Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT DROGOWYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT DROGOWYCH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z robotami drogowymi wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: a) Część I: - ulica Willowa o długości 146 m i powierzchni ok. 888 m2 b) Część II: - ulica Szpitalna (odcinek: ul. Myśliwska - ogrody działkowe) o długości ok. 370 m i powierzchni ok. 1.880 m2 c) Część III: - ulica Orzechowa (odcinek: ulica Karniszewicka - droga bez nazwy) o długości ok. 285 m i powierzchni ok. 2.355 m2 d) Część IV: - ulica Stary Rynek 7 o powierzchni ok. 210 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica Willowa - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 45 cm, - Wywóz ziemi na odl. 5 km, - Ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, - Warstwy odsączajace gr. 10 cm, - Podbudowa z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - Ułożenie płyt ażurowych gr. 10 cm na podsypce piaskowej, - Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych, - Regulacja pionowa wpustów ulicznych, - Uporządkowanie terenu. b) ulica Szpitalna (odcinek: ulica Myśliwska - ogrody działkowe) - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm, - Wywóz ziemi na odl. 5 km., - Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem na odl. 5 km, - Rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 10 cm, - Podbudowa z kruszyw łamanych gr. 20 cm, - Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 2 cm, - Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowwych gr. 5 cm, - Uporządkowanie terenu oraz wywiezienie uzyskanego destruktu we wskazane przez Zamawiającego miejsce. c) ulica Orzechowa (odcinek: ulica Karniszewicka - droga bez nazwy) - Ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (krawężnik i beton do wykonania ławy zapewnia Zamawiający), - Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa gr.10 cm, 15 cm,13 cm, - Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - Oczyszczenie i skropienie podbudowy asfaltem, - Warstwa wyrównawcza z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 2 cm, - Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych gr. 5 cm, - Uporządkowanie terenu. d) ulica Stary Rynek 7 - Rozebranie nawierzchni z trylinki gr. 15 cm na podsypce piaskowej, - Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, - Rozebranie nawierzchni z brukowca, - Wywóz gruzu na odl. 5 km, - Koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm, - Wywóz ziemi na odl. 5 km, - Ustawienie obrzeży 30x8x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - Wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm, - Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych gr. 23 cm, - Ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa), - Ustawienie palisady, - Uporządkowanie terenu. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: - dla robót określonych w częściach I, II i III - 36 - miesięcznej - dla robót określonych w części IV - 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy: 1) Część I - do dnia 17.10.2014 roku, 2) Część II - do dnia 30.09.2014 roku, 3) Część III - do dnia 17.10.2014 roku, 4) Część IV - do dnia 30.09.2014 roku. 7. Uwagi realizacyjne: 1) W ramach regulacji studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych nowy materiał do wbudowania dostarcza na swój koszt Zamawiający, 2) Uzyskany w toku prowadzonych prac destrukt Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych, do Wykonawcy należy tylko transport destruktu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, 3) Wymiana krawężników oraz regulacja studzienek i wpustów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego musi odbywać się przed wykonaniem nakładek bitumicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dokonania odbioru wykonanych prac, w przypadku innej kolejności realizacji prac - Wykonawca będzie zmuszony do powtórzenia nieprawidłowo wykonanych czynności na swój koszt i ryzyko, 4) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, 5) Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram robót, 6) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego (z wyłączeniem części IV), 8) Zamawiający zabrania jakiegokolwiek składowania w miejscu realizacji prac uzyskanych w trakcie realizacji prac odpadów, 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego (etapowego), b). podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45.23.31.42-6 - Wymiana nawierzchni drogowej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach