Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych związanych z dokończeniem inwestycji budownictwa komunalnego rozpoczętej w marcu 2017 r., a przerwanej w listopadzie 2017 r. obejmującej budowę 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Zawady w Poznaniu (obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3.)

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych związanych z dokończeniem inwestycji budownictwa komunalnego rozpoczętej w marcu 2017 r., a przerwanej w listopadzie 2017 r. obejmującej budowę 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Zawady w Poznaniu (obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dokończenie budowy 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych (A, B), zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę z dnia 08.09.2016 nr 1857/2016 oraz dokumentacją projektową, na terenie położonym w Poznaniu przy ulicy Zawady, obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3 wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności budowa przyłączy wodno-kanalizacyjnych, dróg wewnętrznych, miejsc postojowych a nadto wykonanie nowego zjazdu i małej architektury oraz zagospodarowanie terenu otaczającego budynki, a także uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie budynków ; b) zapewnienie wyposażanego w meble biurowe kontenera biurowego dla inspektorów nadzoru przedmiotowej inwestycji podłączonego do zasilania Terenu Budowy wraz z dostępem do węzła sanitarnego; c) zakup i montaż budek dla jerzyków na elewacjach północnych i wschodnich budynków w ilości 32 sztuk; d) Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych i utrzymanie nasadzonych drzew i krzewów zgodnie z wymaganiami decyzji Wydziału Ochrony Środowiska, przez okres udzielanej gwarancji – Decyzja Wydziału Ochrony Środowiska oraz Projekt nasadzeń kompensacyjnych stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. e) zamontowanie na Terenie Budowy co najmniej jednego urządzenia rejestrującego obraz (kamery) umożliwiającego śledzenie postępu robót on - line oraz dokumentowanie postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazanie Zamawiającemu adresu IP łącza kamer / kamery. Kamera wraz z całym i kompletnym osprzętem po zakończeniu i odbiorze inwestycji staje się własnością Zamawiającego. Specyfikacja urządzenia rejestrującego została określona w załączniku nr 14 do SIWZ; f) dodatkowe malowanie klatek schodowych w budynku w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie później niż przed upływem 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynków. g) zapewnienie konserwacji i serwisu zamontowanych urządzeń i podzespołów, w tym w szczególności platformy dla osób niepełnosprawnych przez cały okres udzielanej gwarancji. Zakres czynności serwisu i konserwacji określają instrukcje, karty gwarancyjne i techniczne, wytyczne producenta dla danego urządzania i obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa oraz ponoszenie przez cały okres gwarancji opłat związanych z utrzymaniem tych urządzeń (m.in. opłaty na rzecz Urzędu Dozoru Technicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia , przed upływem terminu składania ofert , wadium w kwocie 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. 3. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.4, 12.7 SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.4 12.7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach