Przetargi.pl
„Wykonanie robót instalacyjnych wod-kan, c.o., wentylacyjnych, instalacji freonowej, wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej, montaż kotłowni na paliwo gazowe, wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych okładzin płytkami posadzek i ścian, obróbek blacharskich oraz podkonstrukcji stalowych pod urządzenia wentylacyjne i chłodnicze” w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą”

Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 068, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o.
    Wiosny Ludów 3
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 068, , fax. -
    REGON: 63096575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.luks-sroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót instalacyjnych wod-kan, c.o., wentylacyjnych, instalacji freonowej, wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej, montaż kotłowni na paliwo gazowe, wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych okładzin płytkami posadzek i ścian, obróbek blacharskich oraz podkonstrukcji stalowych pod urządzenia wentylacyjne i chłodnicze” w ramach zadania pt. „Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: „Wykonanie robót instalacyjnych wod-kan, c.o., wentylacyjnych, instalacji freonowej, wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej, montaż kotłowni na paliwo gazowe, wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych okładzin płytkami posadzek i ścian, obróbek blacharskich oraz podkonstrukcji stalowych pod urządzenia wentylacyjne i chłodnicze” w ramach zadania pt. „ Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45300000-0: Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45331100-7: Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45331110-0: Instalowanie kotłów CPV 45331200-8: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45331210-1: Instalowanie wentylacji CPV 45331220-4: Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych CPV 45331230-7: Instalowanie urządzeń chłodzących CPV 45332000-3: Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne CPV 45332200-5: Roboty instalacyjne hydrauliczne CPV 45332300-6: Roboty instalacyjne kanalizacyjne CPV 45332400-7: Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych CPV 45000000-7: Roboty budowlane CPV 45320000-6: Roboty izolacyjne CPV 45321000-3: Izolacja cieplna CPV 45262423-2: Wykonywanie podkładów CPV 45431000-7: Kładzenie płytek CPV 45333000-0: Roboty instalacyjne gazowe CPV 45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45260000-7: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne CPV 45262400-5: Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 1.1. Lokalizacja: ul. Nad Strugą, 63-000 Środa Wielkopolska, działka nr ewid. 3885 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty polegające na wykonaniu robót instalacyjnych wod-kan, c.o., wentylacyjnych, instalacji freonowej, wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej, montaż kotłowni na paliwo gazowe, wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych, okładzin płytkami posadzek i ścian, obróbek blacharskich oraz podkonstrukcji stalowych pod urządzenia wentylacyjne i chłodnicze w budynku biurowo-socjalnym i budynku warsztatowo-garażowym wg. załączonej dokumentacji (dz. nr ewid. 3885 obręb 004). 2.1. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie robót związanych z instalacją wodociągową obejmujące: a/ roboty przygotowawcze (kucie bruzd, wykonanie przebić w ścianach, stropach) b/ montaż rurociągów wraz z izolacjami termicznymi, c/ biały montaż, d/ płukanie instalacji oraz próby ciśnieniowe wraz z protokółami, e/ wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego, 2) Wykonanie robót związanych z instalacją kanalizacyjną obejmujące: a/ roboty przygotowawcze (kucie bruzd, wykonanie przebić w ścianach, stropach) b/ montaż rurociągów, c/ biały montaż, d/ próby szczelności wraz z protokółami, e/ wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt. 14 Prawa Budowlanego, 3) Wykonanie robót związanych z instalacją centralnego ogrzewania obejmujące: a/ roboty przygotowawcze (kucie bruzd, wykonanie przebić w ścianach, stropach) b/ montaż technologicznej izolacji termicznej z płyty styropianowe samogasnące gr. 5,0 cm, z folią PE i nadrukiem siatki z podziałką co 5,0 cm M 30 c/ montaż pętli grzejnych ogrzewania podłogowego na technologicznej izolacji termicznej, d/ montaż rurociągów do ogrzewania grzejnikowego, e/ montaż rozdzielaczy ogrzewania podłogowego oraz grzejników, f/ płukanie instalacji, próby ciśnieniowe, regulacja, uruchomienie wraz z protokółami, g/ wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego, 4) Wykonanie robót związanych z wykonaniem kotłowni na paliwo gazowe obejmujące: a/ roboty przygotowawcze (kucie bruzd, wykonanie przebić w ścianach, stropach), b/ montaż 2 kotłów gazowych o mocy 50 kW, zasobnika C.W.U. o V-500l, c/ montaż technologii kotłowni wraz z niezbędnymi izolacjami termicznymi, d/ próby ciśnieniowe, regulacja, uruchomienie wraz z protokółami, e/ wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego, 5) Wykonanie robót związanych z instalacją wentylacyjną obejmujące: a/ roboty przygotowawcze (kucie bruzd, wykonanie przebić w ścianach, stropach) b/ przebudowanie istniejących podkonstrukcji stalowych pod centrale wentylacyjne, c/ montaż kanałów wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych, d/ montaż central wentylacyjnych oraz wentylatorów, e/ wykonanie podkonstrukcji pod urządzenia wentylacyjne, f/ próby ciśnieniowe, regulacja, uruchomienie wraz z protokółami, g/ wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego 6) Wykonanie robót związanych z instalacją freonową obejmujące: a/ roboty przygotowawcze (kucie bruzd, wykonanie przebić w ścianach, stropach) b/ wykonanie podkonstrukcji stalowej pod jednostki zewnętrzne instalacji chłodniczej, c/ montaż rurociągów wraz z wykonaniem izolacji termicznych, d/ montaż jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni oraz składnicy akt, e/ montaż jednostek zasilających centrale wentylacyjne zlokalizowane na połaci dachowej, f/ wykonanie podkonstrukcji pod urządzenia chłodnicze, g/ próby ciśnieniowe, regulacja, uruchomienie wraz z protokółami, h/ wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego, 7) Wykonanie robót związanych z wewnętrzną instalacją gazową obejmujące: a/ montaż rurażu, b/ montaż zaworu systemu detekcji gazu Ø 50mm, c/ montaż zaworu odcinającego typu MAG, d/ montaż centralki dla kotłowni gazowej, e/ montaż sygnalizatora sygnalizatora optyczno-akustycznego, f/wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego, 8) Wykonanie robót związanych z wewnętrzną instalacją elektryczną obejmujące: a/ doprowadzenie instalacji elektrycznej do tablicy kotłowni i centralki kotłowni gazowej, b/ wykonanie wypustów na gniazda, c/ montaż wyłącznika głównego tablicy kotłowni, d/wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z rozdziałem I art.3 pkt.14 Prawa Budowlanego, 9) Wykonanie robót związanych z izolacjami przeciwwilgociowymi obejmującymi: a/ roboty przygotowawcze ( oczyszczenie podłoża), b/ montaż izolacji powłokowej gruntującej oraz z folii gr 0,5mm, 10) Wykonanie robót związanych z izolacjami termicznymi obejmującymi: a/ montaż w części parterowej izolacji termicznej ze styropianu EPS-200 i EPS-100, b/ montaż w części piętra izolacji termicznej ze styropianu EPS-100, 11) Wykonanie robót związanych z wykonaniem posadzki betonowej obejmujące: a/ wykonanie posadzki betonowej w części parterowej gr. 8cm oraz piętra gr. 5cm. 12) Wykonanie robót związanych z wykonaniem okładzin ścian i posadzek obejmujące: a/ wykonanie okładzin ścian i posadzek płytkami gresowymi na warstwie klejowej w pomieszczeniu kotłowni. 13) Wykonanie robót związanych z wykonaniem obróbek blacharskich obejmujące: a/ wykonanie obróbek blacharskich przejść przez płytę warstwową dachową kanałów wentylacyjnych central NW-1 oraz NW-2, pionów odpowietrzających kanalizację i wentylacji pomieszczeń sanitarnych jak również rurociągów technologicznych instalacji freonowej. 2.2. Ponadto Wykonawca zapewni: 1) uczestnictwo w kontrolach i przeglądach robót oraz odbiorach zgodnie z postanowieniami umowy oraz zaleceniami Zamawiającego. 2) przeszkolenie pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP, 3) odpowiedzialność wobec osób trzecich za ewentualne szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu określa dokumentacja techniczna branży instalacyjnej wod-kan, c.o., wentylacyjnej, freonowej, montażu kotłowni na paliwo gazowe, dokumentacji technicznej wewnętrznej instalacji gazowej, opis techniczny wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej, izolacji przeciwwilgociowych, termicznych, posadzek betonowych, okładzin płytkami posadzek i ścian, obróbek blacharskich oraz podkonstrukcji stalowych pod urządzenia wentylacyjne i chłodnicze, załączonej do nich specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiące załączniki do SIWZ. Następujące dokumenty będą uważane, odczytywane i interpretowane, według następującego pierwszeństwa: a) niniejsza SIWZ wraz z załącznikami; b) projekt budowlany branży instalacyjnej wod-kan, c.o., wentylacyjnej, instalacji freonowej, wykonania kotłowni na paliwo gazowe; c) projekt budowlany wewnętrznej instalacji gazowej; d) opis techniczny wykonania instalacji elektrycznej, e) opis techniczny wykonania robót ogólnobudowlanych w zakresie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych, posadzek