Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związany z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związany z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związany z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego”. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku dydaktycznego, umożliwiającej dostęp na kondygnację parteru, - wykonanie na nowo chodnika z kostki betonowej, będącego dojściem do wejścia głównego, - remont sanitariatów ogólnych na I, II i III piętrze budynku wraz z wydzieleniem sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na I i III piętrze budynku, - wymiana drzwi wewnętrznych do sal dydaktycznych i pomieszczeń administracyjnych, - wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, - uzyskanie w Urzędzie Dozoru Technicznego zgody na odstępstwo od zachowania normatywnej wysokości nadszybia oraz zastosowanie w zamian dodatkowych zabezpieczeń, - wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorczej dźwigu windowego z przygotowaniem go do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT, - obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zakresu robót, w tym dokumentacji architektoniczno-konstrukcyjnej szybu windowego z konstrukcją nośną windy, certyfikatów, atestów i deklaracji zgodności oraz szczegółowych instrukcji użytkowania i obsługi w języku polskim dla urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych, jak również przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. 3. Zakres rzeczowy robót określony w pkt 2 należy wykonać na podstawie: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiarów robót. Wykaz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną