Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Modernizacja ul. Brzegowej w Dzierżoniowie integracyjnej z drogą wojewódzką nr 383 w zakresie nieobjętym dofinansowaniem i na działkach nieobjętych pozwoleniem na budowę nr 449/2009 z dnia 16.07.2009 r. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w roboty budowlane, które w swoim zakresie rzeczowym są uzupełnieniem robót związanych z realizacją projektu dofinansowanego z EFRR i objętego pozwoleniem na budowę nr 449/2009: 1. Modernizację nawierzchni dróg porzecznych, chodników w tym przesunięcie i wymiana ogrodzeń w raz z podmurówką o długości 210 m, i dojście do kładki dla pieszych na rzece Piława, 2. Wymianę oświetlenia ulicznego, 3. Usunięcie kolizji sieci EnergiaPro, 4. Budowę kanalizacji deszczowej (odprowadzenia). Wykonanie w/w robót jest uzależnione od wykonania robót budowlanych objętych dofinansowaniem z EFRR i pozwoleniem na budowę nr 449/2009. Wykonawca zobowiązany jest na etapie wykonywania robót objętych n/n postępowaniem przetargowym do uzgodnienia terminów wykonywania robót z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu przetargowym nr ZI/341/94/2009 na roboty objęte dofinansowaniem z EFRR i pozwoleniem na budowę na styku ich wykonywania. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - przejęcie terenu budowy i jego zabezpieczenia, - organizację zaplecza budowy, - zapewnienie dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, - uporządkowanie terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, - poniesienie kosztów wyłączenia spod napięcia sieci elektroenergetycznej oraz załączenia napięcia do sieci, - uzgodnienie z Przedsiębiorstwem Sieciowym rozwiązań technicznych projektowanej przebudowy sieci. Szczegóły wykonawstwa należy uzgodnić na roboczo z Rejonem Dystrybucji w Dzierżoniowie ul. Kilińskiego 47, - wywóz materiału i gruzu z rozbiórki wraz z jego składowaniem na składowisko odpadów (12 km od Dzierżoniowa), - obsługę geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego dostarczonego również w formie elektronicznej na CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ i formacie TIF), - uzyskanie decyzji administracyjnych i pokrycia kosztów uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. zajęcie pasa drogowego) - wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, - uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach. - przedłożenie zamawiającemu przed przystąpieniem do robót, uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach - uczestnictwo kierownika budowy w cotygodniowych naradach budowy, Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej, - projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej - uzupełnienie do projektu chodników, - projekt techniczny branża - instalacja elektryczna - oświetlenie uliczne, - projekt budowlany - instalacja elektryczna usunięcie kolizji sieci nn 0,4KV, - projekt techniczny branża - kanalizacja deszczowa, - dokumentacja formalno-prawna, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży drogowej, sanitarnej - kanalizacja deszczowa i elektrycznej - oświetlenie uliczne, - projekt tymczasowej organizacji ruchu w branży inżynieria ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunek: wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. 2. warunek: wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia(w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art. 26 ust. 3 ustawy). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zmawiający zgodnie z art. 26 ust 2 a ma prawo żądać od Wykonawcy wykazania spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu ich niespełnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1 dokument: wykazanie w załączniku B robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg lub chodników; wykazanie minimum. 1 roboty o wartości minimum 800 000, 00 zł brutto wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przez upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, 2. dokument: wykazanie w załączniku A osób, które będą kierować robotami budowlanymi w branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych- kanalizacja deszczowa wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o dysponowaniu tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w poszczególnych branżach, posiadają wymagane uprawnienia, są wpisane do Izby Samorządu Zawodowego a zaświadczenia o wpisie do tej Izby są ważne na dzień otwarcia ofert oraz że są wpisane do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego-poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika A. 3. dokument: złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy oraz złożenie: a) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi /przetargi_inwestycje.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach