Przetargi.pl
Wykonanie robot geologicznych ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych na działce oznaczonej nr ew. gruntu 53/4 obręb 0007 w Rumi

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Mickiewicza 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 7711736 , fax. 0-58 7711737 wew. 200
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Mickiewicza 49 49
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 7711736, fax. 0-58 7711737 wew. 200
    REGON: 00063797300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robot geologicznych ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych na działce oznaczonej nr ew. gruntu 53/4 obręb 0007 w Rumi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geologicznych z zastosowaniem robót geologicznych przy wykonaniu otworu wiertniczego (studziennego) dla ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych, na działce oznaczonej nr ew. gruntu 53/4 obręb 0007 w Rumi przy ulicy Mickiewicza 49. Roboty geologiczne należy wykonać zgodnie z decyzją Starosty Wejherowskiego NR OS-369/2012 z dnia 05.10.2012 roku zatwierdzającą projekt robót geologicznych opracowany przez Zakład Usług Hydrogeologicznych mgr Zygmunt Kiliński w Gdańsku oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót geologicznych otworu . W ramach realizacji zamówienia, w zakresie robót geologicznych należy wykonać: 1) wiercenie, 2) zabudowę filtra studziennego, 3) montaż pompy głębinowej, 4) pompowanie oczyszczające i pomiarowe wraz z stabilizacją zwierciadła wody, 5) demontaż pompy głębinowej oraz wiertnicy, oraz likwidacja placu wierceń 6) sporządzenie dokumentacji hydrologicznej Wykonawca zobowiązany jest do zachowania przy realizacji przedmiotu zamówienia następujących ustaleń : Prace geologiczne mogą być wykonywane i nadzorowane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Przed przystąpieniem do wiercenia należy dokonać szczegółowej lokalizacji otworu w terenie z udziałem zamawiającego, wykonawcy wiercenia oraz nadzoru geologicznego.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002r. ( Dz. U. 2002, Nr 109, poz. 961 ze zm.) wykonawca prac wiertniczych zobowiązany jest do prowadzenia bieżących raportów wiertniczych. Prace wiertnicze planuje się wykonać do głębokości 30 metrów. Wiercenie otworu projektuje się wykonać jedną kolumną rur wiertniczych o średnicy 406mm. Po zafiltrowaniu otworu, stalowe rury wiertnicze o średnicy 406 mm zostaną wyciągnięte. W otworze zostanie zabudowany filtr PCV o średnicy 250/280 mm oraz rurka piezometryczna wykonana z rur PE o średnicy 32 mm (do chlorowania I pomiarów położenia zwierciadła wody). Konstrukcja filtru przedstawia się w następujący sposób: o rura podfiltrowa - rura PCV o średnicy 250/280 mm I długości 2,0m; o część czynna filtra - filtr siatkowy PVC o średnicy 250/280 mm I długości 5m; o rura nadfiltrowa - rura PVC o średnicy 250/280 mm, wyprowadzona do powierzchni terenu. Po wykonaniu otworu i zakończeniu prac terenowych Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia otworu w sposób trwały, do czasu podjęcia prac uzbrajających otwór. Dozór nad robotami geologicznymi zapewni Wykonawca w ramach wynagrodzenia. Istniejące urządzenia i obiekty na terenie działki nr ew. 53/4 obręb 0007 w Rumi nie mogą zostać naruszone lub uszkodzone w trakcie realizacji zamówienia. Teren budowy po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu zamówienia uporządkować, wyrównać i przywrócić do stanu przed wejściem na roboty, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych wykonanymi robotami geologicznymi. Ewentualne szkody, skutki szkód lub nieszczęśliwych wypadków w stosunku do Zamawiającego, i osób trzecich powstałe podczas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt pokryć i naprawić. Po zakończeniu prac i badań sporządzona zostanie dokumentacja hydrogeologiczna ustalająca zasoby i wydajność eksploatacyjną wykonanego ujęcia. Zakres opracowania będzie zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2011 roku w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (Dz. U. 2011 nr 291 poz. 1714). Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy, a w szczególności: - zmiany kierownika robót geologicznych lub osoby pełniącej dozór geologiczny budowy o których mowa w § 7 umowy; - zmiany ustawowej stawki VAT zgodnie z § 3 ust. 4 umowy ; - zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy tzn.: 1. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy; c) przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcie wad w dostarczonej dokumentacji; d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 2. Wykonawca może żądać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego; b) zmian w dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i technologią wykonania robót; d) siły wyższej (np.: powódź, epidemia, strajki,mróz itp. mające wpływ na realizację umowy) e) wystąpieniem zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności niewybuchy, niewypały, wykopaliska archeologiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.rumia.pl; bip.mosir.rumia.madkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach