Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. a.ZAKRES INWESTYCJI : Istniejący budynek nr 36 w Dęblinie znajduje się na nieruchomości stanowiącej kompleks wojskowy przy ul. 15 P.P. Wilków, posiadającej uregulowany stan prawny i znajdującej się w trwałym zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 4061/14 która jest wpisana do rejestru zabytków. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę budynku na potrzeby klubu wojskowego wraz z niezbędnymi przyłączami i zagospodarowaniem terenu. b. STAN ISTNIEJĄCY: Istniejący budynek został wybudowany w 1952 roku w technologii tradycyjnej, aktualnie jest nieużytkowany. Główne parametry budynku : -powierzchnia zabudowy - 796,06 m2, -powierzchnia użytkowa - 537,36 m2, -kubatura - 5 015,17 m?. c. POTRZEBY I WYMAGANIA: Z uwagi na swój stan techniczny budynek podlega przebudowie i dostosowaniu do wymogów przepisów i potrzeb użytkownika na podstawie sporządzonej dokumentacji.Przebudowa budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą należy realizować zgodnie z: - pozwoleniem na budowę, - projektami budowlanymi i wykonawczymi, - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, - oraz obowiązującymi przepisami budowlanymi, ochrony środowiska, bhp oraz zasadami wiedzy technicznej. d. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przewidywany zakres robót budowlanych został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje między innymi : -roboty przygotowawcze związane z rozbiórką niektórych elementów budynku, -bieżącą obsługę geodezyjną, -roboty ziemne, -roboty konstrukcyjne, -izolacja ścian fundamentowych, -wykonanie drenażu opaskowego, -roboty tynkarskie, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie izolacji termicznych, -wykonanie przyłącza cieplnego, -wykonanie przyłącza teletechnicznego, -wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych (niskoprądowych, elektrycznych, wod.-kan., c.o., c.t.,went. mech., telefonicznej), -wykonanie węzła cieplnego. Ponadto do obowiązków wykonawcy będzie należało: -uczestniczenie w przekazaniu obiektu do użytkowania uprawnionemu podmiotowi wojskowemu, wskazanemu przez zamawiającego, po wcześniejszym przeszkoleniu obsługi zamontowanych w budynku urządzeń i instalacji, -serwis i konserwacja zamontowanych urządzeń i instalacji zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym, -uczestniczenie w przeglądach technicznych zrealizowanej inwestycji w okresie rękojmi i ewentualne nieodpłatne usuwanie stwierdzonych wad i usterek. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: - projekt budowlany, - projekty wykonawcze, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacyjnych, - przedmiary robót. Wykaz dokumentacji projektowo-kosztorysowej określającej przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa instalacji alarmowej budynku 36 może zostać udostępniona zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 1a w Lublinie, pokój 209 lub 210, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 261 183 579 lub 261 183 523). e) WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : - Do oferty Wykonawca złoży oświadczenie, że zapoznał się z terenem i obiektem. Wykonawca celem zapoznania się z terenem i budynkiem winien uzgodnić termin wizji lokalnej z : Grzegorz CHĘĆ lub Robert PIEŃKOSZ tel: 261 515 466 w dniach roboczych w godzinach 8 00 - 14 00, osoby zapoznające się z faktycznym stanem terenu inwestycji powinny posiadać pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej firmy która zamierza uczestniczyć w przetargu, - Wykonawca realizując roboty w tym rozbiórkowe staje się wytwórcą odpadów, w czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), - Złom powstały w czasie prac rozbiórkowych należy przekazać do JW 4929 w Dęblinie, - Wykonawca obowiązany jest w terminie 7 dni od przekazania placu budowy opracować plan zagospodarowania placu budowy, - przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest urządzić zaplecze budowy w tym co najmniej: biuro budowy, pomieszczenie socjalne, magazyn materiałów i sprzętu oraz wykonać niezbędne ogrodzenie tymczasowe co najmniej panelowe, - Wykonawca przed przekazaniem obiektu dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji, - Istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z JW 4929 w Dęblinie (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca, - Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót, - Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy, - Wykonawca w czasie prowadzenia prac ziemnych związanych z inwestycją obowiązany jest do realizacji warunków określonych w Decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr IA.5142.14.1 2015 z dnia 10.03.2015r. Koszt zatrudnienia uprawnionego specjalisty archeologa obciąża Wykonawcę i winien być skalkulowany w cenie oferty, - Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, przez geodetę posiadającego uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, - pracownicy Wykonawcy realizujący instalację alarmową obowiązani są posiadać legitymacje kwalifikacyjne pracownika zabezpieczenia technicznego, - w przypadku użycia przez Zamawiającego w przedmiarach robót i STWiOR nazw handlowych materiałów/sprzętu, Zamawiający dopuszcza złożenie w tym zakresie rozwiązań równoważnych, o ile propozycja Wykonawcy posiada parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych wymaga zgody Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności dostosowania dokumentacji technicznej do nowych urządzeń równoważnych do zaprojektowanych i opisanych w przedmiarach, koszt wykonania poprawek w dokumentacji projektowej poniesie Wykonawca, - wszelkie zmiany wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowo - kosztorysowej, UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa tj.: -projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ (Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem 7-zip - dostępnym bezpłatnie pod adresem http://7-zip.org.pl/) Dokumentacja projektowa instalacji alarmowej budynku 36 może zostać udostępniona zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 1a w Lublinie, pokój 209 lub 210, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 261 183 579 lub 261 183 523). Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzy podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 17.06.2015r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 103, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 17.06.2015r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach