Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul.: Ks. J. Popiełuszki 12, Ks. J. Popiełuszki 14, Ks. J. Popiełuszki 16 i 3-go Maja 24 w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul.: Ks. J. Popiełuszki 12, Ks. J. Popiełuszki 14, Ks. J. Popiełuszki 16 i 3-go Maja 24 w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul.: Ks. J. Popiełuszki 12, Ks. J. Popiełuszki 14, Ks. J. Popiełuszki 16 i 3-go Maja 24 w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45262900-0 Roboty balkonowe 45262690-4 Remont starych budynków 2. Budynki objęte termomodernizacją: przy ul. Ks. J. Popiełuszki 12, Ks. J. Popiełuszki 14, Ks. J. Popiełuszki 16, 3-go Maja 24 w Lubartowie. Każdy z budynków w/w stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawcy winni składać oferty na poszczególne części zamówienia – budynki. Wykonawca może złożyć ofertę na minimum 1 budynek lub maksymalnie na 4 budynki. 3.Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej – szczegółowy opis każdego budynku znajduje się w opracowanej dokumentacji technicznej i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ: Budynki przy ul. Ks. J. Popiełuszki 12, Ks. J. Popiełuszki 14, Ks. J. Popiełuszki 16: - wzmocnienie wszystkich warstwowych płyt osłonowych wklejanymi kotwami stalowymi, - naprawę wszystkich elementów betonowych balkonów, ram na których oparte są płyty balkonowe oraz pozostałych betonowych elementów wykończeniowych, - wykonanie robót naprawczo - remontowych gzymsów, - remont wiatrołapów powierzchni wewnętrznych, zewnętrznych i stropodachu, - remont istniejących schodów przed wejściami do budynku, - naprawa dylatacji między segmentowych budynków, - wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych oraz w piwnicach, - wymiana drzwi wejściowych do wiatrołapów i klatek schodowych, - wymiana wyłazów dachowych, - remont balkonów i tarasu wraz z podwyższeniem balustrad balkonowych do wys. 110 cm, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku i wiatrołapów oraz ocieplenia ścian piwnicznych, - ocieplenie i izolację ścian piwnic wykonać poniżej poziomu terenu do głębokości 0,5m - w dokumentacji technicznej jest do ław fundamentowych (wykopy, izolacja i docieplenie), - wykonanie ocieplenia stropodachu wentylowanego, - remont pokrycia papowego stropodachu wentylowanego i daszków ostatniej kondygnacji, - wykonanie prac tynkarskich i kolorystyki elewacji, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - remont kominów, - wykonanie instalacji elektrycznych: inst. odgromowej, uziom, oświetlenie wiatrołapu, inst. domofonu, - wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku oraz korytek odprowadzających wody opadowe, - jeżeli w dokumentacji technicznej przy obróbkach blacharskich powlekanych i ślusarce drzwiowej został ujęty inny kolor niż antracytowy należy zastosować kolor antracytowy, - w dokumentacji technicznej wskazano parametry papy, którą należy zamienić na papę o poniższych parametrach technicznych: papa termozgrzewalna modyfikowana - zawartość asfaltu modyfikowanego elastomerem min. SBS 2500 [ g/m²] gramatura osnowy - włóknina poliestrowa min. 250 [ g/m²] giętkość w obniżonych temperaturach (-) 25 [°C] hydroizolację płyty balkonowej - grubość min 4 mm papę wierzchniego krycia - grubość min 5,2 mm Roboty do wykonania, które nie zostały ujęte w dokumentacji technicznej dla części usługowej budynku przy ul. Popiełuszki 12: - wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PVC o współczynniku przenikania ciepła zgodnie z obowiązującą normą cieplną - strona wschodnia [3 szt.]: okna o wymiarach 0,90 x 1,70 (2 szt.); 1,20 x 1,70 (1 szt.) - strona południowa [4 szt.]: okna o wymiarach 1,20 x 1,70 (2 szt.); 1,50 x 1,70 (1 szt.); 0,90 x 1,30 (1 szt.), - wymiana stolarki okiennej stalowej (witryny sklepowe) na stolarkę okienną o profilu aluminiowym – strona zachodnia [4 szt.]: okna o wymiarach 1,67 x 2,20 (1 szt.); 2,47 x 2,20 (1 szt.); 1,69 x 2,20 (1 szt.); 4,13 x 2,20 (1 szt.), - wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych do części magazynowej na drzwi o profilu aluminiowym – strona wschodnia [2 szt.] o wymiarach: 1,30 x 2,30; 1,32 x 2,30 – wejścia do lokali usługowych na drzwi aluminiowe o profilu ciepłym z naświetlem – strona zachodnia [3 szt.] o wymiarach: 1,15 x 2,70; 1,16 x 2,70; 1,70 x 2,70, - remont istniejących schodów zewnętrznych do części magazynowej (strona wschodnia) i lokali usługowych od strony zachodniej (przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych), - przy schodach wejściowych należy zamontować balustradę stalową o wysokości zalecanej normowo (do wys. 110 cm) z miniowaniem i dwukrotnym malowaniem farbą chlorokauczukową w kolorze antracytowym, - demontaż krat okiennych Wymagania stolarki drzwiowej i naświetli oraz stolarki okiennej z AL. dotyczy części usługowej budynku przy ul. Popiełuszki 12: - materiał ramy drzwi wejściowych i naświetla oraz ramy okiennej – AL. (ciepły profil), - współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi U≤1,7 W/m2 K, naświetli U≤ 1,7 W/m2 K, dla całego okna U≤1,7 W/m2 K, - stolarka winna posiadać atest PZH, - pakiet szybowy jednokomorowy U≤1,1 W/m2 K, - profile powinny być odporne na promienie UV, - kolor profili drzwiowych i naświetli – antracyt NCS S4000N, kolor profili okiennych – antracyt NCS S4000N,, - szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm dla stolarki drzwiowej i okiennej, - pakiet szybowy od strony zewnętrznej szyba antywłamaniowa P4, od strony wewnętrznej szyba bezpieczna, - drzwi wyposażone w samozamykacz z blokadą pozycji otwartej, - okucia wykonane w technologii odpornej na korozję, - panele drzwiowe do ustalenia z Zamawiającym Wymagania stolarki okiennej z PVC dotyczy części usługowej budynku przy ul. Popiełuszki 12: - materiał ramy okiennej – PVC, - współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U≤1,7 W/m2 K, - stolarka winna posiadać atest PZH, - pakiet szybowy jednokomorowy U≤1,1 W/m2 K, - profile powinny być odporne na promienie UV, - kolor profili okiennych – antracyt NCS S4000N, - szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm dla stolarki okiennej, - okna rozwierno-uchylne - okucia wykonane w technologii odpornej na korozję, - nie dopuszcza się profili wyprodukowanych w technologii koekstruzji w wykorzystaniem granulatu z odzysku Przed przystąpieniem do zamówienia stolarki, wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji podanych wymiarów okien i drzwi z rzeczywistym ich obmiarem, podane wymiary służą jedynie na potrzeby oszacowania ceny ofertowej i nie mogą być brane pod uwagę przy wykonaniu montażu. Zakres robót dla budynku przy ul. 3-go Maja 24: - remont balkonów wraz z wymianą balustrad, - wykonanie montażu daszków nad balkonami ostatniej kondygnacji, - wykonanie robót naprawczo - remontowych gzymsów - wymiana wyłazu dachowego, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku oraz ocieplenia ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu do gł. 0,50 m, - remont dachu oraz kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku oraz korytek odprowadzających wody opadowe, - wykonanie instalacji elektrycznych: inst. odgromowej, uziom otokowy Technologia wykonania robót oparta o systemy ocieplenia metodą „ lekko – mokrą” w systemie dopuszczonym do stosowania. System oraz wszelkie zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z pkt. III. 9 Przyjęty do realizacji system ocieplenia metodą BSO i system naprawy płyt balkonowych musi być realizowany tylko w oparciu o materiały z danego systemu. Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. Podwyższenie balustrad powinno odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i Rozszerzenie i uściślenie zakresu do załączonej przy SIWZ dokumentacji technicznej i przedmiarów robót na budynki objęte przedmiotem zamówienia, które należy wykonać i uwzględnić w wycenie robót: Rusztowania a) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania takiej ilości pionów komunikacyjnych na rusztowaniach, które umożliwiałyby swobodne i bezpieczne przemieszczanie się po rusztowaniach (bez konieczności przechodzenia przez balkon). Roboty dociepleniowe b) Styropian użyty przy dociepleniu ścian nie może stykać się z materiałami na bazie rozpuszczalników ( możliwość występowania mostków termicznych). Powyższe miejsca należy odpowiednio zabezpieczyć przed położeniem styropianu. W przypadku bezpośredniego stykania się materiałów wchodzących w reakcję należy stosować środek umożliwiający wejście w reakcję. c) Grubość styropianu podana w dokumentacji projektowej powinna być traktowana jako minimalna. Zamawiający nie dopuszcza używania materiału o mniejszej grubości. Balkony d) Przed położeniem izolacji papowej należy wykonać wyoblenia np. z zaprawy cementowej na połączeniu ściany z posadzką na wszystkich balkonach. e) W przypadku braku możliwości zamontowania styroduru o grubości 3 cm pomiędzy dolną krawędzią ościeżnicy drzwi balkonowych a płytą balkonową Wykonawca wykona schodek którego czoło będzie licować się z linią ścian po ociepleniu. Schodek ma mieć taką wysokość aby znajdował się poniżej odwodnienia ościeżnicy drzwi i powyżej dolnej krawędzi ościeżnicy. Pozostałe prace f) Roboty przygotowawcze zabezpieczenie okien – (okna winny być zabezpieczone folią przeźroczystą), balustrad, parapetów itp. na czas wykonywanych prac. g) Demontaż i ponowny montaż różnych elementów znajdujących się przy budynku (np. tablic administracyjnych, tablic informacyjnych, suszarek na wysięgnikach, itp.). h) Wykonanie niezbędnych prac tynkarskich i malarskich. i) Podwyższenie kratek wentylacyjnych stropodachów o ile zostały zakryte przy dociepleniu stropodachu. j) Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. k) Niezbędne przekucia i podkucia ścian. l) Niezbędne naprawy. Inwestor dopuszcza zastosowanie do robót termomodernizacyjnych i na balkonach innego typu rusztowań, niż wskazano w przedmiarze robót, spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. nr 47 poz. 401) Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określona w punkcie 4.1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 5. Szczegółowe zakresy robót do wykonania na poszczególnych budynkach znajdują projektach budowlanych, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz SIWZ w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty w szczególności w pkt. III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. Przedmiary robót, projekty budowlane, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik nr 9, 10, do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia „wizji lokalnej”. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, za wyjątkiem blachy pochodzącej ze ścian i blachy z obróbek blacharskich tym attyk, pasa nadrynnowego, podokienników, obróbek balkonów, materiałów z instalacji odgromowej, którą Wykonawca zwróci Zamawiającemu, dostarczając do wskazanego przez Zamawiającego magazynu na terenie Lubartowa. 8. Zewnętrzną instalację odgromową należy wykonać zgodnie z dokumentacją z zachowaniem aktualnych norm i przepisami prawnymi: - montaż zwodów pionowych w rurkach instalacyjnych ( elewacje nieocieplone), 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, technologie docieplenia ścian, technologie naprawcze betonu, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zezwolenie projektanta na zastosowanie innych materiałów i technologii niż wykazane, zawarte jest w dokumentacji. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:  winny spełniać funkcje jakiej mają służyć,  nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m – cy. Oferta z nie wypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości po 10.000,00 zł w odniesieniu do każdej z części zamówienia (budynku), na którą składa ofertę. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji wraz z remontem balkonów i robotami towarzyszącymi budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul.: Ks. J. Popiełuszki 12, Ks. J. Popiełuszki 14, Ks. J. Popiełuszki 16 i 3 –go Maja 24 w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów, znak sprawy NTI/R-02/2017. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach