Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
- Data zamieszczenia: 2020-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261846770, fax. +48261846704
REGON: 01305805000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania Przebudowa budynku magazynowego nr 97 przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie – Sprawa 25/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku magazynowego nr 97 przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie. 1. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe wykonanie wykopów przy ścianach fundamentowych wokół budynków wyburzenie ścian wewnętrznych wyburzenie istniejącej klatki schodowej oraz dźwigu towarowego wraz z nadszybiem rozebranie stropu nad klatką schodową usunięcie istniejących warstw izolacji stropodachu budynku demontaż stolarki drzwiowej demontaż okratowania i osiatowania okien skucie istniejących posadzek i warstw posadzkowych skucie istniejących tynków ze ścian i sufitów osuszenie i odgrzybienie b) roboty budowlane budowa pomieszczeń biurowych ze stałymi miejscami pracy oraz pomieszczeń sanitarno – higienicznych z wymaganymi instalacjami budowa nowej klatki schodowej oraz dźwigu osobowo – towarowego wykonanie płyty stropowej nad klatką schodową izolacja przeciwwilgociowa ścian pionowych fundamentów budynku termomodernizacja budynku: ścian nadziemnych, fundamentowych i dachu przebudowa i rozbudowa budynku: dostosowanie pomieszczeń do docelowego programu funkcjonalnego budowa ścian i ścianek, wymiana krat i siatek okiennych, wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, budowa nowych posadzek, wykonanie nowych tynków wewnętrznych wykonanie zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi głównymi i do pomieszczeń magazynowych parteru i piętra. wykonanie nowej obróbki blacharskiej wykonanie instalacji grawitacyjnej c) roboty sanitarne budowa przyłączy zimnej wody budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynku wykonanie instalacji wod-kan dla węzła sanitarnego i pom. socjalnego przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantów p.poż wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji d) roboty elektryczne i teletechniczne zasilanie obiektu, rozdzielnice elektryczne, wewnętrzne linie zasilające WLZ, układ rozdziału energii elektrycznej, instalację oświetleniową, instalację gniazd wtykowych, instalację siłową, instalację zasilania urządzeń technologicznych, instalację przeciwprzepięciową, połączenia wyrównawcze główne i lokalne, instalację odgromową. system sygnalizacji włamania i napadu; system sygnalizacji alarmu pożaru i oddymiania klatki schodowej, system przekazu sygnałów do oficera dyżurnego i dowódcy warty (w oparciu o okablowanie układane w istniejącej kanalizacji teletechnicznej na terenie kompleksu), system okablowania strukturalnego z punktem dystrybucyjnym w budynku nr 97, instalacja kablowa światłowodowa w istniejącej kanalizacji teletechnicznej do realizacji dostarczenia usług sieci komputerowych do budynku nr 97, instalacja kablowa miedziana w istniejącej kanalizacji teletechnicznej do realizacji dostarczenia usług sieci telefonicznej do budynku nr 97. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 116 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)N a potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda: a) Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 r., poz. 226) - (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie) b) Koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSW) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 2142).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) - dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ)- dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej 4) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 4 do SIWZ) - dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotów, podwykonawcy 5) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5 do SIWZ)- dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotów, podwykonawcy 6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 6 do SIWZ) 7) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach wraz z kartami katalogowymi (Załącznik nr 7 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych. 8) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 8 do SIWZ) 9) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 9 do SIWZ) 10) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ); 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 12) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej Stołecznego Zarządu infrastruktury, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 13 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie.”
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej w m. Kończyce - Kolonia, dz. nr 129 od km 0 + 847,00 do km 1+ 297,00 Gmina Kowala
Dodano: 2024-04-17 - Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie przebudowy hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267"
Dodano: 2024-04-16 - Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa boiska sportowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach realizowane w ramach zadania inwestycyjnego 2022/12 pn.: Modernizacja obiektów sportowych typu „Orlik”.
Dodano: 2024-04-15 - Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Szydłowo-Etap I
Dodano: 2024-04-15 - Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Niesadna – Przecinka Etap II
Dodano: 2024-04-15 - Modernizacja energetyczna budynku świetlicy wiejskiej w m. Opinogóra Górna
Dodano: 2024-04-15