Przetargi.pl
Wykonanie robót dotyczących termomodernizacji budynku PZSP przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
    REGON: 01326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót dotyczących termomodernizacji budynku PZSP przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy ulicy Targowej 73A w Legionowie wraz z wymianą instalacji c.o. i wod.-kan., wykonaniem instalacji solarnej oraz robotami towarzyszącymi. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie. 2. Zakres robót dotyczących wykonania w/w zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) docieplenie ścian budynku styropianem grub. 15 cm z wykonaniem warstwy fakturowej z tynku cienkowarstwowego wraz z dociepleniem ścian cokołu styropianem grub. 10 cm i wykonaniem tynku mozaikowego na części tych ścian powyżej poziomu terenu; 2) wymianę stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej oraz ścian kurtynowych klatek schodowych z podmurowaniem i wymianą podokienników wraz z obróbkami blacharskimi zewnętrznymi; 3) docieplenie stropodachów budynku: a) części niewentylowanej z wierzchu wełną mineralną gr. 15 cm z dwukrotnym pokryciem papą po uprzednim wykonaniu ścianek ogniowych, b) części wentylowanej wdmuchiwanym granulatem z wełny mineralnej gr. 15 cm; 4) roboty towarzyszące obejmujące: a) demontaż krat okiennych, b) likwidację studzienek oświetleniowych piwnic, c) powiększenie powierzchni 2 okien kotłowni z pogłębieniem studzienki oświetleniowej, d) wymianę osłon grzejnikowych, e) wykonanie zadaszeń systemowych nad wejściami, f) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, g) remont schodów zewnętrznych; 5) wykonanie instalacji sanitarnych obejmujących: a) wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami oraz ciepłej wody, b) wykonanie instalacji solarnej wraz z montażem kolektorów na dachu budynku i zasobników ciepłej wody w pomieszczeniu kotłowni; 6) wykonanie instalacji odgromowej dla budynku oraz kolektorów instalacji solarnej na dachu; 7) roboty drogowe obejmujące: a) wymianę nawierzchni chodników, b) ułożenie nawierzchni na ciągach jezdnych z kostki brukowej grub. 8 cm wraz z wymianą krawężników. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektami budowlano - wykonawczymi - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) przedmiarami robót (pełniącymi funkcję pomocniczą) - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. W zakres przedmiotu umowy wchodzi także: 1) rozruch technologiczny zamontowanych instalacji i urządzeń; 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 3) konserwacja i serwisowanie zamontowanych instalacji i urządzeń w okresie gwarancji począwszy od dnia odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy. 5. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów wymienionych w ust. 3: 1) pierwszeństwo mają zawsze projekty budowlano-wykonawcze tj. dokumentacja projektowa (a w ich ramach projekt budowlany, jeśli rozbieżność jego dotyczy); 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR, w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej (tj. projektów budowlano - wykonawczych); 3) przedmiary robót. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami państwowymi i branżowymi oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, stosować wyłącznie materiały i wyroby posiadające ważne atesty oraz aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej. 7. Okres rękojmi na roboty objęte umową wynosi 60 miesięcy i liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. 8. Okres gwarancji na roboty objęte umową wynosi minimum 60 miesięcy i liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót. Zaproponowanie w ofercie dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy, będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie Wykonawca nie wskaże proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. 9. Zamawiający informuje, że został złożony wniosek o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna Tytuł projektu: Zwiększenie Efektywności Energetycznej Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Legionowie. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 100x150 cm, wg. załączonego wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ. Tablica informacyjna musi zostać wykonana ściśle według zapisów dotyczących wzorów tablic informacyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 zamieszczonych w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 29.400,00 zł słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy czterysta złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 507 lub 510 na V piętrze - Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach