - sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego, - pomiar skuteczności zerowania, - wymiana płyt grzejnych – elektrycznych czteropalnikowych wraz z montażem w istniejącej zabudowie kuchennej, - wymiana piekarników wraz z montażem w istniejącej zabudowie kuchennej. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany do utylizacji na własny koszt gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Ze względu na zamieszkały i użytkowany obiekt, Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać postanowień regulaminu porządku domowego podczas wykonywania wszelkich robót. 5. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych, 45442100-8 Roboty malarskie. 6. Zamówienie nie zostało podzielone na części: 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. W przypadku, jeśli w jakiejkolwiek części przedmiarów robót (stanowiących jedynie element pomocniczy do wyceny), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub wymaganiach Zamawiającego opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, że Zamawiający wymaga użycia materiałów lub urządzeń spełniających w stopniu, co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały wskazane przez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 8. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186). 9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 14. Zamawiający stosownie do wymagań art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób (z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie), wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie wszystkich robót i usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Ww. wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa a art. 29 ust. 3a ustawy: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wykonujących ww. czynności zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony przed podpisaniem umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wystąpienia zmian dotyczących zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę Zamawiającemu. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do sprawdzenia tożsamości każdego z pracowników, wykonujących czynności wskazane w ppkt 1 i sprawdzenia zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. 3) Niespełnienie wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w „Istotnych Postanowieniach Umowy” stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 15. Zamawiający dopuszcza, aby osoba fizyczna, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, osobiście wykonywała czynności związane z realizacją umowy, dotyczy to również ewentualnych podwykonawców. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Inne dokumenty: W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach