Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1, Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76

Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Andriollego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7792557, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    Andriollego 64
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7792557, , fax. -
    REGON: 17319004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ozec.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1, Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany istniejącego oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: 1) Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1 w Otwocku. Oprawy LED do wymiany w SP nr 6: Lampa sufitowa 18W 4000K IP20- 7 szt. Lampa sufitowa 24W 4000K IP20- 40 szt. High-Bay COMPACT D I 100W IP65- 10 szt. Oprawa Hermetyczna 40W- 34 szt. Oprawa Hermetyczna 36W- 7 szt. SLIM PANEL LED 40W 30x120 NATYNK- 12 szt. SLIM PANEL LED 40W 60x60 NATYNK- 128 szt. SLIM PANEL LED 40W 60x60 NATYNK- 139 szt. Oprawa LED ośw. Awaryjnego i ewakuacyjnego- 28 szt. PODSUMOWANIE- 405 szt. • Wykonanie i dostosowanie instalacji elektrycznej zasilania opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie powykonawczo niezbędnych pomiarów ochrony przeciwporażeniowej – oporności izolacji obwodów oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie powykonawczych pomiarów natężenia oświetlenia. • Zamontowanie licznika energii elektrycznej, z możliwością przesyłu danych do systemu zdalnego monitorowania zużycia energii. . • Przygotowanie dokumentacji powykonawczych (zestawień montażowych opraw LED, schematów instalacji oświetleniowych oraz wymienionych opraw LED, wyników pomiarów, itp.). 2) Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76 w Otwocku. Oprawy LED do wymiany w SP nr 12: Lampa sufitowa 18W 4000K IP20- 47 szt. Lampa sufitowa 24W 4000K IP20- 98 szt. Żarówka LED A60 E27 10W- 56 szt. High-Bay COMPACT D I 150W IP65- 16 szt. Oprawa Hermetyczna 40W- 32 szt. Oprawa Hermetyczna 60W- 15 szt. Oprawa Hermetyczna 18W- 2 szt. Oprawa Hermetyczna 36W- 65 szt. SLIM PANEL LED 40W 30x120 NATYNK- 293 szt. SLIM PANEL LED 40W 60x60 NATYNK- 301 szt. Oprawa LED ośw. Awaryjnego i ewakuacyjnego- 27 szt. PODSUMOWANIE- 972 szt. • Wykonanie i dostosowanie instalacji elektrycznej zasilania opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie powykonawczo niezbędnych pomiarów ochrony przeciwporażeniowej – oporności izolacji obwodów oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego i ewakuacyjnego. • Wykonanie powykonawczych pomiarów natężenia oświetlenia. • Zamontowanie licznika energii elektrycznej, z możliwością przesyłu danych do systemu zdalnego monitorowania zużycia energii. • Przygotowanie dokumentacji powykonawczych (zestawień montażowych opraw LED, schematów instalacji oświetleniowych oraz wymienionych opraw LED, wyników pomiarów, itp.). 2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia określają projekty techniczne będące załącznikami do niniejszej SIWZ. 3. Wszystkie oprawy LED dostarcza Zamawiający. 4. W przypadku, jeżeli SIWZ – dokumentacja, projekty wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 5. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru towaru (opraw LED) od Zamawiającego na swój koszt. 2) Strony ustalają, że miejscem odbioru i przekazania opraw LED Wykonawcy będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się w Otwocku przy ul. Andriollego 64 (siedziba Zamawiającego). 3) W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego towaru (opraw LED) z magazynu o którym mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 12.00, w uzgodnionym terminie. 4) Reklamacje Wykonawcy dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów (przekazanych opraw LED), Zamawiający zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie do 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji. 5) Zamawiający zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub uzupełnienia braków ilościowych w terminie do 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Zamawiający. 6) Zabezpieczenia terenu robót. 7) Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót. 8) Zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac. 9) Organizacji zaplecza budowy. 10) Ubezpieczenia budowy. 11) Wykonania niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian. 12) Wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 13) Prowadzenia prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie szkoły. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 7. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. 8. Dokumenty wymienione w ust. 2, specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BS Karczew nr rachunku 47 8023 0009 2001 0011 8910 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.4.2020.OZEC- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany oświetlenia wewnętrznego w następujących placówkach oświatowych w Otwocku: Szkoła Podstawowa nr 6 przy ul. Ambasadorskiej 1, Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Andriollego 76”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach