Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
- Data zamieszczenia: 2012-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Sękowskiego 2B 2B
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
REGON: 69058144200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót objętych projektem: Remont drogi powiatowej Nr 1 147R Gliny Wielkie - Gawłuszowice na odc. o dług. 1,68 km, km 7+000 - 8+680, w m. Gliny Małe i Ostrówek, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót objętych projektem: Wykonanie robót objętych projektem: Remont drogi powiatowej Nr 1 147R Gliny Wielkie - Gawłuszowice na odc. o dług. 1,68 km, km 7+000 - 8+680, w m. Gliny Małe i Ostrówek, uszkodzonej w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 r. Nazwa i kod robót wiodących wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg - 45.23.32.20-7. Zamówienie obejmuje wykonanie ważniejszych zakresów robót: 1) wymianę zniszczonej nawierzchni (poprzez wykonanie: koryta gł. 30 cm, w-wy odcinającej z piasku grub. 10 cm, podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20 cm) - 216 m2, 2) mech. profilowanie istn. nawierzchni tłuczniowo-żwirowej - 7.525 m2, 3) wyrównanie istn. nawierzchni tłuczniowo-żwirowej kruszywem łamanym - 969 m3, 4) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm - 7.342 m2, 5) uzupełnienie poboczy gruntem pozyskanym przez Wykonawcę robót - 1.008 m3, 6) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym - 378 m3. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zwana dalej SIWZ (Rozdz. 4 - Ślepy Kosztorys, Rozdz. 5 - Dokumentacja Projektowa - wyciąg, Rozdz. 3 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne). Wykonawca zobowiązany będzie na wykonany przedmiot zamówienia udzielić gwarancji na okres 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, wpłacane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl (otwierając zakładki: Przetargi - Powiatowy Zarząd Dróg - Specyfikacje).
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną