Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów – ETAP I

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-446 Łódź, ul. Zgierska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6163000 , fax. 42 6163063
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
    ul. Zgierska 47
    91-446 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6163000, fax. 42 6163063
    REGON: 47207183300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kmpsplodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów – ETAP I. W szczególności ETAP I obejmuje następujący zakres prac: 1) usunięcie drzew i krzewów, 2) roboty ziemne pod budowę strażnicy takie jak: wykopy, wywóz ziemi, zasypanie wykopów fundamentowych z zagęszczeniem, 3) budowę fundamentów strażnicy, 4) roboty konstrukcyjne budynku strażnicy (ściany, stropy, stropodach nad częścią biurową, stropodach nad myjnią, schody, słupy, dźwigary dachowe strunobetonowe nad częścią garażową), 5) montaż dachu nad częścią garażową (blacha trapezowa), 6) budowę ścian wewnętrznych murowanych, 7) dostawę i montaż masztu antenowego, 8) wykonanie docieplenia dachu budynku nad częścią socjalno – biurową, 9) wykonanie docieplenia ścianek attykowych dachu nad halą garażową, 10) wykonanie docieplenia dachu nad garażem i myjnią, 11) wykonanie i montaż obróbek blacharskich na dachach oraz ściankach attykowych, 12) dostawę i montaż wpustów dachowych i przelewów awaryjnych (ze względu na etapowanie inwestycji przewidziany jest montaż tymczasowego odwodnienia z wyprowadzeniem poza obrys budynku), 13) dostawę i montaż zewnętrznej stolarki drzwiowej, 14) dostawę i montaż stolarki okiennej, okien połaciowych, klap dymowych, 15) dostawę i montaż ścian przeszklonych, 16) oboty obejmujące zabezpieczenie otworów bram garażowych, 17) inwentaryzację geodezyjną ETAPU I, 18) wykonanie ogrodzenia budynku po zakończeniu ETAPU I z bramą wjazdową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium na okres nie krótszy niż termin związania ofertą w kwocie 100.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wymienionych w pkt. 3 ppkt 2) SIWZ. Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie PZP i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.). Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz brak podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP poprzez złożenie dokumentów określonych w rozdziale VII pkt 3 ppkt 2). 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zobowiązani są oni do dostarczenia umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawartej umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach