Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, Wigierska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
- Data zamieszczenia: 2019-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
Wigierska 32
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
REGON: 36336992000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki - IV Części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie: remontu schodów wejściowych do lokalu użytkowego wraz z remontem cokołu i elewacji do gzymsu międzypiętrowego budynku przy ul. Kościuszki 52 w Suwałkach; remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 16 w budynku Osiedle II bl. 11 w Suwałkach remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Kościuszki 84A w Suwałkach remontu pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Kościuszki 71A w Suwałkach. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA CZTERY CZĘŚCI CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów wejściowych do lokalu użytkowego wraz z remontem cokołu i elewacji do gzymsu międzypiętrowego budynku przy ul. Kościuszki 52 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego Nr 16 w budynku Osiedle II bl. bl. 11 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ III 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego Nr 3 w budynku przy ul. Kościuszki 84A w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. CZĘŚĆ IV 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń sanitarnych w budynku przy ul. Kościuszki 71A w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno – użytkowy i przedmiar robót. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min. 36 m-cy, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich – etap I – Remont dachu i poddasza
Dodano: 2024-07-17 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Janowicze
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody – Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum
Dodano: 2024-07-08 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody – Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II
Dodano: 2024-07-08 - Roboty remontowe korytarza, łazienek i sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody – Dwór Lutosławskich w Drozdowie
Dodano: 2024-07-01 - Naprawa posadzki i wykładzin w budynkach Wydziału Biologii, Wydziału Chemii oraz Uniwersyteckiego Centrum Kultury Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody – Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum
Dodano: 2024-06-13 - Wykonanie kompletnej renowacji posadzki z deszczułek wraz z robotami towarzyszącymi na auli Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku
Dodano: 2024-05-24