Przetargi.pl
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w części dydaktyczno-sportowej i biurowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu w ramach zadania p.n. „Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5”

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43450 Ustroń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1
    43450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 7218234400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ogólnobudowlanych w części dydaktyczno-sportowej i biurowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu w ramach zadania p.n. „Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w części dydaktyczno-sportowej i biurowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu w ramach zadania p.n. „Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5” Zakres zamówienia obejmuje a) Prace wykończeniowe budowlane w pomieszczeniach dydaktycznych (demontaże, prace murarskie, tynki, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie podłoży i posadzek, prace malarskie). b) Wykonanie instalacji wewnętrznych (wodno-kanalizacyjne, elektryczne, niskoprądowe) z montażem armatury i osprzętu. Roboty związane z instalacją centralnego ogrzewania wykonywane będą w oparciu o odrębne postępowanie przetargowe. Wykonawca musi wkalkulować jednoczesną realizację robót na obiekcie z wykonawcą instalacji centralnego ogrzewania wyłonionym wg odrębnego postępowania. c) Uzyskanie akceptacji od inspektora nadzoru na materiały proponowane do zabudowy na obiekcie. d) Przekazanie zamawiającemu kompletu materiałów odbiorowych z zestawieniem (oświadczenie kierownika budowy, dokumenty potwierdzające zgodność zabudowanych materiałów z warunkami technicznymi i przepisami budowlanymi). Zamówienie nie obejmuje wyposażenia Sali gimnastycznej i zaplecza. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Do postępowania przetargowego dołączono opis projektów z wyciągiem rysunków oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Prace realizowane będą wg załączonych rysunków, jednak ściśle w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru. Powyższe dokumenty są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko – Biała – z dopiskiem: Wadium – Wykonanie robót ogólnobudowlanych w części dydaktyczno-sportowej i biurowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu Miasta Ustroń przed upływem terminu składnia ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”] 9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach