Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2014-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót malarskich oraz remontu pomieszczeń w budynkach UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich oraz remontu pomieszczeń w budynkach UCK. 2. Zamówienie obejmuje następujące części: Zadanie 1: Wykonanie robót remontowych byłej kuchenki oddziałowej na pokój socjalny dla pracowników Kliniki Alergologii i Pneumatologii - budynek nr 4. Zadanie 2: Wykonanie robót malarskich korytarzy - budynek nr 7 oraz budynek nr 32. Zadanie 3: Wymiana okien na PCV w Poradni Endokrynologii Dziecięcej - budynek nr 3. Zadanie 4: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniu brudownika w Klinice Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych - budynek nr 25. Zadanie 5: Wykonanie robót remontowych w Klinice Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych w Oddziale A, B oraz w Ośrodku Dializy Otrzewnowej - budynek nr 7 i 8. Zadanie 6: Wykonanie robót remontowych w sterowni Rezonansu Magnetycznego w Zakładzie Radiologii - budynek nr 5. Zadanie 7: Wykonanie robót malarskich gabinetu lekarskiego oraz pokoju pielęgniarki oddziałowej w Klinice Pediatrii, Hematologii i Onkologii - budynek nr 12. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 6.1 - 6.7 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 - 7.7 do SIWZ oraz rysunki techniczne stanowiące załącznik nr 8.3 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 6. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 7. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 8. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w zakładach opieki zdrowotnej. 9. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 10. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 11. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych. 12. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 14. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 15. Elektronarzędzia powinny posiadać aktualne protokoły pomiarów ochronnych. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 665,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie nr 1 - 50,00 zł Zadanie nr 2 - 210,00 zł Zadanie nr 3 - 30,00 zł Zadanie nr 4 - 40,00 zł Zadanie nr 5 - 200,00 zł Zadanie nr 6 - 120,00 zł Zadanie nr 7 - 15,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont instalacji elektrycznej w budynkach nr 38,43/4001 Miejsce;-Gdynia ul Rondo Bitwy Pod Oliwą 1
Dodano: 2016-07-27 - MONTAŻ WYŁĄCZNIKÓW PRZECIWPOŻAROWYCH W BUDYNKACH 2,4,5,10,19,20,21, 22,23,25,26,36,40/5322 Miejsce;-Gdynia-Demptowo, ul. Sakowicza 1
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynku nr 7 w kompleksie wojskowym 5322 Miejsce;- Gdynia ul. Sakowicza 1
Dodano: 2016-07-22 - CRZP/40/2016/AEZ/ Wykonanie instalacji zasilającej pomieszczenia DATA CENTER Uczelnianej Sieci Komputerowej Akademii Morskiej w Gdyni przy ul Morskiej 81-87 (3)
Dodano: 2016-07-22 - Budowa oświetlenia drogowego z oprawami LED w miejscowościach: Czarne Dolne, Czarne Górne, Jaromierz.
Dodano: 2016-07-21 - Oświetlenie ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska
Dodano: 2016-07-15 - Budowa oświetlenie ulicy Miedza w Gdańsku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016
Dodano: 2016-07-15 - REMONT BUDYNKU NR 7/5322, MIEJSCE: GDYNIA UL. SAKOWICZA 1
Dodano: 2016-07-05 - CRZP/34/2016/AEZ/ Przebudowa pomieszczeń piwnicy w budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - ETAP I
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych - etap I w budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych w Gdyni
Dodano: 2016-06-10