Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z dobudową zewnętrznego szybu windowego z dźwigiem osobowym dla potrzeb osób niepełnosprawnych

Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 6316347
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
    ul. Narutowicza 38 38
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 6316347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z dobudową zewnętrznego szybu windowego z dźwigiem osobowym dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dobudową do budynku administracyjnego zlokalizowanego w Tarnowie, przy ul. Nowej 3 na działce nr 113 obręb 228 zewnętrznego szybu windowego z dźwigiem osobowym dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4 000,- zł (słownie złotych: Cztery tysiące 00/100 ) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a.pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym zakresie: a. wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 250 tys. zł. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami - np. referencjami, protokołami odbioru końcowego wykonanych robót, *rodzaj zamówienia: budowa obiektu kubaturowego w budynkach użyteczności publicznej wykonana w technologii tradycyjnej. b. dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującego się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego, c. dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót wchodzących w zakres zamówienia, d. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zakresu robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 1 do 4.) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia - w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 4 niniejszej specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b.oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ, c.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku o którym mowa w pkt.3.b) - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ, (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), d.dokumenty potwierdzające prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie przez osobę (-y) wskazaną (-e) w ofercie do kierowania budową w tym: wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz świadectwo aktualnego wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby, (co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 3.b); (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), e.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), f.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (co najmniej w zakresie wskazanym w pkt. 3. a) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencji poprzednich Zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót) - wg wzoru jak w zał. nr 5 do SIWZ, (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), g.dowód wniesienia wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach