Przetargi.pl
Wykonanie robót naprawczych na odcinkach od km 10+000 do km 10+350 oraz od km 10+700 do km 10+950 na zadaniu pn. rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 849 Zamość – Jacnia Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko – Kaczórki.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20207 Lublin, ul. Turystyczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 495 300 , fax. 817 495 341
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna
    20207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 495 300, fax. 817 495 341
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót naprawczych na odcinkach od km 10+000 do km 10+350 oraz od km 10+700 do km 10+950 na zadaniu pn. rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 849 Zamość – Jacnia Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko – Kaczórki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: wykonania robót naprawczych na odcinkach od km 10+000 do km 10+350 oraz od km 10+700 do km 10+950 na zadaniu pn. rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 849 Zamość – Jacnia Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko – Kaczórki. Klasyfikacja robót wg CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Naprawę sfalowań nawierzchni bitumicznej na zadaniu pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 849 Zamość – Jacnia Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko – Kaczórki na odcinkach od km 10+000 do km 10+350 oraz od km 10+700 do km 10+950 o łącznej długości 0,6 km, poprzez sfrezowanie warstwy ścieralnej wraz z częścią warstwy wiążącej. Następnie wykonanie wyrównania warstwy wiążącej, wykonanie warstwy ścieralnej i odtworzenie oznakowania poziomego na w/w odcinkach. Zakres robót obejmuje: • FREZOWANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI • OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH • NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA WIĄŻĄCA – WYRÓWNANIE • NAWIERZCHNIA Z MIESZANKI MASTYKSOWO-GRYSOWEJ SMA • OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG - ODTWORZENIE Wykonawca zobowiązany jest do: • opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programów zapewnienia jakości, • opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli Wykonawca nie zamierza przy prowadzeniu robót korzystać z uproszczonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót udostępnionego przez Zamawiającego • utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. Szczegółowy zakres robót ujęty jest załączonych materiałach do przetargu: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, Rysunkach wykonawczych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót ze Specyfikacją Techniczną, Rysunkami wykonawczymi. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze kosztorysu ofertowego pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie załączonych rysunków wykonawczych i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze kosztorysu ofertowego ilości robót do wielkości według własnych obliczeń. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi w/w zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inżynierowi do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania Robotami personel wskazany w ofercie. Wraz z podpisaną umową Wykonawca dostarczy oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy z dniem podpisania umowy oraz uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres 2 lat. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w dokumentacji przetargowej. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w SST podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w SST. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 zł słownie złotych: trzy tysiące 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT). c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach