Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeńdla zadania: Przebudowa budynku nr 36 z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeńdla zadania: Przebudowa budynku nr 36 z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa budynku nr 36 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie. Ogólne dane techniczne obiektu : • powierzchnia użytkowa 2.624,62 m2 • kubatura 14.012,57 m3 • budynek dwukondygnacyjny, piętrowy, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii murowanej, ze stropodachem niewentylowanym w formie stropów DMS ze ściankami ażurowymi i płytami prefabrykowanymi, ocieplony żużlem, dach budynku płaski ze spadkiem w dwóch kierunkach. 1. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Zakres robót obejmuje: • Przebudowę budynku biurowo-koszarowego, bez zmiany sposobu użytkowania obiektu wraz z elementami infrastruktury technicznej, • Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne i wewnętrzne budynku, • Demontaż istniejącego poszycia dachowego i wykonanie nowego poszycia dachu wraz z termomodernizacją, • Przebudowę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oświetleniem, • Wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej, • Wykonanie instalacji odgromowej, • Wykonanie instalacji ppoż., instalacji hydrantowej wewnętrznej, • Montaż instalacji centralnego ogrzewania, • Montaż wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, • Montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, • Wykonanie instalacji systemu alarmowego SSWIN i SKD w magazynach broni i serwerowni, • Wykonanie instalacji systemu alarmowego SAP, • Wykonanie instalacji telewizji przemysłowej CCTV dla potrzeb magazynów broni i serwerowni, • Wykonanie nowego przyłącza telekomunikacyjnego oraz tras kablowych • z uwzględnieniem udrożnienia istniejącej kanalizacji teletechnicznej i jej rozbudowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 165 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: 1) na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) - (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie). Zgodnie z art. 43 ust. 2 i art. 44 ustawy o ochronie informacji niejawnych jeżeli jednostka organizacyjna przetwarza lub będzie przetwarzała materiały niejawne oznaczone maksymalnie klauzulą „POUFNE”, to funkcję kancelarii tajnej może spełniać inna komórka organizacyjna, pod warunkiem, że jej organizacja zapewni możliwość ustalenia w każdych okolicznościach, gdzie znajduje się materiał niejawny pozostający w dyspozycji jednostki organizacyjnej. b) Aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, wymaganą ustawą z dnia 22.08. 1997 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1432) c) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższe. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 02 i 03 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca: 1. nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2. spełnia kryteria selekcji, o których mowa w art. 51 ust.2 2. Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 05 do Ogłoszenia) 3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy PZP dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, a także spełnienia kryterium selekcji, zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie o charakterze/zakresie prac budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku koszarowo – biurowego wraz z infrastrukturą techniczną na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł brutto (każda), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 04 do Ogłoszenia) 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 oraz pkt. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 03 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz ust. 2 (Załącznik nr 05 do SIWZ). 6. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1. Oraz ust. 2, wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać : 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji wykonawca do wniosku powinien załączyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 01 do Ogłoszenia); 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 05 do Ogłoszenia); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 07 do Ogłoszenia). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 06 do Ogłoszenia) 5) Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona wszyscy Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni wraz z ofertą załączyć nw. dokumenty: a) Formularz oferty (Załącznik nr 01 do SIWZ) b) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach wraz z kartami katalogowymi (Załącznik nr 04 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych. c) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 09 do SIWZ) d) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 08 do SIWZ) e) Tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 06 do SIWZ) f) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI - p.118).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach