Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 Roboty będące przedmiotem zamówienia są uzupełnieniem robót objętych odrębnym postępowaniem przetargowym nr ZI/341 / 94 /2009

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 Roboty będące przedmiotem zamówienia są uzupełnieniem robót objętych odrębnym postępowaniem przetargowym nr ZI/341 / 94 /2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w zakresie nieobjętym dofinansowaniem i na działkach nieobjętych pozwoleniem na budowę nr 449/2009 z dnia 16.07.2009 r. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w roboty budowlane, które w swoim zakresie rzeczowym są uzupełnieniem robót związanych z realizacją projektu dofinansowanego z EFRR i objętego pozwoleniem na budowę nr 449/2009: 1. Modernizację nawierzchni dróg porzecznych, chodników w tym przesunięcie i wymiana ogrodzeń w raz z podmurówką o długości 210 m, i dojście do kładki dla pieszych na rzece Piława, 2. Wymianę oświetlenia ulicznego, 3. Usunięcie kolizji sieci EnergiaPro, 4. Budowę kanalizacji deszczowej (odprowadzenia). Wykonanie w/w robót jest uzależnione od wykonania robót budowlanych objętych dofinansowaniem z EFRR i pozwoleniem na budowę nr 449/2009. Wykonawca zobowiązany jest na etapie wykonywania robót objętych n/n postępowaniem przetargowym do uzgodnienia terminów wykonywania robót z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu przetargowym nr ZI/341/94/2009 na roboty objęte dofinansowaniem z EFRR i pozwoleniem na budowę na styku ich wykonywania. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - przejęcie terenu budowy i jego zabezpieczenia, - organizację zaplecza budowy, - zapewnienie dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, - uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, - poniesienie kosztów wyłączenia spod napięcia sieci elektroenergetycznej oraz załączenia napięcia do sieci, - uzgodnienie z Przedsiębiorstwem Sieciowym rozwiązań technicznych projektowanej przebudowy sieci. Szczegóły wykonawstwa należy uzgodnić na roboczo z Rejonem Dystrybucji w Dzierżoniowie ul. Kilińskiego 47, - wywóz materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa), - obsługę geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), - uzyskanie decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. zajęcie pasa drogowego) - wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, - uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach. - przedłożenie zamawiającemu przed przystąpieniem do robót, uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach - uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach budowy, Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej, - projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej - uzupełnienie do projektu chodników, - projekt techniczny branża - instalacja elektryczna - oświetlenie uliczne, - projekt budowlany - instalacja elektryczna usunięcie kolizji sieci nn 0,4KV, - projekt techniczny branża - kanalizacja deszczowa, - dokumentacja formalno-prawna, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży drogowej, sanitarnej - kanalizacja deszczowa i elektrycznej - oświetlenie uliczne, - projekt tymczasowej organizacji ruchu w branży inżynieria ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2. warunek: wykonawca posiada doświadczenie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg lub chodników; wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 800 000, 00 zł brutto, 3. warunek: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych- kanalizacja deszczowa. 4. warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia(w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art. 26 ust. 3 ustawy Pzp ). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokument: wykazanie wykonania w/w roboty z podaniem nazwy zamawiającego lokalizacji obiektów, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć referencje lub protokół odbioru -wg załącznika B, 3. dokument: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -wg załącznika A; wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami. Należy dołączyć również zaświadczenie o wpisie do Izby Samorządu Zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert. W przypadku wykazania osób w kolumnie nr 2 w załączniku A-wymieniona osoba jest zobowiązana do złożenia pisemnego zobowiązania, że będzie w dyspozycji Wykonawcy w zakresie pełnienie proponowanego stanowiska, 4. dokument: złożenie oświadczenia, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach