Przetargi.pl
Wykonanie robót drogowych dla przebudowy skrzyżowania ulic Hallera - Warszawska - Nauczycielska - Kasprowicza wraz z remontem odcinka ulicy Kasprowicza w Grudziądzu

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4504901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2011-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 28/30 28/30
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4504901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót drogowych dla przebudowy skrzyżowania ulic Hallera - Warszawska - Nauczycielska - Kasprowicza wraz z remontem odcinka ulicy Kasprowicza w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia tj.: Część 1 zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych dla przebudowy skrzyżowania ulic Hallera - Warszawska -Nauczycielska - Kasprowicza w Grudziądzu, a w szczególności: -opracowanie projektu organizacji ruchu oraz jego uzgodnienie z odpowiednimi służbami bądź organami, -wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym, -wykonanie robót przygotowawczych (wytyczenie geodezyjne), -wykonanie robót rozbiórkowych (obrzeża, nawierzchnie, ławy, podbudowy), -roboty ziemne, -wykonanie nowych ław betonowych pod krawężniki, -wykonanie nowych krawężników, obrzeży, -wykonanie nowych podbudów, -wykonanie nowych nawierzchni (jezdnia, chodniki, ścieżki rowerowe, drogi dojazdowe, wjazdy), -budowę chodników oraz ścieżek rowerowych z kostki betonowej, -poszerzenie bitumiczne istniejącej jezdni, -budowę wysp dzielących, -ustanowienie nowego oznakowania pionowego oraz poziomego (zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu), -regulację urządzeń infrastruktury podziemnej, -inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, -regenerację oraz nowe zagospodarowanie zieleni. W zakres robót części 1 zamówienia nie wchodzi: - wykonanie wycinki drzew kolidujących z realizowanymi robotami, - wykonanie konstrukcji odciążających kanałów sieci ciepłowniczych znajdujących się w obrębie przebudowywanego skrzyżowania, -budowa oraz przebudowa oświetlenia ulicznego, -przebudowa urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, -przebudowa kolidującego uzbrojenia podziemnego (instalacje teletechniczne TP S.A., instalacje teletechniczne NETIA, -budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej. Roboty wyszczególnione powyżej (nie wchodzące w zakres Części 1 zamówienia) będą wykonane przez Zamawiającego w trakcie realizacji przebudowy skrzyżowania, w terminach uzgodnionych między Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SIWZ) opracowanej zgodnie z treścią § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz.2072). Część 2 zamówienia obejmuje remont ulicy Kasprowicza w Grudziądzu na odcinku 71mb, a w szczególności: -opracowanie projektu organizacji ruchu oraz jego uzgodnienie z odpowiednimi służbami bądź organami, -wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym, -roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, ławy, nawierzchnia), -wykonanie nowych ław betonowych i krawężników, -ułożenie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu, -ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu SMA, -wykonanie wjazdu z kostki betonowej (wraz z obrzeżami i warstwami podbudowy), -wykonanie chodników z kostki betonowej, -regulację pionową urządzeń infrastruktury podziemnej, -odtworzenie zieleni w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 13 do SIWZ) opracowanej zgodnie z treścią § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz.2072). Uwaga: Na Wykonawcy Części 1 oraz Części 2 nie spoczywa ciężar ponoszenia kosztów za zajęcie pasa drogowego zgodnie z Porozumieniem zawartym w dniu 08.02.2011r. pomiędzy Zarządem Dróg Miejskich w Grudziądzu a MWiO sp. z o.o. w Grudziądzu. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji oraz rękojmi za wady fizyczne: 1) na zadanie określone w części 1 - na okres 5 lat na wykonane roboty budowlane oraz zieleń i na okres 3 lat na oznakowanie poziome, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą bez uwag, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 10 do SIWZ); 2) na zadanie określone w części 2 - na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą bez uwag, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: a) dla Części 1: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy); b) dla Części 2: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (zgodny z terminem określonym w Dział X pkt 1 SIWZ), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia w terminie 14 od dnia otrzymania pierwszego pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z : -odmową podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -niewniesieniem wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub -zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Powyższe postanowienie stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2 ppkt 2 i 5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa Zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z. o.o. Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611 Kod Swift: BIGBPLPWXXX IBAN: PL 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611 Bank: Bank Millennium. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać wadium przetargowe. Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w sposób następujący: a) oryginał dokumentu - w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30), przy przekazaniu dokumentu osoba go składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie, b) kopia dokumentu - w ofercie. Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie - w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej koszulce). 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach