Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 we Władysławowie przy ul. Drogowców na przedszkole publiczne, wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Władysławowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
    ul. gen. J. Hallera 19
    84-120 Władysławowo, woj. pomorskie
    tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
    REGON: 19167541600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 we Władysławowie przy ul. Drogowców na przedszkole publiczne, wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 we Władysławowie przy ul. Drogowców, na przedszkole publiczne wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część 1 - prace budowlane związane z przebudową budynku obejmują : - całkowitą przebudowę schodów wejściowych wraz z bocznymi murkami i filarkami ogniowymi, - całkowitą przebudowę wewnętrznej głównej klatki schodowej między parterem a I piętrem, - likwidację wewnętrznych schodów z piwnicy na parter w zachodnim skrzydle budynku oraz uzupełnienie stropu w tym miejscu, - likwidację komina spalinowego pomiędzy osiami 6 i 7 oraz uzupełnienie stropów w tym miejscu, - wprowadzenie ścian nośnych zamykających klatkę schodową , - wykonanie nadproży dla projektowanych przejść w ścianach istniejących, - budowę konstrukcji pod centralę wentylacyjną na dachu pomiędzy osiami 6-7/A-B oraz pod osadzenie klapy oddymiającej, - wymurowanie ścianek działowych zgodnie z nowym układem pomieszczeń, - wykonanie nowych instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej parteru i I piętra, elektrycznych, - wykonanie dokładnej inwentaryzacji obwodów elektrycznych wychodzących z rozdzielnicy głównej i ich właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniem podczas demontażu starej instalacji, - przekazanie zdemontowanych (zabezpieczonych) opraw na rzecz Zamawiającego, - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej wraz z siłownikami drzwi i okna, napowietrzających klatkę schodową, - wykonanie nowych wierzchnich warstw posadzkowych, - wykonanie nowych okładzin z płytek w pomieszczeniach sanitarnych i tzw. „mokrych”, - wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach wraz z malowaniem, - montaż nowych drzwi wewnętrznych na parterze, I piętrze i w wybranych pomieszczeniach piwnicy, - wykonanie otworu w stropie na dźwig kuchenny, w obudowie p.poż, (ściana i drzwi w odporności ogniowej) wraz z montażem dźwigu, - wyburzenie posadzek w piwnicy, w ciągu korytarzowym, stanowiącym drogę ewakuacyjną, w celu uzyskania wysokości 220 cm, po wcześniejszym zamontowaniu okładziny ogniochronnej z płyt silikatowocementowych i izolacji termicznej z wełny mineralnej, od spodu stropu, - wykonanie w korytarzu piwnicy nowej posadzki, - budowę przyłącza wodociągowego, - opracowanie instrukcji ppoż. wraz z wyposażeniem obiektu w elementy z niej wynikające (gaśnice, oznaczenia ppoż.), - wyposażenie pomieszczeń wydawania posiłków w następujące elementy: • kuchnia elektryczna, • lodówka z zamrażarką, • kuchenka mikrofalowa, • zestaw mebli (stół, półki, szuflady, szafy), • zlewy, • zmywarka z wyparzaczem naczyń. Z zakresu wyłączono (roboty zrealizowane): - likwidację zewnętrznych schodów wejściowych na balkony od strony wschodniej i zachodniej, - wykonanie nowych otworów okiennych doświetlających sale zajęciowe III i VII, - powiększenie dwóch otworów okiennych dla pomieszczeń 0.9 i 0.10, - wykonanie ławy żelbetowej w pomieszczeniu nr 1.05. - wykonanie oddzieleń stref ppoż. na elewacji. Część 2 - wykonanie elementów zagospodarowania terenu tzn. budowa drogi pożarowej, drogi dojazdowej do miejsc parkingowych, miejsc parkingowych, dojść, wycinka drzew, nasadzenia. Uwaga. Szczegółowy zakres prac dla Części 1 i 2 określa Dokumentacja Projektowa i Wykonawcza, stanowiąca załącznik do SIWZ. 2. Warunki realizacji zamówienia: a. Wykonanie zakresu prac przewidzianych dla potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z Dokumentacją Projektową i Wykonawczą. b. Opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w dwóch egzemplarzach. c. Uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, itp., które będą wymagane w procesie realizacji inwestycji - innych niż zawarte w dokumentacji projektowej, bądź ich aktualizacje. d. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz (dot. części 1) gwarancję na urządzenia i elementy wyposażenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielonej przez producenta lecz nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru robót. e. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy i koordynacji swoich działań z innymi wykonawcami, realizującymi roboty budowlane na terenie i w otoczeniu budynku Szkoły, w tym z wykonawcą robót budowlanych związanych z .................. (w zależności od części). Wykonawca jest zobowiązany do wymiany, pozyskiwania i dostarczania innym wykonawcom, realizującym roboty budowlane na terenie i w otoczeniu budynku Szkoły, wszelkich informacji potrzebnych do koordynacji ich robót z pracami objętymi Przedmiotem Umowy. Współpraca z innymi wykonawcami ma zapewnić front robót budowlanych przy obiektach i bezkolizyjne prace związane z układaniem i przekładaniem sieci i instalacji uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz drogi. f. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za koordynację prac swoich Podwykonawców i winien stworzyć i kontrolować program robót z każdym Podwykonawcą zaangażowanym w prace przewidziane Przedmiotem Umowy, a także pozyskiwać i dostarczać wszelkich informacji potrzebnych do koordynacji ich robót z pracami objętymi Przedmiotem Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości: - Część 1: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), - Część 2: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1 Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, - spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SIWZ. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ. 1.2 wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 1.3 wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do zamieszczenia informacji o tych podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 1.5 Opis materiałów i produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 lit. i SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. opis. 1.6 Wykonawca, który przewiduje powierzenie części zamówienia do wykonania przez podwykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie (wykaz podwykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 1.7 Potwierdzenie wniesienia wadium. 1.8 Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. 3. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach