Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych wg zadań: Zadanie nr 1 - budowa Hali Lodowej wraz z wyposażeniem, Zadanie nr 2 - budowa Miasteczka Ruchu Drogowego wraz z wyposażeniem

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Filaretów 44 44
    20-609 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
    REGON: 06097276500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych wg zadań: Zadanie nr 1 - budowa Hali Lodowej wraz z wyposażeniem, Zadanie nr 2 - budowa Miasteczka Ruchu Drogowego wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych wg zadań: Zadanie nr 1 - budowa Hali Lodowej wraz z wyposażeniem, Zadanie nr 2 - budowa Miasteczka Ruchu Drogowego wraz z wyposażeniem. Planowane zadania realizowane będą na terenie dzierżawionym przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca Sp. z o. o. w Lublinie u zbiegu ulic Al. Zygmuntowskie, Al. Piłsudskiego oraz ulicy Lubelskiego Lipca 80 na działkach 9/7 oraz 9/8. W sąsiedztwie planowanych inwestycji znajduje się (od południa) szkoła podstawowa nr 20 przy Al. Piłsudskiego oraz (od zachodu) korty tenisowe (wjazd od Al. Zygmuntowskich). Obecnie na terenie planowanych inwestycji znajdują się budynki, obiekty i infrastruktura podziemna, które wymagają rozbiórki lub przełożenia. Przy robotach rozbiórkowych należy uwzględnić fakt, że budynki funkcjonujące (kryta pływalnia, hala sportowo-widowiskowa) na działkach inwestycyjnych muszą bez przerwy funkcjonować. Równolegle do opisywanych zadań na działce 9/8 prowadzona będzie budowa Zespołu Pływalni realizowana przez Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin. Wszystkie inwestycje posiadają odrębne pozwolenia na budowę, jednak w pewnych aspektach realizacja poszczególnych robót może wzajemnie zachodzić na siebie (np. projektowana kanalizacja sanitarna hali lodowej przebiegać będzie również przez teren Miasteczka Ruchu Drogowego oraz Zespół Pływalni). Zadanie nr 1 obejmuje budowę Hali Lodowej wraz z: a) instalacjami wewnętrznymi: - zimnej i ciepłej wody użytkowej - kanalizacji sanitarnej, - wentylacji i klimatyzacji, - węzła cieplnego, - elektrycznej i teletechnicznej, - chłodniczej (technologia lodowiska), - akustycznej, - technologii gastronomii, b) budową infrastruktury zewnętrznej: - przyłączy sanitarnych (wodociągowej, kanalizacyjnej oraz deszczowej), - przyłącza energetycznego, c) budową infrastruktury towarzyszącej wokół obiektu: - budowa dróg wewnętrznych dojazdowych, - wykonanie zagospodarowania terenu w elementy architektoniczne, d) rozbiórką hali namiotowej ICEMANIA (oddzielnie pozwolenie na rozbiórkę): - rozbiórka przykrycia namiotowego nad sztucznym lodowiskiem, - demontaż instalacji elektrycznych wewnętrznych, - demontaż przyłączy zewnętrznych (kablowe i sanitarne) - demontaż lodowiska, - demontaż i rozbiórka pozostałych elementów składowych sztucznego lodowiska. Zadanie nr 2 obejmuje budowę Miasteczka Ruchu Drogowego polegającą na: a) przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku administracyjno - szkoleniowego wraz z przebudową i rozbudową instalacji wewnętrznych: - zimnej i ciepłej wody użytkowej, - kanalizacji sanitarnych, - instalacji grzewczej, - instalacji wentylacyjnej oraz klimatyzacyjnej, - instalacji p. poż., - instalacji elektrycznej, b) przebudowie i rozbudowie infrastruktury zewnętrznej: - kanalizacji deszczowej i podlewania zieleni, - oświetlenia terenu i podświetlenia znaków drogowych, c) wykonaniu: - chodników i ciągów szkoleniowych, - ogrodzenia terenu, - zagospodarowania terenu w zieleń, - zagospodarowania terenu w obiekty małej architektury Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, części A i B
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100), w przypadku składania oferty na wszystkie zadania. Wysokość wadium dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), Zadanie nr 2: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach