Gmina Władysławowo ogłasza przetarg
- Adres: 84-120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
ul. gen. J. Hallera 19
84-120 Władysławowo, woj. pomorskie
tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
REGON: 19167541600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 we Władysławowie przy ul. Drogowców na przedszkole publiczne, wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 we Władysławowie przy ul. Drogowców, na przedszkole publiczne wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część 1 - prace budowlane związane z przebudową budynku obejmują : - całkowitą przebudowę schodów wejściowych wraz z bocznymi murkami i filarkami ogniowymi, - całkowitą przebudowę wewnętrznej głównej klatki schodowej między parterem a I piętrem, - likwidację wewnętrznych schodów z piwnicy na parter w zachodnim skrzydle budynku oraz uzupełnienie stropu w tym miejscu, - likwidację komina spalinowego pomiędzy osiami 6 i 7 oraz uzupełnienie stropów w tym miejscu, - wprowadzenie ścian nośnych zamykających klatkę schodową , - wykonanie nadproży dla projektowanych przejść w ścianach istniejących, - budowę konstrukcji pod centralę wentylacyjną na dachu pomiędzy osiami 6-7/A-B oraz pod osadzenie klapy oddymiającej, - wymurowanie ścianek działowych zgodnie z nowym układem pomieszczeń, - wykonanie nowych instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej parteru i I piętra, elektrycznych, - wykonanie dokładnej inwentaryzacji obwodów elektrycznych wychodzących z rozdzielnicy głównej i ich właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniem podczas demontażu starej instalacji, - przekazanie zdemontowanych (zabezpieczonych) opraw na rzecz Zamawiającego, - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej wraz z siłownikami drzwi i okna, napowietrzających klatkę schodową, - wykonanie nowych wierzchnich warstw posadzkowych, - wykonanie nowych okładzin z płytek w pomieszczeniach sanitarnych i tzw. „mokrych”, - wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach wraz z malowaniem, - montaż nowych drzwi wewnętrznych na parterze, I piętrze i w wybranych pomieszczeniach piwnicy, - wykonanie otworu w stropie na dźwig kuchenny, w obudowie p.poż, (ściana i drzwi w odporności ogniowej) wraz z montażem dźwigu, - wyburzenie posadzek w piwnicy, w ciągu korytarzowym, stanowiącym drogę ewakuacyjną, w celu uzyskania wysokości 220 cm, po wcześniejszym zamontowaniu okładziny ogniochronnej z płyt silikatowocementowych i izolacji termicznej z wełny mineralnej, od spodu stropu, - wykonanie w korytarzu piwnicy nowej posadzki, - budowę przyłącza wodociągowego, - opracowanie instrukcji ppoż. wraz z wyposażeniem obiektu w elementy z niej wynikające (gaśnice, oznaczenia ppoż.), - wyposażenie pomieszczeń wydawania posiłków w następujące elementy: • kuchnia elektryczna, • lodówka z zamrażarką, • kuchenka mikrofalowa, • zestaw mebli (stół, półki, szuflady, szafy), • zlewy, • zmywarka z wyparzaczem naczyń. Z zakresu wyłączono (roboty zrealizowane): - likwidację zewnętrznych schodów wejściowych na balkony od strony wschodniej i zachodniej, - wykonanie nowych otworów okiennych doświetlających sale zajęciowe III i VII, - powiększenie dwóch otworów okiennych dla pomieszczeń 0.9 i 0.10, - wykonanie ławy żelbetowej w pomieszczeniu nr 1.05. - wykonanie oddzieleń stref ppoż. na elewacji. Część 2 - wykonanie elementów zagospodarowania terenu tzn. budowa drogi pożarowej, drogi dojazdowej do miejsc parkingowych, miejsc parkingowych, dojść, wycinka drzew, nasadzenia. Uwaga. Szczegółowy zakres prac dla Części 1 i 2 określa Dokumentacja Projektowa i Wykonawcza, stanowiąca załącznik do SIWZ. 2. Warunki realizacji zamówienia: a. Wykonanie zakresu prac przewidzianych dla potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z Dokumentacją Projektową i Wykonawczą. b. Opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w dwóch egzemplarzach. c. Uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, itp., które będą wymagane w procesie realizacji inwestycji - innych niż zawarte w dokumentacji projektowej, bądź ich aktualizacje. d. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz (dot. części 1) gwarancję na urządzenia i elementy wyposażenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielonej przez producenta lecz nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru robót. e. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy i koordynacji swoich działań z innymi wykonawcami, realizującymi roboty budowlane na terenie i w otoczeniu budynku Szkoły, w tym z wykonawcą robót budowlanych związanych z .................. (w zależności od części). Wykonawca jest zobowiązany do wymiany, pozyskiwania i dostarczania innym wykonawcom, realizującym roboty budowlane na terenie i w otoczeniu budynku Szkoły, wszelkich informacji potrzebnych do koordynacji ich robót z pracami objętymi Przedmiotem Umowy. Współpraca z innymi wykonawcami ma zapewnić front robót budowlanych przy obiektach i bezkolizyjne prace związane z układaniem i przekładaniem sieci i instalacji uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz drogi. f. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koordynację prac swoich Podwykonawców i winien stworzyć i kontrolować program robót z każdym Podwykonawcą zaangażowanym w prace przewidziane Przedmiotem Umowy, a także pozyskiwać i dostarczać wszelkich informacji potrzebnych do koordynacji ich robót z pracami objętymi Przedmiotem Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: - Część 1: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), - Część 2: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1 Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, - spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SIWZ. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ. 1.2 wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 1.3 wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o tych podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 1.5 Opis materiałów i produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 lit. i SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. opis. 1.6 Wykonawca, który przewiduje powierzenie części zamówienia do wykonania przez podwykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie (wykaz podwykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 1.7 Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.8 Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 3. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
Dodano: 2024-04-24 - „Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni”
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Dodano: 2024-04-22 - Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-04-22 - Oznakowanie poziome dróg w zarządzie ZDiZ
Dodano: 2024-04-22 - wykonanie wiat śmietnikowych przy ul. Tobiasza, ul. Za Murami, ul. Straganiarskiej w Gdańsku.
Dodano: 2024-04-21 - Rozbudowa poligonu Specjalistycznej Grupy Poszukiwawczo – Ratowniczej na potrzeby USAR Poland – etap II
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bolesławowo
Dodano: 2024-04-16 - Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym budynku wieży ciśnień w Sztumie
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa ul. Jeziornej w miejscowości Przywidz oraz przebudowa ul. Wiejskiej w m. Pomlewo
Dodano: 2024-04-11