Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Wiosny Ludów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 854 068, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lider Usług Komunalno - Samorządowych Sp. z o.o.
Wiosny Ludów 3
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612 854 068, , fax. -
REGON: 63096575800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych w ramach zadania pt. „ Budowa budynku socjalno-biurowego oraz warsztatowo-garażowego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i infrastrukturą towarzyszącą” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej w budynku biurowo-socjalnym i budynku warsztatowo-garażowym wg. załączonej dokumentacji (dz. nr ewid. 3885 obręb 004). Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie WLZ do budynku, 2) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego, 3) Montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej: - gniazd 230 V i 400 V - oświetlenia wewnętrznego 4) Montaż opraw wewnętrznych i zewnętrznych oświetleniowych, 5) Montaż opraw wewnętrznych awaryjnych, 6) Montaż opraw ewakuacyjnych, 7) Montaż kurtyny powietrznej, 8) Montaż gniazd 230V i 400V 9) Montaż instalacji p-poż, 10) Montaż tablic rozdzielczych. 2. Ponadto Wykonawca zapewni: 1) uczestnictwo w kontrolach i przeglądach robót oraz odbiorach zgodnie z postanowieniami umowy oraz zaleceniami Zamawiającego. 2) przeszkolenie pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP, 3) odpowiedzialność wobec osób trzecich za ewentualne szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów; 4. W przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja leśniczówek: Gołaszewo, Laskowo, Antoniewo, Żelice – wymiana kotła c.o. - II postępowanie
Dodano: 2023-12-06 - Modernizacja leśniczówek: Gołaszewo, Laskowo, Antoniewo, Żelice – wymiana kotła c.o. - II postępowanie
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja leśniczówek: Gołaszewo, Laskowo, Antoniewo, Żelice – wymiana kotła c.o.
Dodano: 2023-10-18 - Roboty remontowo-budowlane w Obiekcie Socjalnym w Sianożętach ul. Ku Morzu 3, Ustronie Morskie.
Dodano: 2023-10-04 - Modernizacja i rozbudowa instalacji oświetlenia podstawowego oraz wymiana pionów kanalizacji deszczowej w budynku Collegium Altum UEP
Dodano: 2023-06-29 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Ostrzeszowie
Dodano: 2023-02-06 - „Odnawialne źródła energii na budynkach użyteczności publicznej w gminie Kraszewice oraz montaż instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w Publicznym Przedszkole w Kraszewicach”
Dodano: 2023-01-27 - Przebudowa kotłowni w Szkole Podstawowej nr 2 w Wolsztynie
Dodano: 2022-10-21 - Zakup agregatu prądotwórczego, wykonanie przyłącza do sieci zgodnie z przepisami zasilania rezerwowego oraz modernizacja pomieszczenia technicznego
Dodano: 2022-10-17 - „Odnawialne źródła energii na budynkach użyteczności publicznej w gminie Kraszewice oraz montaż instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w Publicznym Przedszkole w Kraszewicach”
Dodano: 2022-10-14