betonowych, wykonanie okładziny płytkami w pomieszczeniu kotłowni ścian i posadzek, obróbek blacharskich, podkonstrukcji stalowych pod centrale wentylacyjne oraz urządzenia chłodnicze, f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży instalacyjnej wod-kan, c.o., wentylacyjnej, instalacji freonowej, wykonania kotłowni na paliwo gazowe; g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży instalacyjnej gazowej i elektrycznej, h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branży ogólnobudowlanej w zakresie izolacji przeciwwilgociowych, termicznych, posadzek, okładzin ścian i posadzek, obróbek blacharskich, podkonstrukcji stalowych i) kosztorys ślepy, przedmiar robót, 3. Zamawiający dołączył do SIWZ ślepy kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót, które są elementami pomocniczymi opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Ślepy kosztorys jak również przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z: dokumentacji projektowej, projektu budowlanego i projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Wraz z ofertą należy przedłożyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej ściśle według kolejności pozycji wyszczególnionych w kosztorysie ślepym udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca określi ceny jednostkowe netto oraz wartości netto dla wszystkich pozycji wymienionych w kosztorysach ofertowych w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Na pierwszej stronie kosztorysu ofertowego należy umieścić składniki kalkulacji: Stawka r-g, narzuty K.O. do R+S, ZYSK do R+S+K.O. K.Z. od „M” Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały fabrycznie nowe, posiadające ważne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty oraz dopuszczenia, potwierdzające możliwość zastosowania ich do realizacji niniejszego zamówienia. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. 5. Stosownie do art. 29 ust. 3 PZP Opis Przedmiotu Zamówienia (na który składają się dokumentacja projektowa, projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ) przedstawia konkretne rozwiązania techniczne. Dopuszcza się, więc stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodzie z OPZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, na Wykonawcy ciąży obowiązek każdorazowego, uprzedniego przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów, stwierdzających, że proponowane materiały, dostawy i technologia zamienne spełniają (nie są gorsze) warunki/parametry techniczne i użytkowe zawarte w OPZ. Obowiązek udowodnienia równoważności powiązań technicznych leży po stronie Wykonawcy i podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wykonawca może dostarczyć materiały, urządzenia równoważne, spełniające wymagania opisane w OPZ oraz umowie. Natomiast wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy materiałami i urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. W przypadku wprowadzenia zamiennych materiałów lub urządzeń Wykonawca winien przedstawić w formie obliczeniowej, opisowej i rysunkowej wpływ tego zamiennika na całość realizacji zamówienia, a w szczególności kompatybilność z innymi już przyjętymi rozwiązaniami w OPZ. 6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego: dokumentacją projektową, projektem budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Na wykonane roboty wybrany Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi. Okres dodatkowej gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ostateczny termin udzielonej gwarancji i rękojmi określi Wykonawca w formularzu ofertowym. 7. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: w zakresie prac technologicznych o których mowa w ust. 2 powyżej związanych z wykonaniem robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7. 1) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z poniższych form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: SANTANDER BANK POLSKA nr rachunku: 45 1090 1418 0000 0000 4101 4775 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu LUKS/12/2020. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone: 1) w oryginale w osobnej kopercie dołączonej do oryginału oferty oraz 2) w kopii dołączonej do oryginału oferty 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać, co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/ poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożona przez niego ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 5. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów; 6. W przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Złożony przez Wykonawcę kosztorys ma charakter informacyjny i pomocniczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach