Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych dla zadań pn.: Część 1 zamówienia: Remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 Część 2 zamówienia: Remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6376922 , fax. 014 6376913
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie
    ul. Ostrogskich 5 5
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6376922, fax. 014 6376913
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych dla zadań pn.: Część 1 zamówienia: Remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 Część 2 zamówienia: Remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych - remont śluz na lewym wale rzeki Stradomki w km 0+477, 0+688, 0+870, 0+155 w msc. Łapanów, gm. Łapanów, pow. bocheński. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Śluzy w km 0+477, 0+688 i 0+870 Wykoszenie traw z wygrabieniem, oczyszczenie przewodu śluzy, remont klapy, naprawa przyczółka wylotowego śluzy wałowej poprzez uzupełnienie ubytków w betonach i wyprawa ścian przyczółka masami mrozoodpornymi. Rozbiórka starych umocnień betonowych na wylocie śluzy oraz wykonanie nowych umocnień betonowych na skarpach i w dnie za przyczółkiem wylotowym, wykonanie schodów na skarpie za przyczółkiem wylotowym, umocnienie rowka odpływowego płytami ażurowymi typu mała krata, obsiew skarp rowka powyżej płyt mieszanką traw. 2. Śluza w km 0+155 Wycięcie zakrzaczeń przy przyczółku wlotowym, ścięcie 2 szt drzew. Wykoszenie traw z wygrabieniem, oczyszczenie przewodu śluzy, remont klapy, naprawa przyczółka wlotowego poprzez uzupełnienie ubytków w betonach, wyprawa ścian przyczółka wlotowego i wylotowego masami mrozoodpornymi, rozbiórka starych umocnień betonowych na wylocie śluzy wraz z wykonaniem nowych umocnień betonowych na skarpach i w dnie za przyczółkiem wylotowym, umocnienie rowka odpływowego kiszką faszynową o średnicy 15 cm, obsiew skarp rowka mieszanką traw. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularz ofertowy stanowiące załącznik do siwz. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie usuwania szkód powodziowych - remont śluz na lewym wale potoku Gróbka w km 1+285, 2+410, 13+350, 14+180, 22+810 w msc. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski, msc. Bogucice, Krzeczów, gm. Bochnia, pow. bocheński. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Śluzy w km 1+285, 13+350 i 14+180 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. 2. Śluza w km 2+410 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie opasek z kiszki faszynowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - obszar Natura 2000 - Dolina rzeki Gróbki. Zadanie nie wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego. 3. Śluza w km 22+810 Udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie bruku z kamienia naturalnego. Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz formularze ofertowe stanowiące załącznik do siwz. Uwaga. 1) W celu prawidłowej wyceny ofert należy przed ich sporządzeniem dokonać wizji w terenie. 2) Obowiązujący rodzaj wynagrodzenia: wynagrodzenie kosztorysowe. Cenę oferty należy policzyć przy następujących założeniach: a) zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny oferty musi być zgodny z załączonym przedmiarem robót. b) ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w przedmiarze robót muszą zawierać wszystkie koszty związane z ich realizacją, jak również koszty: - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia /bioz/ - pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą - projektu organizacji robót - wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wyburzeniowych, odtworzeniowych, porządkowych, - dzierżawy, zagospodarowania i utrzymania placu budowy i placów składowych - robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji obiektu bez wyłączenia z eksploatacji - przekopów kontrolnych - odwozu nadmiaru gruntu i innych odpadów, zagęszczenia gruntu, - ewentualnego pompowania wody, - wypłacenia właścicielom / zarządcom gruntów, posesji, infrastruktury odszkodowań za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót - kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót oraz inne wynikające z treści umowy. Zgodnie z treścią art.36a ust.1 Ustawy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z tym iż na podstawie art. 36a ust.2 pkt. 1 Zamawiający zastrzega iż kluczowe części zamówienia Wykonawca wykona osobiście. Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie pozostałe części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia jako załącznika do umowy o treści: Oświadczam przedstawię Zamawiającemu do akceptacji umowy z podwykonawcami dotyczące wykonania części robót, które będą realizowali podwykonawcy i zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń podwykonawców, w których podwykonawcy zobowiążą się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdorazowym opóźnieniu w zapłacie przez Wykonawcę za wykonane przez nich roboty. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji, jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 36 miesięcy - na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami. Za urządzenie wolne od wad uznaje się urządzenie które spełnia następujące warunki: - jest oryginalne, pełnosprawne, odpowiednio oznakowane, np. symbolem CE, - posiada instrukcję obsługi w języku polskim, DTR, atesty i certyfikaty z opisanymi parametrami technicznymi produktu, - posiada instrukcję montażu i obsługi w języku polskim, gwarancję producenta w języku polskim, - posiada informację dotyczącą danych gwaranta i serwisu wraz z adresem, pod który należy zgłaszać reklamacje, - spełnia wymogi określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie robót, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty wszelkich odszkodowań wynikłych podczas prowadzenia robót budowlanych w tym również odszkodowanie za czasowe zajęcie gruntu i użytkowanie dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.Wadium w wysokości: dla części 1 zamówienia - 800,00 PLN dla części 2 zamówienia - 1000,00 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i)lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach