Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg
- Adres: 16400 Suwałki, ul. Wigierska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 563 50 00 , fax. 87 563 50 79
- Data zamieszczenia: 2018-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
ul. Wigierska 32
16400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 87 563 50 00, fax. 87 563 50 79
REGON: 36336992000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachu w budynku przy ul. Wigierskiej 33, remontu pokrycia dachu w budynku przy ul. Waryńskiego 11, wymiany rynien i rur spustowych w budynku przy ul. Konopnickiej 3A i wymiany rur spustowych w budynku przy ul. Konopnickiej 5A stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie wymiany pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachę powlekaną wraz z wymianą obróbek blacharskich w budynku przy ul. Wigierskiej 33, wymiany pokrycia dachu z papy asfaltowej na blachę powlekaną w budynku przy ul. Waryńskiego 11, wymiany rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na rynny i rury z blachy powlekanej w budynku przy ul. Konopnickiej 3A oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej na rury z blachy powlekanej w budynku przy ul. Konopnickiej 5A stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część I – Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachę powlekaną wraz z wymianą obróbek blacharskich w budynku przy ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimum 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II – Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachu z papy asfaltowej na blachę powlekaną w budynku przy ul. Waryńskiego 11 w Suwałkach 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimum 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część III – Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na rynny i rury z blachy powlekanej w budynku przy ul. Konopnickiej 3A oraz rur spustowych z blachy ocynkowanej na rury z blachy powlekanej w budynku przy ul. Konopnickiej 5A w Suwałkach 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: minimum 36 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 t.j. ze zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w projekcie umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261200-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną