Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z akustyką sali koncertowej w budynku PSM I stopnia w Myślenicach – etap I

Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Ludomira Różyckiego w Myślenicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Zdrojowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 720 813 122 724 000
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. Ludomira Różyckiego w Myślenicach
    ul. Zdrojowa 16
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 122 720 813 122 724 000
    REGON: 84485000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psm.myslenice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z akustyką sali koncertowej w budynku PSM I stopnia w Myślenicach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z akustyką w pomieszczeniu sali koncertowej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Myślenicach. W ramach tego etapu planowane jest wykonanie ustrojów ściennych na ścianach estrady oznaczonych numerami 1, 2, 3 oraz na ścianie bocznej oznaczonej nr 3. 2. Opis robót: a) Ustawienie rusztowania (montaż i demontaż). b) Montaż rusztu. c) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej. d) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z membran. e) Układanie paneli. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) projekcie budowlano – wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączony przedmiar stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV: 45.00.00.00-7 – Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: a) 45.21.23.00-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych b) 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań c) 45.32.00.00-6 - Roboty związane z robotami izolacyjnymi d) 45.32.30.00-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania etapowego. Fakturowanie po zakończeniu realizacji prac i podpisaniu protokołu odbioru robót. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) oświadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 6) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z wykazem materiałów, zawierający ceny pozycji zagregowanych, oraz ceny jednostkowe robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach