Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg powiatowych: 1. Nr 2118C Szafarnia - Wąpielsk - Rypin, od km 12+800 do km 19+058 odc. dł. 6,258 km (poszerzenie drogi) 2. Nr 2218C Wygoda- Sosnowo od km 0+000 do km 4+563, dł. 4,563 km

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Mławska 50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2803404 (05) , fax. 054 2803405
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Mławska 50 50
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2803404 (05), fax. 054 2803405
    REGON: 91087020200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg powiatowych: 1. Nr 2118C Szafarnia - Wąpielsk - Rypin, od km 12+800 do km 19+058 odc. dł. 6,258 km (poszerzenie drogi) 2. Nr 2218C Wygoda- Sosnowo od km 0+000 do km 4+563, dł. 4,563 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie I - Przebudowa drogi powiatowej nr 2118C Szafarnia - Wąpielsk - Rypin od km 12+800 do km 19+058 długości 6,258 km (poszerzenie drogi). Zadanie II - Przebudowa drogi powiatowej nr 2218C Wygoda- Sosnowo od km 0+000 do km 4+563 , dł. 4,563 km II. Zakres robót obejmuje: Zadanie I - Przebudowa drogi powiatowej nr 2118C Szafarnia - Wąpielsk - Rypin od km 12+800 do km 19+058 długości 6,258 km (poszerzenie drogi). a) Roboty przygotowawcze - wykonanie robót pomiarowych i inwentaryzacji powykonawczej - 6.258 km - odtworzenie wysokościowe punktów geodezyjnych - szt. 5 b) Karczowanie drzew: - średnicy 35 cm - 35 szt - średnicy 45 cm - 70 szt - średnicy 55 cm - 145 szt - średnicy 65 cm - 134 szt - średnicy 75 cm - 106 szt Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do odkupienia pozyskanego drewna. (Zestawienie ilości drzew opisano w załączonym wykazie drzew do wykarczowania) c) Karczowanie krzewów - 0,18 ha d) Poszerzenie - roboty ziemne - wykonanie robót ziemnych na poszerzeniu lewostronnym szerokości 50cm (na głęb.35cm) - 1284,17 m3 - wykonanie koryta na poszerzeniu lewostronnym na głębokość 10 cm - 2 958,56 m2 - pogłębienie po rozebraniu przyległej podbudowy na głębokość 15 cm - 1 133,14 m2 - wykonanie ścinki poboczy na grubości 15 cm - 10 256 m2 e) Podbudowa - wykonanie w-wy odsączającej na poszerzeniu i rozebranym przyległym pasem podbudowy - 3 698,20 m2 - wykonanie podbudowy gr. 20cm z chudego betonu - 3 698,20 m2 f) Nawierzchnia - oczyszczenie i skropienie podbudowy bitumem - 36 401,41 m2 - profilowanie istniejącej nawierzchni jak i wykonanego poszerzenia masą min.-asfal. w ilości 75 kg-m2 - 2730,10Mg - oczyszczenie i skropienie w-wy profilowej - 36 401,41 m2 - ułożenie geosiatki o wytrzymałości 100 kN(mb - 5 471,00 m2 - wykonanie w-wy wiążącej gr. 4 cm z masy min. - asfaltowej - 35 347,42 m2 - oczyszczenie i skropienie w-wy wiążącej i wcinki - 35 372,42 m2 - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z masy min. - asfaltowej - 34 667,31 m2 g) Bariery energochłonne , przepusty , odwodnienie - rozebranie poręczy żelbetowych - 34,40 m - ustawienie barier energochłonnych na istniejących przepustach - 96,00 m - poszerzenie i obudowa betonowa wlotu i wylotu istniejących przepustów z rur betonowych - 16 szt. - odtworzenie rowu przydrożnego - 4 560,00 m - ustawienie poręczy ochronnych przed Szkołą Podstawową w m. Długie - 24 m h) Zjazdy - wykonanie koryta głębokości 25 cm pod zjazdy - 1 403,50 m2 - rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej - 63,00 m2 - wykonanie w-wy odcinającej z piasku - 1 403,50 m2 - wykonanie podbudowy z kamienia twardego gr. w-wy 30 cm - 1 298,50 m2 - oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej - 1 298,50 m2 - warstwa z masy min. - asfaltowej gr.5 cm na zjeździe - 962,50 m2 - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego z zaklinowaniem i zamiałowaniem - 105,00 m2 - wykonanie nawierzchni na skrzyżowaniach z drogami o nawierzchni bitumicznej - 354,90 m2 - wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami średnicy 40 cm - 936,00 m - wykonanie ścianek z betonu na zjazdach do posesji - 84 szt. i) Oznakowanie pionowe , poziome - ustawienie znaków drogowych odblaskowych i kierunków miejscowości -E- ( wymiana uszkodzonych oraz uzupełnienie brakujących znaków pionowych) - malowanie przejść dla pieszych - 16 m2 - malowanie linii ciągłych przerywanych, symboli w ciągu przebudowywanego odcinka drogi powiatowej. j) Budowa chodnika z kostki brukowej w m. Długie - 870 mb k) Budowa zatok autobusowych - 2 szt. Droga Nr 2118C znajduje się na terenie Gminy Wąpielsk, powiat rypiński, województwo kujawsko-pomorskie 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: a) przedmiar robót b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 3) Roboty będą wykonywane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót , projektem budowlanym - który znajduje się w siedzibie Zamawiającego oraz zgodnie ze sztuką inżynierską. Zadanie II- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218C Wygoda- Sosnowo od km 0+000 do km 4+563 , dł. 4,563 km Od km 0+000 do km 1+415 (gmina Rypin) a) Roboty przygotowawcze - Inwentaryzacja powykonawcza - km 1,415 b) Karczowanie drzew i krzewów - Karczowanie krzewów - m2 200 - Karczowanie drzew - szt. 1 c) Poszerzenie nawierzchni od km 0+000 do km 0+700 (roboty ziemne) - Wykonanie koryta - m2 805 - Wykonanie ścinki poboczy - m2 3701,25 d) Podbudowa - roboty ziemne na poszerzeniu - Wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z piasku na poszerzeniu - 805.00m2 - Wykonanie podbudowy gr.20cm z chudego betonu o wytrzymałości B-7.5 - 805.00m2 e) Nawierzchnia - Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 7084.52m2 - Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm - 7225.52m2 - Profilowanie masą mineralno - asfaltową w ilości 100 kg/m2 - 722.55mg - ścinka poboczy - 3701.25 m2 f) Zjazdy - bitumiczne - 352.50m2 - z kamienia wapiennego - 750.00m2 - skrzyżowania - 200.00m2 g) Ustawienie znaków drogowych odblaskowych - drogowskazy - szt. 1 - trójkątne - szt. 11 - poniżej 0.3m2 - szt. 11 Od km 1+415 do km 4+563 (gmina Rogowo) a) Karczowanie drzew i krzewów - Karczowanie krzewów - m2 200 - Karczowanie drzew - szt. 4 a) Nawierzchnia - Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 15877.83m2 - Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm (od km 1+415 do km 4+428 )- 16142.80 m2 - Profilowanie masą mineralno - asfaltową w ilości 100 kg/m2 - 614.28 mg - Podbudowa, warstwa odcinająca - poszerzenie - 101.50m2 b) Pobocza - Ścinka poboczy. plantowanie - 1900.00m2 - Utwardzenie poboczy (obustronnie) w m. Borowo - 1470.00m2 c) Budowa zatoki autobusowej (przy szkole) - 105.00m2 d) Ustawienie barier ochronnych z rur o średnicy 60mm (przed szkołą) - mb 8 e) Wykonanie chodnika z kostki betonowej szarej - 229.00m2 f) Zjazdy odcinek od km 4+428 do km 4+555 - z kostki betonowej STAROBRUK - 81.50m2 na pozostałym odcinku tj. od km 1+415 do km 4+428 - z masy bitumicznej 149.50m2 - z kamienia wapiennego - 160.00m2 - na płytach - 60.00m2 - skrzyżowania (nowe) - 150.00m2 g) Ustawienie znaków drogowych odblaskowych - drogowskazy - szt. 1 - trójkątne - szt. 10 - poniżej 0.3m2 - szt. 4 h) Malowanie przejść dla pieszych (linie segregacyjne, ciągłe, symbole) - m2 32 Droga Nr 2218C znajduje się na terenie Gminy Rypin i Gminy Rogowo, powiat rypiński, województwo kujawsko-pomorskie 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: a) przedmiar robót b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 3) Roboty będą wykonywane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze sztuką inżynierską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : Zadanie I - 50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00-100 ). Zadanie II - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00-100 ). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 12.02.2010r. do godz. 1000 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : 2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.1 wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia ), 2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert zrealizowano co najmniej dwa zadania o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł każda (dwie roboty budowlane z zakresu robót drogowych :przebudowy, budowy lub remontu dróg ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2.3. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że: a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne): - wytwórnia mas bitumicznych - szt. 1 - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - szt. 1, - walce drogowe - szt. 3, - koparka kołowa ( poj. łyżki 0,4, 06 m3 )- szt. 1, - samochody samowyładowcze ( 5-10, 10-15 Mg) - wg potrzeb technologicznych, - zagęszczarka - szt.2 b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; - kierownik budowy o specjalności drogowej - 1 osoba, wymagane kwalifikacje : 5 lat na stanowisku kierownika budowy, posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych oraz kserokopię aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), 2.4. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.4 wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedstawi również informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. VI. SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów: 1) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - Załączniki nr 1 i 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - obejmujący swoim zakresem wykonawstwo robót drogowych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( na zał. Nr 3 ) 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (o których mowa w pkt. V ust. 2 pkt 2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 4) 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( wykaz sprzętu) , ( na zał. Nr 5 ) 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych oraz kserokopię aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 10) Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 3a, 3b, 4a ,4b, 5a, 5b,6 ,6a ). 11) W przypadku gdy wykonawca wykaże, że polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, należy dołączyć informację , (o której mowa w pkt. VI ust.1 pkt 11) niniejszej SIWZ dotyczącą podmiotu z którego zdolności finansowej korzysta. XV. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach