Przetargi.pl
Wykonanie robót na podstawie projektów budowlano-wykonawczych obejmujących: 1. doposażenie w instalacje ciepłej wody, centralnego ogrzewania i kocioł gazowy oraz wy-mianę wewnętrznej instalacji gazu:  w lokalach mieszkalnych nr 1, 4, 5, 6 i 10 w budynku przy Al. Waszyngtona 16,  w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Francuskiej 27  w lokalu mieszkalnym nr 1 w budynku przy ul. Naddnieprzańskiej 1A, w lokalu mieszkalnym nr 14 w budynku przy ul. Szaserów 82; 2. doposażenie w instalacje ciepłej wody, centralnego ogrzewania i kocioł gazowy: ­ w lokalu mieszkalnym nr 5 w budynku przy ul. Berezyńskiej 31 ­w lokalu mieszkalnym nr 1 w budynku przy ul. ul. Francuskiej 23 ­w lokalu mieszkalnym nr 6 w budynku przy ul. Kordeckiego 29 ­w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Paryskiej 24

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, Walewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    Walewska 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 277-30-27 , , fax. -
    REGON: 10445119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót na podstawie projektów budowlano-wykonawczych obejmujących: 1. doposażenie w instalacje ciepłej wody, centralnego ogrzewania i kocioł gazowy oraz wy-mianę wewnętrznej instalacji gazu:  w lokalach mieszkalnych nr 1, 4, 5, 6 i 10 w budynku przy Al. Waszyngtona 16,  w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Francuskiej 27  w lokalu mieszkalnym nr 1 w budynku przy ul. Naddnieprzańskiej 1A, w lokalu mieszkalnym nr 14 w budynku przy ul. Szaserów 82; 2. doposażenie w instalacje ciepłej wody, centralnego ogrzewania i kocioł gazowy: ­ w lokalu mieszkalnym nr 5 w budynku przy ul. Berezyńskiej 31 ­w lokalu mieszkalnym nr 1 w budynku przy ul. ul. Francuskiej 23 ­w lokalu mieszkalnym nr 6 w budynku przy ul. Kordeckiego 29 ­w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Paryskiej 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na podstawie projektów budowlano-wykonawczych obejmujących: 1) doposażenie w instalacje ciepłej wody, centralnego ogrzewania i kocioł gazowy oraz wy-mianę wewnętrznej instalacji gazu: a) w lokalach mieszkalnych nr 1, 4, 5, 6 i 10 w budynku przy Al. Waszyngtona 16, b) w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Francuskiej 27, c) w lokalu mieszkalnym nr 1 w budynku przy ul. Naddnieprzańskiej 1A, d) w lokalu mieszkalnym nr 14 w budynku przy ul. Szaserów 82; 2) doposażenie w instalacje ciepłej wody, centralnego ogrzewania i kocioł gazowy: a) w lokalu mieszkalnym nr 5 w budynku przy ul. Berezyńskiej 31, b) w lokalu mieszkalnym nr 1 w budynku przy ul. ul. Francuskiej 23, c) w lokalu mieszkalnym nr 6 w budynku przy ul. Kordeckiego 29, d) w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku przy ul. Paryskiej. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) wykonanie robót budowlanych w branży instalacji sanitarnych: a) doposażenie w instalację cieplej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania, b) doposażenie w piec gazowy dwufunkcyjny, c) montaż przewodu koncentrycznego powietrzno – spalinowego dla pieca gazowego, d) wymianę instalacji gazu, e) demontaż pieca 1-funkcyjnego/termy elektrycznej, 2) wykonanie robót i sprawdzeń w branży elektrycznej: sprawdzenie istniejącego zasilania kotła w przypadku możliwości jego wykorzystania (oględziny, pomiary) lub wykonanie dodatkowego zasilania elektrycznego dla kotła dwufunkcyjnego w przypadku jego braku lub niespełnienia wymagań norm i przepisów przez dotychczasowe, 3) wykonanie robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej: roboty naprawcze murarskie po wykonanych instalacjach sanitarnych i elektrycznych. 4) wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów w szczególności prób szczelności instalacji c.o., c.w.u. oraz gazowej, 5) podłączenie pieca do instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej i gazo-wej, 6) uruchomienie instalacji i pieca gazowego, 7) uzyskanie opinii kominiarskiej o szczelności i czystości komina, 8) sprawdzenie sprawności wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniu łazienki i kuchni, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy zakres prac określa: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót i opi-sem przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz specyfikacje technicz-ne wykonania i odbioru robót, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie stanowił Załącznik nr 4 do umowy i będzie uaktualniany na bieżąco, jeżeli obowiązujący harmonogram stanie się niespójny z faktycznym postępem prac lub z zo-bowiązaniami Wykonawcy. 5. Zamawiający informuje, że prace dotyczą obiektów czynnych. 6. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towa-rowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych (w tym ma-teriałów, wyrobów lub urządzeń) w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowied-nie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z ocze-kiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europej-skich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu rozwiązań równoważnych, to rozumie się przez to, że do kalkula-cji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia przyjęto rozwiązania zaproponowane w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ; 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, wy-roby, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, wyrobów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwią-zań opisanych załączniku nr 7 i 8 do SIWZ, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w załącz-niku nr 7 i 8 do SIWZ, których dotyczy. 3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów techniczno-użytkowych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, wyrobów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 7. Parametry i cechy, według których Zamawiający będzie oceniał, czy zaoferowane materiały, urządzenia lub rozwiązania są równoważne wymaganym przez Zamawiającego zostały określone w dokumentacji projektowej. 8. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wy-boru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 21.3. SIWZ. 9.Wymagania do zatrudnienia osób: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osobę(y), które świadczą pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy związaną z wykonywaniem czynności w trakcie re-alizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników admini-stracji).Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę no-wych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wyko-nawcy lub Podwykonawcy pracowników. 2) Zakres prac przewidzianych do realizacji przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: a) prace przygotowawcze i montaż rurociągów, b) wykonanie prób ciśnieniowych, prób na gorąco, prób szczelności, c) uruchomienie instalacji gazowej wraz z urządzeniami gazowymi, 3) Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zo-bowiązany jest do udokumentowania, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracowni-ków, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i którzy będą realizować zakres prac przewidziany w ust. 2, przedstawiając kopie umowy, druk ZUS RCA itp. W przypad-ku, wskazania w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia” za-łącznik nr 1 do umowy (zgodnie z ofertą) pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postepowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zatrudnienia, nie później niż w dniu podpisania umowy. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wy-konawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5) Po podpisaniu umowy, jednak nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zo-bowiązany jest do udokumentowania, iż zatrudnia na podstawie umowy o pracę pracowni-ków, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i którzy będą realizować zakres prac przewidziany w ust. 2, przedstawiając kopie umowy, druk ZUS RCA itp. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wskazanych przez Wy-konawcę do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 7) Wykonawca może dokonać zmiany osób wskazanych w ofercie w „Wykazie osób” który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. 8) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, zakres powierzonych obowiązków, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w ust. 1 określa wzór umowy stano-wiący Załącznik nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 4.400,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, oferta powinna składać się z : 1) wypełnionego Formularza Oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowodu wniesienia wadium – zgodnie z zapisami pkt. 27 SIWZ, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) dowodów, o których mowa w pkt 29 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 6) dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 7) oświadczenia czy jest małym albo średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 7 ust. 1 pkt 2 albo 3 ustawy z dnia 2 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r., poz. 646 z późn. zm.). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Uwaga: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów to: w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach