Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wraz z dostarczeniem i montażem dźwigu osobowego z napędem elektrycznym dla osób niepełnosprawnych wraz z odbiorem i rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz robotami towarzyszącymi

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 449 4250, 449 4042 , fax. 0-91 449 4690
  • Data zamieszczenia: 2010-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 449 4250, 449 4042, fax. 0-91 449 4690
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wraz z dostarczeniem i montażem dźwigu osobowego z napędem elektrycznym dla osób niepełnosprawnych wraz z odbiorem i rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostarczeniem i montażem wewnętrznego dźwigu osobowego z napędem elektrycznym dla osób niepełnosprawnych w obiekcie Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej nr 50 wraz z odbiorem i rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT) oraz z innymi towarzyszącymi robotami budowlanymi. 2. Zakres oraz opis, w tym lokalizację dostawy dźwigu osobowego oraz robót towarzyszących, o których mowa w ust. 1 niniejszego działu, określa: a) Załącznik nr 1 specyfikacji - opis techniczny wymagań dla elektrycznego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych; b) Załącznik nr 2 specyfikacji - zawierający przedmiar robót; c) Załącznik nr 3 specyfikacji - zawierający specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż urządzeń zespołów i części koniecznych do prawidłowego działania wewnętrznego dźwigu osobowego z napędem elektrycznym dla osób niepełnosprawnych oraz uzyskanie decyzji, o której mowa w art. 14 ust 1 i ust.44 oraz art.37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (DZ.U, Nr 122, poz. 1321 ze zm. ), właściwej jednostki dozoru technicznego zezwalającej na eksploatację zamontowanego dźwigu (UTB), w szczególności: a) wykonanie prac projektowych i sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigu oraz dla prac budowlanych (dokumentacji powykonawczej) w języku polskim, w liczbie po dwa egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej, w tym wykonanie dokumentacji technicznej uzgodnieniowej i odbiorowej dźwigu po 2 komplety. Dokumentacja techniczna dźwigu musi być zgodna z odpowiednimi przepisami Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10.2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. nr 193 z 2003 r., poz.1889 i 1890), niezbędnej do uzyskania prawomocnej decyzji, o której mowa w art. 14 ust 1 i ust.44 oraz art.37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (DZ.U, Nr 122, poz. 1321 ze zm. ), właściwej jednostki dozoru technicznego zezwalającej na eksploatację zamontowanego dźwigu osobowego (Urządzenia Transportu Bliskiego - UTB), elektrycznego bez maszynowni z napędem bezreduktorowym, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, w tym również wykonanie projektu wentylacji grawitacyjnej szybu oraz szczegółowej inwentaryzacji geodezyjnej istniejącego żelbetowego szybu dźwigowego w obiekcie użyteczności publicznej Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej nr 50. b) Uzgodnienie i uzyskanie zatwierdzenia wykonanej dokumentacji przez Zamawiającego c) Uzgodnienie i zatwierdzenie w/w dokumentacji w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT) celem uzyskania prawomocnej decyzji, o której mowa w art. 14 ust/ 1 i ust.44 oraz art.37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (DZ.U, Nr 122, poz. 1321 ze zm. ), d) Wykonanie dostawy i montażu wraz z uruchomieniem fabrycznie nowego urządzenia transportu bliskiego tj. dźwigu osobowego elektrycznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania techniczne wskazane w załączniku nr 1, w obiekcie Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej nr 50 wraz z m.in.: wykonaniem pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed porażeniem elektrycznym, odbiorem i rejestracją w UDT, włączając uzyskanie prawomocnej decyzji, o której mowa w art. 14 ust. 1 i ust.44 oraz art.37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (DZ.U, Nr 122, poz. 1321 ze zm.), właściwej jednostki dozoru technicznego zezwalającej na eksploatację zamontowanego dźwigu (UTB), łącznie z poniesieniem wszystkich tzw. kosztów odbiorowych, uczestnictwo w badaniu dźwigu przez UDT, w tym opłacenie kosztów badania. przekazanie urządzenia Zamawiającemu, w tym przeprowadzenie przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. e) Wykonanie towarzyszących robót ogólnobudowlanych, w tym adaptacji istniejącego szybu windowego, które zostały wskazane w przedmiarze robót, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, związanych z prawidłowym przeprowadzeniem dostawy i wykonania montażu wraz z uruchomieniem urządzenia transportu bliskiego tj. dźwigu osobowego elektrycznego dla osób niepełnosprawnych w obiekcie Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej nr 50. f) Świadczenie usług serwisowania i konserwacji oraz pogotowia dźwigowego w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy od daty wydanej decyzji UDT o dopuszczeniu dźwigu do eksploatacji, na warunkach określonych w złożonej ofercie. 4. Niezależnie od postanowień ust. 2 i 3 niniejszego działu, zamawiający wymaga, aby czynności składające się na przedmiot niniejszego zamówienia były wykonane w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, o którym mowa w dziale XV specyfikacji - zwanym dalej Wzorem umowy. 5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3 specyfikacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ubiegania się wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie zamawiającemu, w celu zabezpieczenia oferty wykonawcy, wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) Gwarancjach bankowych; 3) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 5) W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A, 3. Oddział w Szczecinie Nr rachunku: 02 1090 1492 0000 0000 4903 0242 Kod SWIFT zamawiającego: WBK PPLPP 3. Wadium wnoszone w pieniądzu uważać się będzie za wniesienie z chwilą, gdy kwota wadium znajdzie się na rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 5) niniejszego działu. Ostatecznym terminem wniesienia wadium zamawiającemu jest termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (termin określony w dziale XI specyfikacji). Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu. 4. Treść uprawnień zamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1 - 4) niniejszego działu musi wskazywać na niniejsze postępowanie i umożliwiać spieniężenie wadium na pełną kwotę, bezwarunkowo, nieodwołalnie oraz niezależnie od zastrzeżeń wykonawcy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, przy zajściu okoliczności wskazanych w ust. 5 niniejszego działu. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: 1) Wykonawca, którego oferta została wezwana wezwany do zawarcia umowy o wykonanie niniejszego zamówienia odmówi podpisania tej umowy na warunkach określonych w jego ofercie lub zawarcie z nim takiej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego na podstawie działu XIII specyfikacji zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 5 niniejszego działu, zamawiający zwróci wykonawcy wadium wniesione w niniejszym postępowaniu na podstawie i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 PZP. 7. Postanowienia ust. 1 - 6 niniejszego działu będą miały zastosowanie również w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 3 PZP, z tym, że termin do wniesienia wadium określi zamawiający w żądaniu do ponownego wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach