Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261846770, fax. +48261846704
REGON: 01305805000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-szi.wp.mil.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Budowa Punktu Szczepień wraz z częścią szkoleniową i laboratoryjną oraz Salą Tradycji dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej Modlin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Budowa Punktu Szczepień wraz z częścią szkoleniową i laboratoryjną oraz Salą Tradycji dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej Modlin. Użytkownik: Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Modlinie, ul. Leśna 4D, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki; Administrator: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze; Zamawiający posiada (do wglądu w siedzibie Zamawiającego): - Prawomocną Decyzję nr 218.SAAB.2019 z dnia 17.04.2019 r. wydaną przez Wojewodę Mazowieckiego, zatwierdzającą Projekt Budowlany i udzielającą pozwolenie na budowę; - Prawomocną Decyzję nr 2.2019 z dnia 15.04.2019 r. zezwalającą na wycinkę drzew. 2. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Planowana lokalizacja projektowanego budynku wielofunkcyjnego znajduje w Kompleksie Wojskowym przy ul. Leśnej 4D w Nowym Dworze Mazowieckim na działce nr 1/305 obręb nr 40 10-01 Nowy Dwór. Projektowany obiekt sąsiaduje z dwoma budynkami WOMP o nr 65A i 65B. W miejscu lokalizacji obiektu znajduje się nieutwardzony plac terenu porośnięty roślinnością niską oraz pojedynczymi drzewami, a także elementy infrastruktury podziemnej. Teren posadowienia obiektu to obszar uzbrojony w sieć wodną, cieplną, elektroenergetyczną, kanalizację sanitarną i teletechniczną. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielofunkcyjnego tj. Punktu Szczepień wraz z laboratorium oraz częścią szkoleniową, Salą Tradycji oraz biurowo-socjalno-administracyjną, który będzie zabezpieczać wszystkie potrzeby użytkownika wraz z zachowaniem aktualnych przepisów dla tego typu obiektów oraz stanów granicznych nośności i użytkowania, a także zgodnie z wymogami pod względem: - bezpieczeństwa użytkowania, - higieniczno-sanitarnym, - przeciwpożarowym, - zdrowia Użytkowników, - poszanowania energii, - estetyki wizualnej, - dostosowania pomieszczenia Budynkowego Punktu Dystrybucji do wymogów Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych – Sygn. Sz. Gen. 1686/2017. Nowy budynek planuje się wybudować jako obiekt wielofunkcyjny, wolnostojący, niepodpiwniczony, o wymiarach 29,08x15,75 m i wysokości ok. 9,5 m. W lewej części budynku planuje się umieszczenie na parterze: zespołu pomieszczeń dwóch modułów szczepień i gabinetu udzielania pierwszej pomocy wraz z recepcją i zapleczem higieniczno-sanitarnym, oraz na piętrze: sali szkoleniowej, sali tradycji i pomieszczenia socjalnego. W środkowej części przewiduje się zlokalizowanie klatki schodowej oraz pionu zaplecza higieniczno-sanitarnego. W prawej części planuje się umieszczenie na parterze: pomieszczeń administracyjno-biurowych, archiwum, pomieszczenia składowania odpadów oraz zaplecza technicznego budynku (rozdzielnia, BPD) oraz na piętrze: zespołu pomieszczeń laboratoryjnych, pomieszczenia odpoczynku, administracyjno-biurowego, a także zaplecza magazynowego sali wykładowej. Parter budynku zastał dostosowany do przebywania osób niepełnosprawnych zgodnie z opracowaniem dokumentacyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 244 000,00 zł 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.02.2017 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 522) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226) - dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie. b) aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1432).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 10 do SIWZ); 3) Wypełnioną Tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 12 do SIWZ); 4) Szczegółowe kosztorysy ofertowe; 5) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowaniu materiałów równoważnych (Załącznik nr 16 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych; 6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 17 do SIWZ); 7) Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO (Załącznik nr 24 do SIWZ); 8) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 9) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 8 do SIWZ). Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. Oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie zaleceń opinii kominiarskich dla budynków: ul. Długosza 21, Gibalskiego 11, Piaskowej 9, Piaskowej 11, Skwerze Wyszyńskiego 3, Skwerze Wyszyńskiego 7, Szlenkierów 17, Żytniej 61 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-29 - Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
Dodano: 2024-04-26