Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych instalacji i urządzeń dla zadania "przebudowa pomieszczeń LCN, serwerowni, montaż ściany wizyjnej w budynku nr 2 przy pl. Piłsudskiego 4 w Warszawie"

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 01305805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szi.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych instalacji i urządzeń dla zadania "przebudowa pomieszczeń LCN, serwerowni, montaż ściany wizyjnej w budynku nr 2 przy pl. Piłsudskiego 4 w Warszawie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont przyległych do siebie pomieszczeń portierni i LCN na pierwszej kondygnacji (parter) oraz remont pomieszczenia technicznego na kondygnacji podziemnej (piwnicy) w budynku nr 2 wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych instalacji i urządzeń. Projektowana przebudowa nie będzie wpływać na zmianę istniejącego zagospodarowania terenu a także powierzchni zabudowy i wysokości budynku. Zakres robót obejmuje: Prace rozbiórkowe i demontażowe w pomieszczeniach portierni i LCN; Montaż drzwi klasy RC3 i okien antywłamaniowych z szybą klasy P6; Wykonanie instalacji elektrycznych i teleinformatycznych; Roboty wykończeniowe po demontażach i montażach; Montaż elementów układów wentylacji, centralnego ogrzewania i klimatyzacji (wyposażyć pomieszczenia w klimatyzatory); Wykonanie tynków kat. III zatartych na gładko; Gruntowanie oraz dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową; Wykonanie nowej posadzki z żywicy epoksydowej ESD z cokolikami; We wszystkich pomieszczeniach wymienić wykładzinę na nową antystatyczną waz z podkładem drewnianym; Wyposażyć pomieszczenia w szafki w systemie stałej zabudowy na ubrania; Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej; Montaż rolet i żaluzji zaciemniających w oknach zewnętrznych; Montaż okienka podawczego od strony klatki schodowej; Montaż sufitów podwieszanych z płyt modułowych; Montaż ścianki wizyjnej z monitorów cienko ramkowych; Montaż czujników ruchu i pilotów napadowych w pomieszczeniu LCN; Między pomieszczeniem portierni a odpoczynku zamontować lekką ścianę aluminiową- szklaną do wysokości 2 m z lustrem weneckim; Montaż oświetlenia i zasilania systemów bezpieczeństwa; Montaż gniazd zasilania z UPS i ogólnego przeznaczenia; Montaż 3 szt. Szaf RACK 42U 800x1200 mm; Montaż wideo domofonów do drzwi wejściowych do pomieszczenia LCN; Położenie kabla światłowodowego pomiędzy pomieszczeniem 1 (serwerownią istniejącą) a pomieszczeniem 030 (nowa serwerownia); Montaż gniazd telefonicznych, antenowych w miejscach wskazanych przez użytkownika wraz z podłączeniem do infrastruktury; Montaż czujnika zalania wody, temperatury oraz wilgotności; Montaż serwera backup dla systemu SSWiN, SKD; Przeprowadzenie szkolenia personelu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (wg wykazu poniżej), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz warunkami gwarancji. Wykaz dokumentacji technicznej dla realizacji zamówienia: Projekt budowlany wielobranżowy, Projekt wykonawczy branży budowlanej; Projekt wykonawczy branży sanitarnej; Projekt wykonawczy branży elektrycznej tom I; Projekty wykonawcze (branża teletechniczna, branża elektryczna tom II) o klauzuli „ZASTRZEŻONE” (Do wglądu w siedzibie zamawiającego); Kosztorysy inwestorskie; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; Przedmiar robót; Zestawienie Kosztów Zadania. Informacje na temat urządzeń równoważnych zwarte zostały w Przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które zostaną udostępnione Wykonawcy. Przebudowa nie uwzględnia dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Zapewnienie kierownika budowy, który spełni warunek posiadania kwalifikacji, o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz zapewni kierowanie robotami budowlanymi; Szkolenie pracowników; Przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników; Wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji, analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.); Przeprowadzenie utylizacji odpadów; Wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach; Wykonanie dokumentacji powykonawczej; Uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania; Zapewnienie 12 miesięcznego serwisu i konserwacji po dokonaniu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji obiektu; Opracowanie dowodów urządzeń; Wykonanie instrukcji ppoż. oraz scenariusza ppoż.; Opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji oraz instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych; Opracowanie wykazu środków trwałych; Uzgodnienie, skoordynowanie oraz umożliwienie realizacji planowanych robót w obiekcie lub dotyczących obiektu a związanych z innymi inwestycjami (realizowanych na etapie dokumentacji lub robót budowlanych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 44.870,00 zł. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, art. 22 ust. 1b ustawy PZP: 1) na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda: a) Kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 522) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226) - (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Oświadczenie dotyczące konserwatora zabytków (Załącznik nr 8 do SIWZ) 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 9 do SIWZ) 6) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Zał. nr 10 do SIWZ) 7) Wypełnioną tabelę elementów do fakturowania przejściowego (Załącznik nr 12 do SIWZ); 8) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 16 do SIWZ); 9) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach równoważnych wraz z kartami katalogowymi (Załącznik nr 17 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych. 10) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 18 do SIWZ); 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 12) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 26 do SIWZ); 13) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). 14) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ (Przesłane przez wykonawce w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) 15) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach