Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku warsztatowo - naprawczego nr 315 na potrzeby Działu Produkcji Technicznej wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą w Nowym Dworze Mazowieckim

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku warsztatowo - naprawczego nr 315 na potrzeby Działu Produkcji Technicznej wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku warsztatowo – naprawczego nr 315 na potrzeby Działu Produkcji Technicznej wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą w Nowym Dworze Mazowieckim. Ogólne dane techniczne obiektu: - powierzchnia użytkowa 1 527,92 m2 - kubatura 9 670,00 m3 - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem płaskim dwuspadowym, krytym papą. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 2/28 obręb 8 w Nowym Dworze Mazowieckim, stanowiącej własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej reprezentowanym przez Stołeczny Zarząd Infrastruktury. Przedmiotowy obiekt użytkowany jest i będzie dalej użytkowany przez Jednostkę Wojskową 4226 – Rejonowe Warsztaty Techniczne. Zasadnicze funkcje w budynku to pomieszczenia warsztatowe konserwacyjno-naprawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 150 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.02.2017 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226) - dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie. b) aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 10 do SIWZ); 3) Wypełnioną Tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 12 do SIWZ); 4) Szczegółowe kosztorysy ofertowe; 5) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach (Załącznik nr 16 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych; 6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę (Załącznik nr 17 do SIWZ); 7) Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 23 do SIWZ); 8) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 8 do SIWZ). 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 10) Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - Portal Zamówień Publicznych http://zamowienia-szi.wp.mil.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach