Przetargi.pl
Wykonanie robot budowlanych związanych z adaptacją pracowni dla technika hotelarstwa i technika obsługi turystycznej w Zespole Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej w systemie zaprojektuj i wybuduj

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 072181675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatsuski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robot budowlanych związanych z adaptacją pracowni dla technika hotelarstwa i technika obsługi turystycznej w Zespole Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją nowej pracowni dla technik hotelarstwa i technik obsługi turystycznej. Adres miejsca prowadzenia robót: Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej, ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Klasyfikacja zamówienia wg. kodów CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego; 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 45232460-4 Roboty sanitarne; 45262522-6 Prace murarskie; 45311200-2 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych; 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45410000-4 Tynkowanie; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych; 45431000-7 Kładzenie płytek; 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian; 45432130-4 Pokrywanie podłóg; 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie; 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących; 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262522-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 (Bank BGŻ BNP Paribas S.A) z adnotacją „wadium – numer sprawy WE.272.1.2018”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Pozostałe zapisy dotyczące wadium w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7, 3) SIWZ składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. 7 ppkt 3 SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach