Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu„

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 15570119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli fotowoltaicznych w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej, dociepleniem dachu oraz montażem paneli fotowoltaicznych zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek, Wólka Drążdżewska 8, 06 – 214 Krasnosielc. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – zakres według przedmiaru robót, parametry okien wg. projektu, b) docieplenie dachu – zakres według przedmiaru robót, c) ułożenie posadzki z gresu w piwnicach i na schodach do piwnic – zakres według przedmiaru robót, d) wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych typu Tartan, e) remont schodów zewnętrznych, f) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędną infrastrukturą – według projektu autorstwa firmy P.P.H.U. EKOINSTAL Sebastian Dudek, g) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie wyposażenia budynku szkoły w dwa hydranty p.poż wraz z niezbędną instalacją wodociągową, uzgodnienie go z rzeczoznawcą ds. p.poż, wykonanie robót przewidzianych opracowaną dokumentacją projektową oraz przeprowadzenie prób i badań instalacji. Projekt należy wykonać w oparciu o decyzję Komendanta Powiatowego PSP w Legionowie Nr 48/2018 z dnia 19 grudnia 2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach