Przetargi.pl
Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin

Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488807 , fax. 094 3488765
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488807, fax. 094 3488765
    REGON: 33092080200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Prostej i Ks. Jerzego Popiełuszki, oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 17 działką ewidencyjną nr 661 o powierzchni 0,4543 ha, ujawnionej w księdze wieczystej Nr KO1K/00026520/3 w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie, zgodnie z opracowaną (koncepcją podziału działki nr 661 w obr. 17 przy ul. Prostej i ks. Jerzego Popiełuszki - Wariant I). W wyniku podziału nieruchomości powstanie 11 nowych działek ewidencyjnych. Zadanie nr 2 1. Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr: - nr 164 o powierzchni 0,2521 ha, - nr 165 o powierzchni 0,0590 ha, - nr 166 o powierzchni 0,4813 ha oznaczonych geodezyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 42 m. Koszalina, ujawnionych w księdze wieczystej Nr KO1K/00029181/5 w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Koszalinie. 2. Dokonanie podziału działki: a) nr 163 o powierzchni 1,0711 ha, oznaczonej geodezyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 42 m. Koszalina (KW 51569) i nowo powstałej działki ewidencyjnej, w celu wydzielenia terenu oznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenu Lubiatowa (mpzp) symbolem 8 KDW z przeznaczeniem na drogę wewnętrzną i terenu na poszerzenie ul. Lubiatowskiej, oznaczonej symbolem 3 KDZ. b) Nr 129 o pow. 0,0628 ha , objęta KW nr 27955 (Gmina Miasto Koszalin, zarząd ZDM), - Nr 174 o pow. 2,4374 ha , objęta KW nr 29173 (Gmina Miasto Koszalin, zarząd ZDM), - Nr 173 o pow. 6,6549 ha, objęta KW nr 29173 (Gmina Miasto Koszalin, zarząd ZDM), - Nr 172 o pow. 3,7278 ha, objęta KW nr 41030 (osoba fizyczna), - Nr 171/2 o pow. 2,1506 ha, objęta KW nr 41916 (osoba fizyczna), - Nr 169 o pow. 2,5366 ha , objęta KW nr 50924 (osoba fizyczna), - Nr 168 o pow. 2,9542 ha , objęta KW nr 19853 (współwłasność osób fizycznych), - Nr 161 o pow. 2,9262 ha, objęta KW nr 6397 (osoba fizyczna), - Nr 158/3 o pow. 0,0307 ha , objęta KW nr 71372 (współwłasność osób fizycznych), - Nr 34 o pow. 0,1709 ha, objęta KW nr 27955 (Gmina Miasto Koszalin, zarząd ZDM), - Nr 151 o pow. 2,0486 ha, objętą KW nr 29180 (Gmina Miasto Koszalin, zarząd ZDM), - Nr 97 o pow. 1,0625 ha, objęta KW nr 16878 (współwłasność osób fizycznych), - Nr 98 o pow. 0,8355 ha, objęta KW nr 71928 (współwłasność osób fizycznych), - Nr 99 o pow. 0,7913 ha, objęta KW nr 41660 (osoba fizyczna), - Nr 106 o pow. 0,4856, objęta KW nr 31960 ( osoba fizyczna) polegającego na wydzieleniu z w/w nieruchomości terenu oznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenu Lubiatowa (mpzp) symbolem 3KDZ, przeznaczonego na poszerzenie ulicy Lubiatowskiej w Koszalinie W wyniku połączenia i podziału działek powstanie 37 nowych działek ewidencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj. prowadzi działalności gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: posiada uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj.: a) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne - Wydział Nieruchomości - 2009 - usługi na roboty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach