Przetargi.pl
Wykonanie robót inwestycyjnych polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu wraz z przystosowaniem obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych

Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20029 Lublin, ul. Uniwersytecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 532 53 25 , fax. 81 532 50 78
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie
    ul. Uniwersytecka 4
    20029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 532 53 25, fax. 81 532 50 78
    REGON: 59415200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót inwestycyjnych polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu wraz z przystosowaniem obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót inwestycyjnych polegających na termomodernizacji budynku przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu wraz z przystosowaniem obiektu do obsługi osób niepełnosprawnych. 2. Zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowo – kosztorysowej i obejmuje wykonanie, między innymi: - likwidacji schodów zewnętrznych do kotłowni, - remontu zadaszenia i schodów wejścia głównego, - wymianę stolarki zewnętrznej drzwiowej drewnianej i aluminiowej na ślusarkę drzwiową aluminiową, - remontu zadaszenia wejścia głównego, nad wejściem bocznym i rampą, - remontu rampy i spocznika wejścia bocznego, - zadaszenia koszy okien piwnic, - izolacji ścian piwnic, - docieplenia ścian i cokołu, - podjazdu dla niepełnosprawnych, - opaski odwadniającej - instalacji odgromowej. Celem wykonania powyższych robót jest uzyskanie efektu energetycznego, ekologicznego i ekonomicznego oraz poprawa funkcjonalności i estetyki budynku. 3. Podstawowe dane o budynku, warunki prowadzenia robót: Budynek zlokalizowany jest przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu na działce o numerze ewidencyjnym 69/2 o powierzchni 2153 m2. Nieruchomość stanowi współwłasność Województwa Lubelskiego (Urzędu Marszałkowskiego) w Lublinie, w imieniu którego działa Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, Wojewódzkiego Inspektoratu Roślin i Nasiennictwa w Lublinie oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie. Na podstawie porozumienia budynkiem zarządza Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie. Budynek pełni funkcję budynku administracyjno- biurowego, mieszczą się w nim różne instytucje i firmy. Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Dane techniczne budynku: Wysokość części nadziemnej budynku - maksymalnie 17,70 m, Powierzchnia zabudowy - 505,92 m2, Długość budynku - 40,94 m, Szerokość budynku - 12,37 m, Kubatura - 8048,30 m3, Liczba kondygnacji - 6 (piwnica + 5 kondygnacji nadziemnych), W budynku znajduje się 1 klatka schodowa, Kategoria zagrożenia ludzi - ZL III. Jest to budynek o zwartej i regularnej bryle na rzucie prostokąta, wolnostojący, wykonany w technologii uprzemysłowionej WBLŻ, całkowicie podpiwniczony, posiadający pięć kondygnacji nadziemnych. Podpiwniczenie gospodarcze z własną kotłownią gazową . Od strony zaplecza podziemny bunkier na opał dawnej kotłowni węglowej oraz rampa rozładunkowa na połowie długości ściany. Stropodach wentylowany, jednospadowy, kryty papą termozgrzewalną. Teren nieruchomości przylegający do budynku jest utwardzony. Budynek został wykonany w konstrukcji prefabrykowanej systemu WBLŻ o złożonym układzie ścian nośnych. Usztywnienie budynku stanowią ściany nośne poprzeczne i podłużne. Ławy fundamentowe żelbetowe. Ściany zewnętrzne piwnic wylewane z betonu monolitycznego, ocieplone od wewnątrz styropianem, warstwowe o następującym układzie warstw: cegła ceramiczna pełna - 6,5 cm, styropian - 3 cm,beton-35 cm. Ściany zewnętrzne nośne (szczytowe) parteru i kondygnacji powtarzalnych: elementy prefabrykowane „Żerań" grubości 24 cm, ocieplone od zewnątrz gazobetonem odmiany M500 grubości 12 cm. Ściany zewnętrzne osłonowe (podłużne) grubości 30 cm z gazobetonu odmiany M700. Klatki schodowe wykonane z prefabrykowanych płytowych elementów żelbetowych systemu WLBŻ. Stropy - prefabrykowane żelbetowe kanałowe płyty stropowe grubości 24 cm + izolacja z płyt pilśniowych grubości 12,5 mm + warstwy wykończeniowe. Główne wejście do budynku zabezpieczone zewnętrznym wiatrołapem z dużym zadaszeniem o konstrukcji stalowej, obejmującym również żelbetowe, płytowe schody zewnętrzne przed wejściem do budynku. Pokrycie dachu wiatrołapu i zadaszenia schodów z papy termozgrzewalnej. Dojście do budynku – chodnik z utwardzoną nawierzchnią (kostka brukowa). Przy ścianie pd. - zach. żelbetowa rampa rozładunkowa (z prawej strony) oraz nieużytkowany podziemny, żelbetowy bunkier na węgiel i zewnętrzne, zadaszone schody z wejściem do kotłowni (z lewej strony). Nad wejściem gospodarczym do budynku oraz na całej długości rampy żelbetowe, monolityczne zadaszenia z pokryciem z papy zgrzewalnej. Cokół budynku wykończony płytkami klinkierowymi. Budynek jest wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: elektryczną, telefoniczną, monitoringu, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, wody ciepłej, gazową, centralnego ogrzewania. Uwaga! Roboty będą wykonywane w obiekcie przy ul. Partyzantów 94 w Zamościu w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania firm i instytucji, które są zlokalizowane w budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w załączonych dokumentach pn.: a) Projekt budowlano-wykonawczy docieplenia i kolorystyki elewacji – branże: architektura i konstrukcja, b) Inwentaryzacja budynku, c) Rysunki – okablowanie instalacji CCTV. d) Audyt energetyczny, e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – komplet, f) Przedmiar robót. Uwaga! 1. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego wykonawca może skorzystać kalkulując cenę. 2. Wizję lokalną, przed złożeniem oferty, w miejscu planowanych robót można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 08-10, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikami ZNW. 4. Równoważność rozwiązań. 4.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami (materiały, wykonanie) równoważnymi opisywanym. 4.2. Oferta z rozwiązaniami równoważnymi powinna zawierać propozycje rozwiązań budowlanych, materiałów i technologii o parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót, dostosowane pod względem rodzaju, gabarytów i ciężaru do przyjętych rozwiązań funkcjonalnych obiektu, oraz umożliwiające ich powiązanie z elementami obiektu. 4.3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 5. Warunki prowadzenia robót. 5.1. Zamawiający przekaże wykonawcy plac budowy i Dziennik budowy założony przez Zamawiającego w terminie niezwłocznym po podpisaniu umowy. 5.2. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku. 5.3. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez ZNW. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu, zapewnić odgrodzenie i zabezpieczenie budynku w miejscach wykonywanych robót oraz zapewnić spełnienie wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest: - odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich, poprzez ogrodzenie, oznakowanie, - zapewnić bezpieczne przejścia w zakresie uzgodnionym z administratorem i inspektorem nadzoru, - utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne, - przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót, - utrzymać czystość i porządek w pomieszczeniach i w otoczeniu służącym do komunikacji Wykonawcy w trakcie wykonywania robót, - uzgodnić sukcesywne terminy wejścia do poszczególnych pomieszczeń z pracownikami ZNW. 5.6. Materiały i urządzenia wbudowywane winne być o najwyższych parametrach technicznych i najlepszej jakości, odpowiadające potrzebom standardu wykonania pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być gorsze od przyjętych przykładowo w przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane i ustawie o wyrobach budowlanych. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji i w przedmiarach robót nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Uwaga! Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. 5.7. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko, składowisko lub złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu, utylizacji i złomowania należy uwzględnić w wynagrodzeniu a dokumenty potwierdzające dokonanie w/w wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu. 5.8. Urządzenie placu budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający wskaże miejsca poboru wody i energii elektrycznej na cele budowlane. Na powyższy zakres Wykonawca zawrze z Zamawiającym stosowną umowę. Wykonawca we własnym zakresie zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody i energii elektrycznej dla placu budowy w oparciu, o które będą dokonywane rozliczenia według stawek dostawców. Na powyższy zakres Wykonawca zawrze z Zamawiającym stosowne umowy. 5.9. W terminie zakończenia robót Wykonawca przygotuje: - kompletną dokumentację powykonawczą wraz ze szczegółowym jej wykazem, - zestawienie rzeczowe wykonanych robót. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę łub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie w zakresie robót budowlanych, związanych z realizacją zamówienia, tj.: - demontaż stolarki i ślusarki, - wykonanie zadaszenia koszy okien piwnic, - wykonanie izolacji ścian piwnic i docieplenia ścian i cokołu, - wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do wglądu zanonimizowaną kopię umowy o pracę zawartą przez Wykonawcę/Podwykonawcę z Pracownikiem realizującym zamówienie. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami realizującymi zamówienie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i spowoduje naliczenie z tego tytułu kar umownych, o których mowa we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot umowy przez Wykonawcę na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 120 miesięcy. Do wyliczenia punktacji przyznanej ofertom zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji – 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi 15 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji I poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/ poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 5) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PKO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem: Wadium do przetargu nieograniczonego na „Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Radziszewskiego 2A w Lublinie” wniesione przez Wykonawcę ………………………………………………………………………... 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu należy dołączyć do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. 106a (sekretariat), a jego kopię załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach