Politechnika Warszawska ogłasza przetarg
- Adres: 00-661 Warszawa, Pl. Politechniki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48222346206 , fax. +48226286075
- Data zamieszczenia: 2017-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska
Pl. Politechniki 1
00-661 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48222346206, fax. +48226286075
REGON: 000001554 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczenia 233 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy Placu Politechniki 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczenia 233 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy Placu Politechniki 1. Na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV i V niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta winna zawierać wypełniony formularz „Oferta” zamieszczony w Rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: 2.1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w oryginale lub potwierdzone notarialnie), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) – jeżeli dotyczy, sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II. 2.3. Tabelę wartości elementów scalonych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału III. 2.4. Informację na temat Podwykonawców („Podwykonawcy”), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału III. 2.5. Kosztorys ofertowy, jako załącznik do formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Rozdziału III. 2.6. Wykaz stawek i narzutów na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału III. 2.7. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik 1a) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1b). 2.8. Opisy do podkryteriów 14.5.1. i 14.5.2. oceny ofert wykonane zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 14.5 SIWZ. 2.9. Harmonogram realizacji opracowany w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) z podziałem na asortymenty robót według działów STWiORB – asortymenty robót mniej znaczących będą łączone w grupy pod jedną nazwą. Opis asortymentów robót (w tym grup asortymentów robót) w harmonogramie powinien uwzględniać daty rozpoczęcia robót, czas na ich wykonanie, daty ich zakończenia, ich wzajemne zależności (uzależnienie rozpoczęcia danego działania lub jego zakończenia od innych działań) z dokładnością do kolejnego tygodnia kalendarzowego. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych. 2.10. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć (dołączyć do oferty) oryginał gwarancji lub poręczenia. 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego Straży Granicznej w Otwocku
Dodano: 2024-05-29 - „Rozbudowa i przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Atalinie”
Dodano: 2023-09-08 - Przebudowa pomieszczeń powierzchni sklepowej na pokoje gościnne w Domu Studenta Nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10A w Warszawie
Dodano: 2021-02-19 - Przebudowa fragmentu budynku Urzędu Gminy Nieporęt.
Dodano: 2020-12-30 - Przebudowa pomieszczeń powierzchni sklepowej na pokoje gościnne w Domu Studenta Nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10A w Warszawie
Dodano: 2020-11-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" inwestycji p.n.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku świetlicy na trzy mieszkania wraz z przebudową klatki schodowej zlokalizowanego w Przemiarowie”.
Dodano: 2020-08-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu
Dodano: 2020-08-06 - Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w procedurze „Projektuj i Buduj” polegających na budowie instalacji chłodzenia powietrza w budynku nr 5 przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie.
Dodano: 2020-06-25 - Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku socjalno-garażowego
Dodano: 2020-06-15 - Utworzenie Centrum Kulturalnego przy ul. Rynek 13 w Pułtusku – poprzez przebudowę , rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-01-09