DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg
- Adres: 52-326 Wrocław, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 020795886 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót instalacyjnych i wykończeniowych dla Interaktywnego Centrum Sportowego (ICS) w budynku Dolnośląskiego Centrum Sportu na Polanie Jakuszyckiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych i wykończeniowych dla Interaktywnego Centrum Sportowego (ICS) w budynku Dolnośląskiego Centrum Sportu na Polanie Jakuszyckiej.2. Kod CPV:45000000-7 Roboty budowlanew tym:45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się w Części II SWZ – Wzór Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wyłącznie w walucie polskiej, w wysokości – 30 000,00 PLN. Wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że:W okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, osiągnęli średnioroczne przychody ogółem w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych) lub równowartość tej kwoty w innej walucie.UWAGA: W przypadku, gdy dokumenty przedłożone przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków dotyczących sytuacji ekonomiczneji finansowej opisanych powyżej będą wskazywać wysokość środków finansowych, zdolności kredytowej, sumy ubezpieczenia lub wysokości przychodów w walucie innej niż PLN, zamawiający w celu oceny spełnienia warunków przeliczy podane kwoty na PLN według średniego kursu walut Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdyby kurs obowiązujący w tym dniu był niedostępny, Zamawiający przeliczy odpowiednie kwoty według ostatniego dostępnego kursu obowiązującego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca musi wykazać, że:1.4.1. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o wartości co najmniej 2 mln zł netto dla budynku użyteczności publicznej, w ramach której realizacja robót obejmowała powierzchnię co najmniej 700 m² ogólnodostępnej powierzchni użytkowej oraz w ramach której wykonano co najmniej:a) roboty wykończeniowe, w tym budowa przegród pionowych w suchej zabudowie orazb) roboty instalacyjne wewnętrzne w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz sanitarnych, w tym instalacji wentylacji i klimatyzacji.UWAGA: Przez pojęcie „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć pojęcie budynku, które zostało określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225).1.4.2. Wykażą, że dysponują odpowiednio przygotowanym zawodowo potencjałem osobowym, który skierowany będzie przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia tj.:a) Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej – wymagania:i. posiada zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub którego kwalifikacje zawodowe zostały uznane w adekwatnym zakresie zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 334), lub który ma prawo do świadczenia usługi transgranicznej w adekwatnym zakresie zgodnie z art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).ii. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej lub kierownika budowy przez okres co najmniej 3 miesięcy dla co najmniej jednej (1) roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych netto dotyczącej budynku użyteczności publicznej.b) Kierownik robót branży elektrycznej – wymagania:i. posiada zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub którego kwalifikacje zawodowe zostały uznane w adekwatnym zakresie zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), lub który ma prawo do świadczenia usługi transgranicznej w adekwatnym zakresie zgodnie z art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).ii. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję kierownika robót w branży elektrycznej przez okres co najmniej 3 miesięcy dla co najmniej jednej (1) roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych netto dotyczącej budynku użyteczności publicznej.c) Kierownik robót branży sanitarnej – wymagania:i. posiada zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub którego kwalifikacje zawodowe zostały uznane w adekwatnym zakresie zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 334), lub który ma prawo do świadczenia usługi transgranicznej w adekwatnym zakresie zgodnie z art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 551).ii. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję kierownika robót w branży sanitarnej przez okres co najmniej 3 miesięcy dla co najmniej jednej (1) roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych netto dotyczącej budynku użyteczności publicznej.W zakresie wskazanym w ppkt. a) – c) powyżej, Wykonawca nie może sumować okresu pełnienia funkcji oraz wartości kilku robót budowlanych w celu spełnienia warunku łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
Dodano: 2024-07-23 - „Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu”
Dodano: 2024-07-22 - MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
Dodano: 2024-07-19 - Srebrna Góra, Twierdza - Fort Wysoka Skała (II poł. XVIII w.) Prace ratunkowe murów fosbrei i fosy wschodniej – etap III.
Dodano: 2024-07-17 - Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12