Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni

Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
    REGON: 21052365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zuo-gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni. 2.Rodzaj zamówienia roboty budowlane 3.Numer sprawy ZP/PN/11/2013 4.Kod i opis wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45.23.31.20-6- roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20-7- roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40-2- roboty drogowe 5.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia pkt. 6 6.Zakres robót obejmuje 6.1. Przebudowę ul. Krętej przebudowa drogi z żużla na odcinku 210 mb i szerokości ca 5.0 m. Przebudowywana droga znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim w obrębie nr 11 - Zakanale, działka gruntu oznaczona numerem ewidencyjnym 1129/2, 6.1.1.Stan istniejący: ulica Kręta jest drogą gminną o zmiennej nawierzchni. Zaczyna się od ul. Kasprzaka krótkim odcinkiem o nawierzchni bitumicznej, następnie przechodzi w drogę o nawierzchni wykonanej z żużla. Odcinek objęty przedmiotem zamówienia posiada zmienną szerokość od 4.0 m do 7.5 m i nie posiada normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Istniejąca nawierzchnia przykrywa istniejące zawory wody. Odwodnienie drogi realizowane jest poprzez spływ powierzchniowy. Droga ta jest ślepą ulicą zakończoną pętlą. 6.1.2.Zakres prac do wykonania: korytowanie jezdni, zagospodarowanie urobku zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10.0 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31.5 mm i grubości 15.0 cm zamulonego miałem lub piaskiem łamanym (nie dopuszcza się stosowania kruszywa mineralnego przekruszonego), regulacja wysokości istniejących zaworów wody, wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji i map geodezyjnych powykonawczych, oraz pomiary kontrolne i sprawdzające w dwóch egzemplarzach. Wykonawca w trakcie wykonywania prac w zakresie utwardzenia nawierzchni ww. odcinka ulicy Krętej zapewni ciągłość ruchu samochodowego (przejazdu) dla mieszkańców, przez cały okres trwania umowy. 6.2. Przebudowę ul. Ziemiańskiej przebudowa drogi z destruktu betonowego wymieszanego z kruszywem na odcinku 380 mb i szerokości 3.5 m. Przebudowywana droga znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim w obrębie nr 12 - Siedlice, działka gruntu oznaczona numerem ewidencyjnym 406. UWAGA !Projekt budowlany obejmuje odcinek drogi o długości 619 mb dla ul. Ziemiańskiej, przy czym Zamawiający ustalił zakres prac (zgodnie z kosztorysem ofertowym- załącznik nr 2), obejmujących długość 380 mb ul. Ziemiańskiej. 6.2.1.Stan istniejący ulica Ziemiańska jest drogą gminną wykonaną z destruktu betonowego wymieszanego z kruszywem. Odcinek objęty przedmiotem zamówienia posiada zmienną szerokość od 2.5 m do 3.5 m i nie posiada normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Istniejąca nawierzchnia przykrywa istniejące studzienki kanalizacji sanitarnej. Droga ta łączy ul. Kobylogórską z ul. Dworską. 6.2.2 Zakres prac do wykonania korytowanie jezdni, zagospodarowanie urobku zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10.0 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31.5 mm i grubości 15.0 cm zamulonego miałem lub piaskiem łamanym (nie dopuszcza się stosowania kruszywa mineralnego przekruszonego), regulacja istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej wraz z obrukowaniem dwoma rzędami brukowca na betonie C-12/15, wykonanie poboczy o normatywnym spadku pozwalającym sprawnie odprowadzić wody opadowe z jezdni. Szerokość poboczy wynosi 1.5 m, wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji i map geodezyjnych powykonawczych oraz pomiary kontrolne i sprawdzające w dwóch egzemplarzach. Wykonawca w trakcie wykonywania prac w zakresie utwardzenia nawierzchni ww. odcinka ulicy Ziemiańskiej zapewni ciągłość ruchu samochodowego (przejazdu) dla mieszkańców, przez cały okres trwania umowy. 7.Niweleta przebudowanej ul. Krętej i ul. Ziemiańskiej ma maksymalnie nawiązywać do istniejącej niwelety. 8.Wymagania techniczne dla przebudowywanych dróg. klasa techniczna drogi D - droga dojazdowa, projektowana prędkość Vp=40 km/h, szerokość jezdni 5.0 m, przechyłka nawierzchni typu daszkowego ze spadkiem 3%. 9.Charakterystyka prac towarzyszących: 9.1. Roboty ziemne: na całej długości przebudowywanej drogi będzie zrywana istniejąca nawierzchnia w związku z tym roboty ziemne ograniczają się do ewentualnego lokalnego pogłębienia koryta jezdni. 9.2. Sposób wykonywania robót przy zbliżeniach do drzew i krzewów w stosunku do wszystkich drzew i krzewów rosnących w sąsiedztwie projektowanego zakresu prac należy przestrzegać zasad ochrony zgodnie z wymogami prawa budowlanego, oraz pozostałych przepisów nakładających obowiązek ochrony i utrzymania zieleni w należytym stanie. Wszelkie prace muszą być prowadzone w sposób nieszkodzący drzewom. Wszelkie uszkodzenia systemów korzeniowych, pni lub koron drzew należy natychmiast usuwać, powierzając te prace wyspecjalizowanym jednostkom. Wszystkie drzewa, które będą się znajdowały w bliskim sąsiedztwie prowadzenia prac drogowych muszą być zabezpieczone na cały okres prowadzenia prac. Wszelkie prace w bezpośrednim sąsiedztwie drzew (odległość 1.5 m i mniejsza) należy wykonywać ręcznie. Podczas całego cyklu budowy należy przestrzegać następujących zasad nie dopuszczalne jest bezpośrednie uszkadzanie drzew - bez względu na rodzaj i przyczynę, -zakaz palenia ognisk pod drzewami, -nie dopuszcza się poruszania pojazdów i maszyn zagęszczających podłoże pod drzewami oraz obrywających masy korzeniowe. 10.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: projekcie budowlanym i kosztorysie ofertowym, stanowiącym odpowiednio załączniki nr 2, 16,17 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 12.W ramach wyszczególnionych w ww. kosztorysie robót należy wykonać również: wszelkie roboty- prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej; wszelkie inne roboty, prace, czynności obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu, umowy, specyfikacji technicznej, kosztorysu ofertowego). 13.Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 14.Wyroby budowlane, o których mowa w pkt 13 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z póź. Zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym. 15.Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót (rozbiórek) Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21). 16.Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, oraz kosztorysem ofertowym. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm, przepisów Prawa budowlanego, oraz zasad wiedzy technicznej. 17.Opracowanie dokumentów powykonawczych. Wykonawca wykona geodezyjny pomiar powykonawczy, z naniesieniem zmian na mapie zasadniczej m. Gorzowa Wlkp. 18.Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady- zgodnie z warunkami umowy- załącznik nr 15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr Pekao S.A II O/ Gorzów Wlkp. 70 1240 3640 1111 0010 0718 1679. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zuo-gorzow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach