Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2012-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1 1
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 00126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpiotalpila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót drogowych II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Pile według załączonej dokumentacji projektowej. 2. Inwestorem przedsięwzięcia jest Szpital Specjalistyczny w Pile ul. Rydygiera 1. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został: a) w dokumentacji branży architektonicznej - która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, b) w dokumentacji branży drogowej - która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, c) w dokumentacji branży elektrycznej - która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, d) w dokumentacji branży sanitarnej - która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, e) w kosztorysach który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną przedstawiona przez Zamawiającego. Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ ma charakter pomocniczy i ma ułatwić Wykonawcom obliczenie ceny oferty. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wynagrodzenia ryczałtowego. To na Wykonawcy spoczywa ryzyko prawidłowego określenia wysokości swojego wynagrodzenia za wykonanie wszystkich niezbędnych prac wynikających z udostępnionej mu dokumentacji technicznej i projektowej. Załączony do oferty kosztorys ma charakter poglądowy, Zamawiający nie będzie go poprawiał oraz nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w formie pisanej oraz elektronicznej - po 2 egzemplarze każdej wraz z aprobatami technicznymi, atestami i deklaracjami zgodności dla poszczególnych wbudowanych materiałów budowlanych. 6. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszty wywozu urobku, wycinki drzew oraz utylizacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę przekazania odpadów. 7. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w równych 12 miesięcznych ratach w terminie 30 dni od daty wymagalności poszczególnej raty. Rata miesięczna nie może przekroczyć 1/12 (jednej dwunastej) wartości brutto umowy. 8. Zamawiający informuje, że w dniu 02.07.2012 r o godzinie 11:00 organizuje zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych pytań dotyczących treści warunków zamówienia obejmujące wizytę rekonesansową na terenie obiektu. Zamawiający informuje, że roboty muszą zostać przeprowadzone na czynnym obiekcie z wyłączeniem jego poszczególnych stref w celu wykonania opisanych w dokumentach robót budowlanych. Ewentualne koszty prawidłowej organizacji robót na czynnym parkingu, każdy a Wykonawców zobowiązany jest oszacować indywidualnie. W związku z powyższym Zamawiający organizuje wizję lokalną wyznaczoną na dzień 02.07.2012r. Zbiórka uczestników w sali konferencyjnej pokój nr D 036 Obecność na zebraniu jest warunkiem złożenia oferty. W sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z p. Zbigniewem Dziekanem w Dziale Organizacji Zamówienia Publiczne - tel. 67 210-62-07 we wszystkie dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00 Zamawiający informuje, iż uzna odbycie wizji lokalnej wszystkim Wykonawcom, którzy w ramach pierwszego przetargu na Wykonanie robót drogowych ogłoszonego w dniu 06.06.2012r odbyli obowiązkową wizję lokalną w dniu 15.06.2012r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną