Przetargi.pl
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach nr 1 i nr 6 w kompleksie 3015 w Bolesławcu

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Saperska 2
    59-726 Świętoszów, woj. brak
    tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
    REGON: 02150908400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.43wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach nr 1 i nr 6 w kompleksie 3015 w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 Roboty ogólnobudowlane w budynku nr 1 kompleksie 3015 Bolesławiec. Zakres robót do realizacji: Wymiana drzwi wejściowych szt.2: 1. Demontaż istniejących drzwi wejściowych 2. Montaż nowych ościeżnic z naświetlem i skrzydeł drzwiowych z drewna sosnowego (z zachowaniem kształtu, sposobu wykończenia i istniejących okuć), skrzydła otwierane na zewnątrz. Wyposażenie drzwi: 1 samozamykacz, 1 zamek wpuszczany + 1 zamek patentowy oraz 1 stopka blokująca skrzydło 3. Uzupełnienie tynków i naprawa powłok malarskich przy ościeżnicach Pomieszczenia sanitariatów: 1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej 2. Rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, części ścianek działowych (w pom. 2.08.) i naświetli z pustaków szklanych (luksferów) 3. Skucie posadzek lastrykowych 4. Demontaż muszli ustępowych z dolnopłukami, umywalek, baterii, pisuaru, grzejników radiatorowych i wpustów podłogowych 5. Demontaż istniejących instalacji c.w. i z.w. z rur miedzianych 6. Demontaż opraw i osprzętu elektrycznego 7. Montaż nadproży prefabrykowanych nad poszerzonymi otworami drzwiowymi 8. Naprawa tynków 9. Wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścia 10. Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 20 x 25 cm na kleju 11. Malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną (x 2) 12. Malowanie farbą olejną x 2 rur c.o. i rur żeliwnych kanalizacyjnych 13. Osadzenie nowej stolarki drzwiowej łazienkowej (ościeżnice + skrzydła) 14. Montaż ścianek działowych kabin sanitarnych typu „SANIPOL HPL PR 30 mm” wodoodpornych (w pom. 2.08.) wraz z drzwiami, w kolorze popielatym 15. Osadzenie nowych okien PCV (współczynnik przenikania ciepła U < 1,10 W/m2 x K) okna rozwieralno – uchylne z nawiewnikami mechanicznymi, profile PCV 6 – komorowe w kolorze białym, montaż parapetów granitowych gr. 3 cm szlifowanych (funkcja i podział okien na załączonym rysunku) 16. Wykonanie izolacji z folii i izolacji płynnej typu „Superflex” (pom. 2.08. -izolacja pionowa i pozioma) oraz warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej M-12 17. Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych 30 x 30 cm antypoślizgowych grubości min. 6 mm (układane na kleju w karo) 18. Wykonanie instalacji c.w. i z.w. z rur miedzianych wraz z otuliną np. typu „Thermaflex” gr. 9 mm (w bruzdach) i montażem zaworów kulowych 19. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV śr. 50 mm 20. Wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych 21. Montaż muszli kompaktowych, umywalek, pisuaru, wpustów podłogowych 22. Montaż baterii umywalkowych i baterii natryskowej 23. Montaż grzejników panelowych 2 – płytowych wraz z zaworami termostatycznymi i zaworami na powrocie 24. Montaż przewodów elektrycznych (w bruzdach) 25. Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych hermetycznych, montaż wentylatora łazienkowego w pomieszczeniu 2.08. CZĘŚĆ 2 Remont częściowy w budynku nr 6 w kompleksie 3015 Bolesławiec. Zakres robót do realizacji. Pomieszczenie sali odpraw:  Demontaż foteli  Demontaż podestów drewnianych i sceny wraz z konstrukcją wsporczą  Rozebranie podłogi drewnianej i izolacji z papy  Naprawa tynków ścian  Zamurowanie otworu drzwiowego gazobetonem  Obudowa pionów kanalizacyjnych szt. 2  Osadzenie kratek wentylacyjnych szt. 2  Wykonanie gładzi gipsowej ścian  Malowanie ścian farbą emulsyjną x 2  Wykonanie gruntowania posadzki  Wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 mm  Montaż wykładziny obiektowej PCV typu TARKETT kolor jasny  Montaż foteli dostarczonych przez Zamawiającego. Korytarz I piętra:  Rozebranie boazerii drewnianej ścian  Demontaż stolarki drzwiowej  Rozebranie posadzki PCV i drewnianej  Usunięcie farby olejnej, zeskrobanie farby emulsyjnej  Naprawa tynków.  Wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian  Wykonanie lamperii mozaikowej  Osadzenie nowej stolarki drzwiowej (ościeżnice + skrzydła)  Oczyszczenie podłoża posadzki, gruntowanie i wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 mm  Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych na kleju wraz z cokolikiem  Demontaż opraw i osprzętu elektrycznego  Montaż nowej rozdzielni z zasileniem jej z II piętra  Montaż nowych przewodów elektrycznych (w bruzdach)  Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych rastrowych w tym ewakuacyjnych. Klatka schodowa:  Rozebranie boazerii drewnianej ścian  Usunięcie farby olejnej, zeskrobanie farby emulsyjnej  Skasowanie zacieków  Naprawa tynków  Wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian  Wykonanie malowania sufitów i ścian farbą emulsyjną x 2  Wykonanie lamperii mozaikowej ścian i balustrad  Malowanie olejne pochwytów, cokolików, podstopni  Wymiana drzwi wejściowych drewnianych szt.1 (z zachowaniem kształtu, sposobu wykończenia i okuć)  Demontaż istniejących opraw elektrycznych i osprzętu  Montaż nowych przewodów elektrycznych (w bruzdach)  Montaż nowego osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych LED (w tym 2 ewakuacyjnych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część 1 – 2 472,00 PLN. Część 2 – 4 088,00 PLN. 9.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 18045 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 77/PN/2019 część …..”. 9.4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.: 1) lit.a),b),c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach