Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania Przebudowa budynku magazynowego nr 97 przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie – Sprawa 25/2020

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania Przebudowa budynku magazynowego nr 97 przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie – Sprawa 25/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku magazynowego nr 97 przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie. 1. Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe  wykonanie wykopów przy ścianach fundamentowych wokół budynków  wyburzenie ścian wewnętrznych  wyburzenie istniejącej klatki schodowej oraz dźwigu towarowego wraz z nadszybiem  rozebranie stropu nad klatką schodową  usunięcie istniejących warstw izolacji stropodachu budynku  demontaż stolarki drzwiowej  demontaż okratowania i osiatowania okien  skucie istniejących posadzek i warstw posadzkowych  skucie istniejących tynków ze ścian i sufitów  osuszenie i odgrzybienie b) roboty budowlane  budowa pomieszczeń biurowych ze stałymi miejscami pracy oraz pomieszczeń sanitarno – higienicznych z wymaganymi instalacjami  budowa nowej klatki schodowej oraz dźwigu osobowo – towarowego  wykonanie płyty stropowej nad klatką schodową  izolacja przeciwwilgociowa ścian pionowych fundamentów budynku  termomodernizacja budynku: ścian nadziemnych, fundamentowych i dachu  przebudowa i rozbudowa budynku: dostosowanie pomieszczeń do docelowego programu funkcjonalnego budowa ścian i ścianek,  wymiana krat i siatek okiennych,  wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,  budowa nowych posadzek,  wykonanie nowych tynków wewnętrznych  wykonanie zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi głównymi i do pomieszczeń magazynowych parteru i piętra.  wykonanie nowej obróbki blacharskiej  wykonanie instalacji grawitacyjnej c) roboty sanitarne  budowa przyłączy zimnej wody  budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynku  wykonanie instalacji wod-kan dla węzła sanitarnego i pom. socjalnego  przebudowa wewnętrznej instalacji c.o.  wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantów p.poż  wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji d) roboty elektryczne i teletechniczne  zasilanie obiektu,  rozdzielnice elektryczne,  wewnętrzne linie zasilające WLZ,  układ rozdziału energii elektrycznej,  instalację oświetleniową,  instalację gniazd wtykowych,  instalację siłową,  instalację zasilania urządzeń technologicznych,  instalację przeciwprzepięciową,  połączenia wyrównawcze główne i lokalne,  instalację odgromową.  system sygnalizacji włamania i napadu;  system sygnalizacji alarmu pożaru i oddymiania klatki schodowej,  system przekazu sygnałów do oficera dyżurnego i dowódcy warty (w oparciu o okablowanie układane w istniejącej kanalizacji teletechnicznej na terenie kompleksu),  system okablowania strukturalnego z punktem dystrybucyjnym w budynku nr 97,  instalacja kablowa światłowodowa w istniejącej kanalizacji teletechnicznej do realizacji dostarczenia usług sieci komputerowych do budynku nr 97,  instalacja kablowa miedziana w istniejącej kanalizacji teletechnicznej do realizacji dostarczenia usług sieci telefonicznej do budynku nr 97.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 116 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)N a potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda: a) Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 r., poz. 226) - (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie) b) Koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSW) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 2142).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) - dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ)- dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej 4) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 4 do SIWZ) - dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotów, podwykonawcy 5) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 5 do SIWZ)- dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotów, podwykonawcy 6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 6 do SIWZ) 7) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach wraz z kartami katalogowymi (Załącznik nr 7 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych. 8) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 8 do SIWZ) 9) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 9 do SIWZ) 10) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ); 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 12) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej Stołecznego Zarządu infrastruktury, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 13 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.- dokument dotyczy Wykonawcy, partnera/ów konsorcjum, partnerów spółki cywilnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach